Інформація по темі "" | Публікації по тегу
author-avatar
Вікторія Матвєєва
експерт з фінансових питань журналу «Бюджетна бухгалтерія»
ifactor
Нещодавно податківці підготували роз’яснення щодо правил формування податкового кредиту (далі — ПК) та податкових зобов’язань (далі — П3) для бюджетних установ — платників ПДВ. У цьому документі розглянуто всі ключові питання, з якими стикаються бюджетні установи — платники ПДВ. Далі більше.
Бюджетна установа має на балансі вогнегасники, не придатні до використання. Чи може комісія установи самостійно ухвалити рішення про непридатність таких засобів пожежогасіння та відповідно списати з балансу? Чи обов’язково звертатися до спеціалізованого підприємства, яке здійснює повірку вогнегасників та надає висновки про їх технічний стан? Якими можуть бути наслідки недотримання таких вимог?
В установі відсутня матеріально відповідальна особа (далі — МВО) через тривалу хворобу. Чи можемо передати цінності, які перебувають на її відповідальному зберіганні, іншому працівнику? Як провести інвентаризацію за таких умов?
Бюджетні установи, на балансі яких є транспортні засоби (далі — ТЗ), неодмінно стикаються з питаннями обліку акумуляторних батарей (далі — АБ). У цій статті розглянемо, як правильно відображати в бухгалтерському обліку придбання, експлуатацію та списання автомобільних акумуляторів. Також поговоримо про особливості їх утилізації.
У 2023 році бюджетна установа за рахунок коштів загального фонду придбала та оплатила дизельне паливо. За умовами договору пальне знаходилось на відповідальному зберіганні у постачальника. Відпуск придбаного пального здійснювався за талонами. У серпні 2024 році установа повернула постачальнику залишок талонів через розірвання договору, а постачальник — повернув за них кошти на рахунок установи. Як відобразити такі операції в бухобліку?
Установа обліковує на балансі (на субрахунку 1518) металобрухт, який було оприбутковано ще у 2017 році. Плануємо найближчим часом реалізувати цей металобрухт спеціалізованому підприємству. Однак наразі ціни на металобрухт нижчі, ніж його балансова вартість. Чи потрібно у зв’язку з цим змінювати балансову вартість металобрухту (робити уцінку)? Як правильно відобразити операції з реалізації брухту в обліку?
Бюджетна установа придбала лампи освітлення (енергоощадні LED-лампи та люмінесцентні). Як правильно вести облік таких ламп? Коли саме їх слід списувати з балансу: відразу після встановлення чи коли вони фактично стають непридатними? Чи підлягають вони утилізації?
Виконання будь-якого виду ремонтних робіт потребує належного документального оформлення. Які документи необхідно оформити установі, починаючи від планування до підбиття підсумків ремонтних робіт? Усі пояснення — в цьому матеріалі.
Бюджетна установа — платник ПДВ згідно з рішенням міської ради передає комунальному підприємству — платнику ПДВ основні засоби та малоцінні необоротні матеріальні активи. Як у такому разі установі, яка передає майно, правильно оформлювати податкову накладну (далі — ПН)?
Сільська рада придбала бетонні стовпи та плити для встановлення огорожі біля будівлі. Такі роботи буде виконано власними силами установи. Як показати в обліку встановлення такої огорожі?
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі
pw-image
Читайте сайт за ціною чашки кави
Платне користування buhgalter.com.ua передбачає:
  • доступ до новин, статей, довідників
  • безлімітні завантаження бланків
  • відсутність реклами.
Передплатники PRO-доступу, «Бюджетної бухгалтерії», «Оплата праці» та користувачі «FIT-Бюджет» отримують безкоштовний доступ до порталу бонусом до передплати.
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
70
грн/
місяць
Вже передплатили? Увійти
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
ic-acc-pay
×