Облік основних засобів
- Зоненко Надія
- Новачок

- Повідомлень: 3
- З нами з: 22 лютого 2017, 12:57
- Звідки: Україна
- Подякували: 1 раз
В бюджетній установі закупили газову установку на автомобіль в сумі 11 тис. грн. Роботи по установці коштують 3000, грн. Амартизація на автомобіль відрахована повністю.Підскажіть будь- ласка, як правильно оприходувати її на баланс? ПО кекв 3110= 11000,00 і 2240= 3000,00, чи по 3132= 14000 і відразу на витрати?
- Крот Юлія
- Місцевий

- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Детально про облік установки ГБО на автомобіль Ви можете прочитати у статті "ГБО на авто: обліковуємо правильно" (див. "Бюджетна бухгалтерія", 2015, №35).Зоненко Надія писав:В бюджетній установі закупили газову установку на автомобіль в сумі 11 тис. грн. Роботи по установці коштують 3000, грн. Амартизація на автомобіль відрахована повністю.Підскажіть будь- ласка, як правильно оприходувати її на баланс? ПО кекв 3110= 11000,00 і 2240= 3000,00, чи по 3132= 14000 і відразу на витрати?
Якщо коротко, то видатки на придбання ГБО та його установку слід проводити за КЕКВ 3132. Такі роботи варто розглядати як поліпшення (модернізацію) транспортного засобу. Тому вартість автомобіля необхідно збільшити на суму витрат на установку ГБО (вартість обладнання+вартість установки).
Про загальний принцип збільшення вартості (у зв'язку з модернізацією) об'єкта ОЗ з вичерпаним строком служби читайте у консультації "Строк експлуатації минув, але об’єкт придатний для експлуатації: модернізувати чи ні" (див. "Бюджетна бухгалтерія", 2015, №37).
- Зоненко Надія
- Новачок

- Повідомлень: 3
- З нами з: 22 лютого 2017, 12:57
- Звідки: Україна
- Подякували: 1 раз
Дякую.Крот Юлія писав:Детально про облік установки ГБО на автомобіль Ви можете прочитати у статті "ГБО на авто: обліковуємо правильно" (див. "Бюджетна бухгалтерія", 2015, №35).Зоненко Надія писав:В бюджетній установі закупили газову установку на автомобіль в сумі 11 тис. грн. Роботи по установці коштують 3000, грн. Амартизація на автомобіль відрахована повністю.Підскажіть будь- ласка, як правильно оприходувати її на баланс? ПО кекв 3110= 11000,00 і 2240= 3000,00, чи по 3132= 14000 і відразу на витрати?
Якщо коротко, то видатки на придбання ГБО та його установку слід проводити за КЕКВ 3132. Такі роботи варто розглядати як поліпшення (модернізацію) транспортного засобу. Тому вартість автомобіля необхідно збільшити на суму витрат на установку ГБО (вартість обладнання+вартість установки).
Про загальний принцип збільшення вартості (у зв'язку з модернізацією) об'єкта ОЗ з вичерпаним строком служби читайте у консультації "Строк експлуатації минув, але об’єкт придатний для експлуатації: модернізувати чи ні" (див. "Бюджетна бухгалтерія", 2015, №37).
- Крот Юлія
- Місцевий

- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Доброго дня!SVika1988 писав:Крот Юлія, Доброго дня! Підскажіть будь-ласка, як обліковувати театральні костюми. Чи нараховується амортизація на них. Дякую.
Залежно від вартості театральні костюми можуть обліковуватися або у складі основних засобів на субрахунку 1018 "Інші основні засоби" (якщо їх вартість перевищує 6000 грн. без урахування ПДВ), або у складі інших необоротних матеріальних активів на субрахунку 1113 "Малоцінні необоротні матеріальні активи" (якщо вартість 6000 грн. рівно і нижче).
Амортизація на такі активи нараховується у загальному порядку.
-
Olena_Oleksandrivna
- Мандрівник

- Повідомлень: 29
- З нами з: 03 грудня 2015, 14:54
- Регіон: Запорожская область
Як вірно надати інвентарні номера будівлям, якщо їх декілька ( 5 бібліотек, 5 клубів, 5 адмінбудинків)? Всі під одним номером чи кожній будівлі свій?
- nessa-iness
- Мешканець

- Повідомлень: 160
- З нами з: 08 січня 2015, 16:53
- Регіон: Херсонская Область
- Звідки: Херсон
- Дякував (ла): 56 разів
- Подякували: 58 разів
По кожній будівлі свійOlena_Oleksandrivna писав:Як вірно надати інвентарні номера будівлям, якщо їх декілька ( 5 бібліотек, 5 клубів, 5 адмінбудинків)? Всі під одним номером чи кожній будівлі свій?
-
nachalnik
- Мешканець

- Повідомлень: 113
- З нами з: 29 травня 2014, 11:07
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 4 рази
Добрий день, я новий бухгалтер підчкажіть, як оприбуткувати куплені за загальний рахунок дошки классні 5шт- по 3000 грн=15000грн? Які будуть проводки? На який рахунок іх віднести 1113 чи 1016? Дуже дякую)
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10820
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1410 разів
- Контактна інформація:
Треба на 1113 обліковуватиnachalnik писав:Добрий день, я новий бухгалтер підчкажіть, як оприбуткувати куплені за загальний рахунок дошки классні 5шт- по 3000 грн=15000грн? Які будуть проводки? На який рахунок іх віднести 1113 чи 1016? Дуже дякую)
Проводки
Дт 2313 Кр 5411 - 15000 отримали фінансування
Дт 1312 Кр 6211 - 15000 отримали дошки
Дт 6211 Кр 2313 - 15000 перерахували за дошки
Дт 1113 Кр 1312 - 15000 введення в експлуатацію
Дт 5411 Кр 5111 - 15000 друге проведення при введенні в експлуатацію
Дт 8014 Кр 1412 - 7500 нарахували 50% зносу
П.С. Ви би форум почитали, статті на сайті! Статті там наприклад зайдіть в підрозділ і там багато цікавого
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10820
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1410 разів
- Контактна інформація:
nachalnik писав:и еще один вопрос мы закупили картридж для компьютера? Как его оприходывать и на какой счет?
раджу з початку користуватися пошуком на сайті пошук там і по форуму шукає і на сайті! Відповідей на ваші питання безліч
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10820
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1410 разів
- Контактна інформація:
А яку він проводку робив?nachalnik писав:колишній бухгалтер не оприбуткувала токен Казначейства у лютому 2017 року, мені тепер треба зробити бухгалтерську довідку? Які в мене будуть проводки ? дуже дякую за відповіді))
-
nachalnik
- Мешканець

- Повідомлень: 113
- З нами з: 29 травня 2014, 11:07
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 4 рази
Ніяку)), в мене звіт зі складу, а головний бухгалтер сказав, що цю суму проводили по загальному фонду і все....EVGENIY писав:А яку він проводку робив?nachalnik писав:колишній бухгалтер не оприбуткувала токен Казначейства у лютому 2017 року, мені тепер треба зробити бухгалтерську довідку? Які в мене будуть проводки ? дуже дякую за відповіді))
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10820
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1410 разів
- Контактна інформація:
Що таке звіт зі складу? Те що суму проводили по ЗФ нічого не каже :)nachalnik писав:Ніяку)), в мене звіт зі складу, а головний бухгалтер сказав, що цю суму проводили по загальному фонду і все....EVGENIY писав:А яку він проводку робив?nachalnik писав:колишній бухгалтер не оприбуткувала токен Казначейства у лютому 2017 року, мені тепер треба зробити бухгалтерську довідку? Які в мене будуть проводки ? дуже дякую за відповіді))
-
nachalnik
- Мешканець

- Повідомлень: 113
- З нами з: 29 травня 2014, 11:07
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 4 рази
В общем у меня есть Видаткова накладна за лютий 2017 року поставщика и наша накладная, которую сделал бівший бухгалтер и всеEVGENIY писав:Що таке звіт зі складу? Те що суму проводили по ЗФ нічого не кажеnachalnik писав:Ніяку)), в мене звіт зі складу, а головний бухгалтер сказав, що цю суму проводили по загальному фонду і все....EVGENIY писав:А яку він проводку робив?nachalnik писав:колишній бухгалтер не оприбуткувала токен Казначейства у лютому 2017 року, мені тепер треба зробити бухгалтерську довідку? Які в мене будуть проводки ? дуже дякую за відповіді))
-
Piatnica
- Квартирант

- Повідомлень: 61
- З нами з: 07 листопада 2016, 23:37
- Регіон: Одесская область
- Дякував (ла): 8 разів
- Подякували: 2 рази
Крот Юлія, допоможіть. Прочитала-Установлення охоронної сигналізації: як показати в обліку.
Тепер питання. Сплатили послуги по побудові, монтажу, налагодженню і запуску системи пожежогасіння за КЕКВ2240.
Чи правильним буде віднести всю суму на рах.1311, а потім ввести в експлуатацію як ОЗ.
ДЯКУЮ)
Тепер питання. Сплатили послуги по побудові, монтажу, налагодженню і запуску системи пожежогасіння за КЕКВ2240.
Чи правильним буде віднести всю суму на рах.1311, а потім ввести в експлуатацію як ОЗ.
ДЯКУЮ)
- Крот Юлія
- Місцевий

- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Ні, так робити не можна, швидше за все контролючі органи будуть кваліфікувати такі дії як порушення.Piatnica писав:Крот Юлія, допоможіть. Прочитала-Установлення охоронної сигналізації: як показати в обліку.
Тепер питання. Сплатили послуги по побудові, монтажу, налагодженню і запуску системи пожежогасіння за КЕКВ2240.
Чи правильним буде віднести всю суму на рах.1311, а потім ввести в експлуатацію як ОЗ.
ДЯКУЮ)
Але, безумовно, Ви можете робити, як заманеться, проводити видатки на придбання (створення) всіх ОЗ за КЕКВ 2240 або 2210 і надіятися, що при перевірці цього не помітять.
-
Piatnica
- Квартирант

- Повідомлень: 61
- З нами з: 07 листопада 2016, 23:37
- Регіон: Одесская область
- Дякував (ла): 8 разів
- Подякували: 2 рази
ДЯКУЮ. Тоді чи вірним буде списати ці витрати на видатки, адже такої думки притримується ДКСУ (лист від 29.10.2014 р. N 17-08/984-23918)?Крот Юлія писав:Ні, так робити не можна, швидше за все контролючі органи будуть кваліфікувати такі дії як порушення.Piatnica писав:Крот Юлія, допоможіть. Прочитала-Установлення охоронної сигналізації: як показати в обліку.
Тепер питання. Сплатили послуги по побудові, монтажу, налагодженню і запуску системи пожежогасіння за КЕКВ2240.
Чи правильним буде віднести всю суму на рах.1311, а потім ввести в експлуатацію як ОЗ.
ДЯКУЮ)
Але, безумовно, Ви можете робити, як заманеться, проводити видатки на придбання (створення) всіх ОЗ за КЕКВ 2240 або 2210 і надіятися, що при перевірці цього не помітять.
- Крот Юлія
- Місцевий

- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Дійсно, таке роз'яснення ДКСУ було, але воно було актуальним у 2014 році. На той момент діяли норми Положення № 611 і там було чітко сказано : "Роботи щодо встановлення структурованої кабельної системи, налаштування локальної обчислювальної мережі тощо, а також витратні матеріали (кабельні лотки, монтажні панелі, розетки, коректори тощо), що використані при проведенні таких робіт, не відносяться до вартості необоротних активів, а списуються на фактичні видатки на підставі підтвердних документів (актів виконаних робіт тощо)." (п. 1.7 Положення № 611).Piatnica писав:ДЯКУЮ. Тоді чи вірним буде списати ці витрати на видатки, адже такої думки притримується ДКСУ (лист від 29.10.2014 р. N 17-08/984-23918)?
На разі ж ми керуємося нормами НП(С)БО 121 та Меторекомендацій з бухобліку ОЗ. Тож починаючи з 2015 року ми відносимо всі витрати на монтаж, налагодження, установку, доставку необоротних активів до їх первісної вартості. Цього вимагає п. 5 розд. ІІ НП(С)БО 121.
Та, на жаль, цих нюансів чомусь не врахували при внесенні змін до Інструкції № 333.
-
natalya0704
- Мандрівник

- Повідомлень: 27
- З нами з: 18 листопада 2015, 14:48
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 5 разів
- Подякували: 4 рази
Я так зрозуміла що з КЕКВ 2240 теж можливо здійснити оплату (Якщо ж роботи з побудови, створення і впровадження системи охоронної сигналізації виконуються за окремим договором, тоді їх оплату слід проводити за КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» (п.п. 13 п.п. 2.2.4 Інструкції № 333)*. За цим же КЕКВ проводимо й оплату пасивного обладнання (розеток, кабелів, з’єднувачів тощо), якщо воно є невід’ємною частиною робіт (послуг)) ????Крот Юлія писав:Дійсно, таке роз'яснення ДКСУ було, але воно було актуальним у 2014 році. На той момент діяли норми Положення № 611 і там було чітко сказано : "Роботи щодо встановлення структурованої кабельної системи, налаштування локальної обчислювальної мережі тощо, а також витратні матеріали (кабельні лотки, монтажні панелі, розетки, коректори тощо), що використані при проведенні таких робіт, не відносяться до вартості необоротних активів, а списуються на фактичні видатки на підставі підтвердних документів (актів виконаних робіт тощо)." (п. 1.7 Положення № 611).Piatnica писав:ДЯКУЮ. Тоді чи вірним буде списати ці витрати на видатки, адже такої думки притримується ДКСУ (лист від 29.10.2014 р. N 17-08/984-23918)?
На разі ж ми керуємося нормами НП(С)БО 121 та Меторекомендацій з бухобліку ОЗ. Тож починаючи з 2015 року ми відносимо всі витрати на монтаж, налагодження, установку, доставку необоротних активів до їх первісної вартості. Цього вимагає п. 5 розд. ІІ НП(С)БО 121.
Та, на жаль, цих нюансів чомусь не врахували при внесенні змін до Інструкції № 333.
- Крот Юлія
- Місцевий

- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Ви все правильно розумієте. За КЕКВ 2240, дійсно, можна проводити оплату робіт зі створення (монтажу) системи охоронної сигналізації. Але тільки, якщо такі роботи виконуються за окремим договором. Наприклад, все необхідне обладнання (за винятком кабеля, з'єднувачів тощо) Ви придбали у одного постачальника, а монтаж системи замовили в іншого контрагента.natalya0704 писав:Я так зрозуміла що з КЕКВ 2240 теж можливо здійснити оплату (Якщо ж роботи з побудови, створення і впровадження системи охоронної сигналізації виконуються за окремим договором, тоді їх оплату слід проводити за КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» (п.п. 13 п.п. 2.2.4 Інструкції № 333)*. За цим же КЕКВ проводимо й оплату пасивного обладнання (розеток, кабелів, з’єднувачів тощо), якщо воно є невід’ємною частиною робіт (послуг)) ????
-
nachalnik
- Мешканець

- Повідомлень: 113
- З нами з: 29 травня 2014, 11:07
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 4 рази
Добрий день! В мене таке питання. Ми віддали на ремонт системні блоки у кількості 3 шт . Згідно Калькуляціїї робіт та дефективного акту нам зробили чистку контактів та заміну термопасти на процессора та кулери на суму 3000 грн. Чи збільшиться первиина вартість таких системний блоків тепер?
Деталі не закуповували, проплата була по КЕКВ 2240
Дуже дякую за Вашу думку заздалегідь)
Деталі не закуповували, проплата була по КЕКВ 2240
Дуже дякую за Вашу думку заздалегідь)
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10820
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1410 разів
- Контактна інформація:
Звичайно ж ні :)nachalnik писав:Добрий день! В мене таке питання. Ми віддали на ремонт системні блоки у кількості 3 шт . Згідно Калькуляціїї робіт та дефективного акту нам зробили чистку контактів та заміну термопасти на процессора та кулери на суму 3000 грн. Чи збільшиться первиина вартість таких системний блоків тепер?
Деталі не закуповували, проплата була по КЕКВ 2240
Дуже дякую за Вашу думку заздалегідь)
-
Наталіяqwe
- Новачок

- Повідомлень: 1
- З нами з: 27 листопада 2017, 12:42
- Регіон: Запорожская область
Добрий день, допоможіть будь-ласка, на якому рахунку ведеться облік ставок (штучна водойма) на балансі сільської ради, колишній бухгалтер відображав на 1010???
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10820
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1410 разів
- Контактна інформація:
Ольга30 писав:Помогите пожалуйста с проводками, какими проводками списать ОС если еще осталась остаточная стоимость.
-
nachalnik
- Мешканець

- Повідомлень: 113
- З нами з: 29 травня 2014, 11:07
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 4 рази
Допоможіть незнаю як краще буде
В нас договір на покупку товару( світильників) +в видатковій накладній указується монтажний комплект та кабель
Тож мені треба збільшити суму світильників на суму цього кабеля та монтажного комплекта? Чи списати кабель та монтажний комплект при установці світильника?
Сама роботи підрядників оплачується здіно окремого догвору
В нас договір на покупку товару( світильників) +в видатковій накладній указується монтажний комплект та кабель
Тож мені треба збільшити суму світильників на суму цього кабеля та монтажного комплекта? Чи списати кабель та монтажний комплект при установці світильника?
Сама роботи підрядників оплачується здіно окремого догвору
-
shaten
- Квартирант

- Повідомлень: 62
- З нами з: 13 липня 2017, 23:33
- Регіон: Одесская область
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 1 раз
Добрый день, подскажите у меня такая ситуация.В предверии годового баланса,обнаружил что предыдущая бухгалтеря в 1 квартале неправильно начислила амортизацию на ОС введенные в экспл в феврале 2018.На уголок душевой стоимостью 6526 начислила на всю сумму,да еще зачислила на счет 1014,хотя на самом деле 1016,на холодильник стоим 780 тоже 100% начислили износ,котел стоим 8292 начислили 3179,хотя на 10 лет должно быть по 829,2 грни т.д. Вложение скинул в екселе. Как все исправить ведь квартальные отчеты уже сданы и странно что приняли отчеты,хотя сдача баланса скорее формальность ни в казначействе,ни в вышестоящих организации(горсовете) никто толком не проверяет информацию. Взять и начислить амортизацию за весь год,но я принят только в ноябре и могу только за 4 квартал начислять и бухгалтерской довидкой не могу исправить ошибку предудущих бухгалтеров
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.