До Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань внесуть зміни
Проект підготовлено з метою узгодження положень Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань із законодавством в частині особливостей здійснення публічних закупівель.
Зокрема, п. 2.2 Порядку планують доповнити положенням щодо процедури реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань за договорами, укладеними без застосування процедур закупівель / спрощених закупівель / електронних каталогів.
Так, у зазначеному пункті з’явиться новий абзац, яким буде передбачено таке: за умови взяття бюджетного зобов’язання, за яким здійснюється закупівля товарів, робіт і послуг з урахуванням особливостей, визначених законодавством, без застосування процедур закупівель / спрощених закупівель / електронних каталогів для закупівлі товарів розпорядник бюджетних коштів подає до органу Казначейства Реєстр бюджетних зобов'язань на паперових (у двох примірниках) та електронних носіях і оригінали документів або їх копії, засвідчені в установленому порядку, що підтверджують факт узяття бюджетного зобов'язання, протягом 7 робочих днів з дати взяття бюджетного зобов’язання або протягом 7 робочих днів з дати взяття на облік органом Казначейства кошторису (плану використання бюджетних коштів).
Також окремі положення Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань узгодять із Законом України «Про публічні закупівлі» в частині виключення звіту про результати проведення процедури закупівлі.
Передбачається, що зміни наберуть чинності з дня офіційного опублікування наказу.