Інформація по темі "" | Публікації по тегу
21.06.18
17205 26
Друкувати
Обране

Уряд ухвалив Стратегію модернізації системи бухобліку та фінзвітності в держсекторі до 2025 року

Сьогодні Уряд ухвалив Проект розпорядження «Про схвалення Стратегії модернізації системи бухгалтерського обліку та фінансової звітності в державному секторі на період до 2025 року».

У чому суть?

Для підвищення якості, повноти та достовірності даних фінансової звітності, на основі яких приймаються управлінські рішення у сфері державних фінансів, Мінфін напрацював Стратегію модернізації системи бухобліку та фінзвітності в держсекторі до 2025 року.

Зокрема, передбачається:
- створення та впровадження інформаційно-аналітичної системи ведення бухгалтерського обліку та складення фінансової звітності суб’єктами державного сектору,
- систематизація облікових процесів,
- покращення формування організаційної структури бухгалтерських служб,
- удосконалення системи підготовки та перепідготовки профільних спеціалістів.

"Стратегія модернізації системи бухобліку та фінзвітності є надзвичайно важливим елементом для якісної, повної та достовірної інформації від 73 800 розпорядників і одержувачів бюджетних коштів на державному і місцевих рівнях. Переконана, що нам вдасться провести її комплексну імплементацію. Переваги складання і подання звітності в електронному вигляді навіть нема потреби перераховувати. Ми плануємо створити до 2025 року єдиний інформаційний простір в бухобліку. Це важливо насамперед для покращення управління держфінансами, стратегічного бюджетного планування, а також системи контролю за виконанням бюджету.", - зазначила в.о. Міністра фінансів О. Маркарова.

Що це дає? 

Комплексна імплементація Стратегії дозволить створити до 2025 року єдиний інформаційний простір в бухобліку, який стане надійним підґрунтям подальшого удосконалення управління:
- держфінансами, 
- стратегічним бюджетним плануванням на середньостроковий та довгостроковий періоди,
- системою контролю за процесом виконання бюджету.

Довідково:

Що вже зроблено станом на сьогодні:
Мінфін затвердив 20 національних положень (стандартів) бухобліку в держсекторі, які відповідають міжнародним стандартам. Це надає можливість відображати в бухобліку господарські операції з урахуванням економічної складової доцільності і ефективності діяльності суб’єкта;

Мінфін затвердив план рахунків для забезпечення єдиного підходу у відображенні господарських операцій в держсекторі;

Запроваджено нові форми фінзвітності та порядок їх заповнення. Це дозволяє розкривати інформацію про результати діяльності суб’єкта держсектору та вплив окремих показників на формування фінрезультату;

Крім цього, затверджено типове положення про бухгалтерську службу бюджетної установи для окреслення завдань, повноважень та відповідальності бухгалтерів;

Здійснено перехід бюджетних установ на ведення бухобліку за методом нарахування, що забезпечило відображення всіх узятих такими установами зобов’язань;

Також запроваджено інформаційно-аналітичну систему «Є-Казна». Це дає змогу в режимі реального часу відслідковувати стан рахунків, здійснювати превентивний контроль витрат та їх цільове призначення, а також приймати в оперативному порядку фінзвітність.

Завантажити презентацію

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі
26
Тетяна
21.06.2018
Краще б ви в танчиках стратегії придумували
олена
21.06.2018
краще б ви подумали як привести у відповідність зарплату бухгалтерів
Оксана
21.06.2018
Дуже б не завадило ухвалити та втілити Стратегію гідної оплати праці бухгалтерів, а саме: передбачити надбавку за вислугу років та прирівняти по оплаті праці бухгалтерів (осіб, на яких покладено ведення бухгалтерського обліку) до оплати праці головного бухгалтера.
фіва Оксана
21.06.2018
Ну, тоді треба щоб у бухгалтерів і відповідальність була б така як і у головбуха! Або ж, пані Оксано, переходьте на посаду головбуха і Ваші мрії втіляться вже зараз.
Ірина фіва
26.06.2018
фіва,ти не поняла, в установах працює один бухгалтер,який і бухгалтер і кадровик, і юрист і в останні часи ком"ютерщик, по совместительству(бесплатно) може виконувати функції прибиральниці,але він не має права називатись головним,тому що в нього в подчинении немає працівника,тобто працює за всю вищеназвану команду, але не дай боже назвати головним бухгалтером,бо Закон не дозволяє,тільки рядовий бухгалтер.
Оксана фіва
21.06.2018
Справа тут не в бухгалтерах бухгалтерського відділу, а в бухгалтерах, які одні в установі. Це бухгалтери, які згідно законодавства не можуть бути головними, так як немає підпорядкованих осіб. А фактично такі бухгалтери роблять всю бухгалтерську роботу і фактично несуть відповідальність як в головного бухгалтера.
фіва Оксана
22.06.2018
А що, таке буває? Я тривалий час працювала головбухом, але підлеглих осіб у мене не було (не держ.служба), до того часу поки у нашій установі не збільшилась загальна чисельність і було створено відділ бухобліку..
Оксана фіва
22.06.2018

Мінфін роз'яснив: законодавство не передбачає такої форми організації бухобліку на підприємстві, як введення до його штату посади головного бухгалтера без створення бухгалтерської служби.

Такий самий висновок озвучили й спеціалісти Мінсоцполітики у своєму листі від 13.11.17 р. № 21929/0/2-17/13: до штатного розпису підприємства можна вводити посаду головбуха лише в разі створення відповідного структурного підрозділу(відділу, сектора тощо). Тож обережним підприємствам, які, приміром, «ліквідували» посади бухгалтерів і в них працює лише головбух, доведеться виходити із цього положення.

Лист Мінфіну України від 30.06.17 р. № 35210-07-10/17419

фіва Оксана
22.06.2018
Співчуваю ...
Зяма
21.06.2018
ПрожЭкты, прожЭкты, прожЭкты... Заколебали своими реформами и покращеннями! Лучше б думали чем бюджет наполнить - почти все предприятия стоят, а предприниматели массово переводят свой бизнес в другие страны.
Вадим
21.06.2018
Стратеги, а хто ваші стратегії буде реалізовувати, бухгалтери масово тікають з бюджетних установ невитримуючи постійних покращень і модернізацій та зарлату на рівні технічок.
Марта Вадим
21.06.2018
От100%!!!
Вікторія
21.06.2018
-"покращення формування організаційної структури бухгалтерських служб" - правильно, покласти роботів (по 1 млн.кожний), а програмі для нього прописати не просити підвищити зарплату, не жалітися.........і питання вирішується


Анатолій Вікторія
26.06.2018
Робот тута згорить зразу як тільки взнає що обленерго йому світло відключить без передоплати, а казна не дозволить робити передоплату)))
Іра
21.06.2018
Ніхто не чув чм піднімуть оклади держслужбовцям з 01.07.2018?
Петро мальдівський Іра
21.06.2018
В нас кажуть, що на підвищення окладів не чекайте.
7777 Іра
21.06.2018
ДОСТАТНЬО! Скільки можна піднімати.
Світлана
21.06.2018
Стратегії - це все добре.Але тут ще одне питання. На чому працювати? Бухгалтерські програми ПАРУС, потім Афіна, 1С бухгалтерія попали під заборону.
Ведуться закулісні ігри по просуванню "своїх" продуктів, а бухгалтерам ламай голову на чому працювати, де взяти серед бюджетного року кошти на придбання нових програм, навчання і т.п.
Олена Світлана
22.06.2018
Ви ще про програми якісь говорите, а все робити вручну, а закуповувати папір, заправляти картриджі, ремонтувати комп'ютерну техніку, їздити у відрядження, купувати флешки для ключів щоб працювати в системі "Казна" за власні кошти... Ось так ми працюємо!!!
Ігор Олена
31.08.2018
В мене встає запитання? А чого Ви за свій кошт то робите?
Марта Світлана
21.06.2018
Цена така дрiбничка на тлi натхненного реформаторства)))
Анатолій
26.06.2018
Яка може буде достовірність))) коли дебіторку не показуй, кредиторку не показуй, зарплату за 2 тижні до подання табеля нарахуй. Вже як і в нормальних конторах веду дві бухгалтерії.)))
Олег Анатолій
27.06.2018
Керовникам безграмотним головне щоб звіти були гарні, людина може за тиждень померти, а йому зарплата вже нарахована до кінця місяця.
Ірина
26.06.2018
Вже така тоска навалює від усіх реформ, ну в радянські времена і реформ не було і нічого в бухгалтерії не мінялось десятиріччями,але якось справлялись підприємства ,наращували потужності,в космос Україна запускала кораблі,наука,вчені,все було прогресивне,впереди планети всей були.Ну нащо постійно реформувати бухгалтерський облік, ну це ж просто процес відображення проведених господарських операцій?? Ну навіщо його робить недосяжним для основної маси бухгалтерських працівників?7Ну що від цього змінюється!!!
Олег
27.06.2018
27 років постійних "реформ", результат усіх цих реформ, держава банкрот.
ЛЄНА
02.07.2018
Друзі, посміхніться! Стільки негативу! Треба озирнутися навколо, піти у довгоочікувану відпустку, повернутися з новими силами - і за працю! І ще: БУВАЄ І ГІРШЕ. Любіть свою роботу - і вона не буде такою сумною, як тутішні коментарі.
Залишити коментар:
Для того, щоб роздрукувати текст необхідно авторизуватись або зареєструватись
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі