Затверджено новий порядок ведення бухобліку та складання звітності в органах Казначейства
Новий Порядок регулює:
— облікову політику органів Казначейства;
— основні функції та повноваження структурних підрозділів з питань ведення бухгалтерського обліку та складання звітності;
— порядок формування та зберігання первинних облікових документів, регістрів бухгалтерського обліку і звітності;
— правила надання виписок з рахунків клієнтів;
— порядок виправлення помилкових записів у бухгалтерському обліку;
— порядок відображення у бухгалтерському обліку операцій після дати звітності (балансу);
— надання права підпису;
— інвентаризацію активів та зобов'язань бюджетів;
— звітність про виконання бюджетів.
Також до Порядку затверджено такі додатки:
— Щоденний оборотно-сальдовий баланс (додаток 1);
— Оборотно-сальдова відомість за аналітичними рахунками (додаток 2).
Порядок затверджено наказом Держказначейства від 17.11.2014 р. № 318.
В свою чергу втратило чинність Положення про організацію бухгалтерського обліку і звітності виконання державного та місцевих бюджетів в органах Державного казначейства, затверджене наказом Держказначейства від 28.11.2000 р. № 119.