29.08.25
Плануємо поточний ремонт: які документи оформити?
2001
0
Бюджетна установа планує пофарбувати ворота та огорожу біля будівлі власними силами. Як правильно визначити та оформити потребу в матеріалах для проведення такого ремонту? На які законодавчі вимоги при цьому слід спиратися?
Бюджетна установа придбала запасний картридж для принтера. Плануємо використовувати такий картридж під час заправки тонером або заміни основного картриджа. Як правильно його обліковувати: на який субрахунок його зарахувати? Коли його можна списати?
18.08.25
Працівник приніс особисті речі: як показати в бухобліку?
3833
0
Працівник установи приніс на робоче місце власний принтер для використання в службових цілях. Причому працівник не планує дарувати зазначене майно установі. Чи потрібно оформити якісь документи з працівником у такому разі? Як правильно установі обліковувати таке майно?
25.07.25
Непридатні МШП: як списати та продати?
27876
3
Бюджетна установа обліковує на субрахунку 1812 металеві відра та каструлі, які стали непридатними для подальшого використання. Коли саме слід списувати такий інвентар з балансу: одразу після встановлення факту непридатності чи при переданні металобрухту до приймального пункту?
30.06.25
Фінзвітність: шпаргалка зі складання
186888
18
На черзі ще один етап підбиття підсумків. Цього разу складаємо фінансову звітність за перше півріччя 2025 року. Аби допомогти вам упоратись із цим завданням, ми підготували спеціальні підказки та пояснення. Ви зможете власноруч перевірити себе, швидко заповнити необхідні показники та визначити фінансовий результат.
30.06.25
Поповнення статутного капіталу комунального підприємства: як показати в обліку та фінзвітності?
1767
7
Згідно з рішенням міської ради головний розпорядник — виконком міської ради перерахував одержувачу бюджетних коштів — комунальному підприємству кошти за КПКВК 7670 та КЕКВ 3210 на поповнення статутного капіталу. Як правильно показати такі операції в бухобліку виконкому? Та чи повинні ці операції знайти відображення в фінансовій звітності виконавчого органу?
Заклад освіти придбав набір тактичної медицини для оснащення кабінету «Захист України». Вартість такого набору — 99900 грн. До його складу входять джгути кровоспинні, бандажі перев’язувальні, пов’язки оклюзійні, манекени тренувальні, пластир, ножиці та інші засоби навчання. На який рахунок правильно зарахувати такий набір?
25.06.25
Знищено майно громади під час обстрілів: який порядок дій?
3647
2
Внаслідок обстрілів знищено майно громади (генератор, оргтехніка, паливо в бочках тощо). Поліція провела огляд місця події, зафіксувала наслідки та надала відповідний висновок. Але у цьому документі не зазначено, яке конкретно майно було знищено. Як діяти в цій ситуації? Яка процедура списання знищеного майна?
24.06.25
Порядок списання держмайна: чергове оновлення
5103
0
Нещодавно Кабмін уніс зміни до Порядку № 1314*, яким регламентовано механізм списання об’єктів державної власності. На які саме новації в цій царині слід звернути увагу бюджетним установам, дізнавайтеся з нашої публікації.
Нещодавно законодавці посилили відповідальність за незабезпечення доступу до інформації про використання публічних коштів. Маємо на увазі Закон № 4240*, який є чинним з 14.06.2025. У чому саме полягає суть цих змін для закупівельників, читайте у цьому матеріалі.
Експерт у сфері бюджетної бухгалтерії з 25-річним стажем. Автор статей, книг, курсів. Лектор семінарів та вебінарів. Допомагаю бухгалтерам та економістам бюджетної сфери. Моя спеціалізація – питання бюджетного обліку, оподаткування та публічних закупівель