855 0

Затверджено новий порядок ведення бухобліку та складання звітності в органах Казначейства

Держказначейство затвердило новий Порядок організації роботи, функції та завдання структурних підрозділів органів Державної казначейської служби України з питань ведення бухгалтерського обліку та складання звітності.

Новий Порядок регулює:

— облікову політику органів Казначейства;

— основні функції та повноваження структурних підрозділів з питань ведення бухгалтерського обліку та складання звітності;

— порядок формування та зберігання первинних облікових документів, регістрів бухгалтерського обліку і звітності;

— правила надання виписок з рахунків клієнтів;

— порядок виправлення помилкових записів у бухгалтерському обліку;

— порядок відображення у бухгалтерському обліку операцій після дати звітності (балансу);

— надання права підпису;

— інвентаризацію активів та зобов'язань бюджетів;

— звітність про виконання бюджетів.

Також до Порядку затверджено такі додатки:

Щоденний оборотно-сальдовий баланс (додаток 1);

Оборотно-сальдова відомість за аналітичними рахунками (додаток 2).

Порядок затверджено наказом Держказначейства від 17.11.2014 р. № 318.

В свою чергу втратило чинність Положення про організацію бухгалтерського обліку і звітності виконання державного та місцевих бюджетів в органах Державного казначейства, затверджене наказом Держказначейства від 28.11.2000 р. № 119.



загрузка...
Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі (0)