Затверджено порядок проведення перевірок в архівних установах
Встановлено, що планова перевірка стану архівної справи архівної установи проводиться на підставі плану роботи Укрдержархіву, затвердженого Міністром юстиції України, фахівцями Укрдержархіву відповідно до їх функціональних повноважень за місцезнаходженням архівної установи.
Фахівці Укрдержархіву здійснюють такі планові перевірки: комплексна, тематична, контрольна.
Позапланова перевірка проводиться за таких обставин:
— доручення органу державної влади;
— виявлення фактів крадіжки, підроблення документів в архівній установі;
— виявлення недостовірності відомостей, заявлених у звітних документах, поданих архівною установою;
— неподання у встановлений законодавством строк документів обов'язкової звітності без поважних причин, а також письмових пояснень про причини, які перешкоджали поданню таких документів;
— звернення юридичних осіб та громадян про порушення архівною установою вимог законодавства у сфері архівної справи та діловодства.
Порядок затверджено наказом Міністерства юстиції України від 23.01.2015 р. № 89/5, який набрав чинності 06.02.2015 р.