4018 8

Мінфін щодо подання реєстрів соціальних виплат в електронному вигляді

Міністерство фінансів України розглянуло лист <...> щодо подання реєстрів соціальних виплат в електронному вигляді, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.2016 р. N 151 "Про затвердження Порядку взаємодії Міністерства фінансів, органів Державної казначейської служби та установ, які здійснюють виплати пільг, субсидій, інших соціальних виплат, під час перерахування таких виплат" (далі - постанова N 151), і надає відповіді на поставлені запитання.

 

Виплати за якими бюджетними програмами повинні оформлятися із застосуванням реєстрів в електронній формі?

Вищезазначений Порядок затверджено з метою здійснення верифікації та моніторингу достовірності інформації, поданої фізичними особами для нарахування та отримання пільг, субсидій, інших соціальних виплат, що здійснюються за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, коштів фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування (далі - соціальні виплати).

Перелік соціальних виплат (а отже, і бюджетних програм) є досить значним. До соціальних виплат відносяться різного роду пільги, щорічні, щомісячні, тимчасові, одноразові матеріальні або грошові допомоги, субсидії, компенсації, стипендії, надання безплатних або за часткову оплату товарів, робіт, послуг тощо. Зазначений перелік не є вичерпним і має загальний характер, оскільки конкретний вид соціальної допомоги може змінюватися і залежить від затверджених у законі про Державний бюджет України або рішенні про місцевий бюджет бюджетних призначень, отриманих головними розпорядниками бюджетних коштів, які здійснюють управління цими коштами.

Чи потрібно оформлювати такі реєстри розпорядникам коштів місцевого бюджету при затвердженні програми соціальної підтримки населення на місцевому рівні?

Для перерахування коштів на здійснення соціальних виплат за рахунок коштів місцевих бюджетів установи, які здійснюють такі виплати, подають до органів казначейства платіжні доручення разом з реєстром виплат в електронному вигляді.

Чи потрібно застосовувати реєстри в електронній формі у випадках, коли соціальні виплати, пільги, субсидії тощо надаються у негрошовій формі? Як у такому разі оформлювати такі реєстри?

Відповідно до пункту 2 постанови N 151 дія затвердженого цією постановою Порядку поширюється на здійснення соціальних виплату грошовій формі.

Щодо застосування постанови N 151 у разі перерахування коштів аптечним закладам за медикаменти для забезпечення ними пільгових категорій громадян

Відшкодування аптекам вартості медикаментів для конкретних пацієнтів по своїй суті є пільгами для певних категорій громадян, що надаються за рахунок бюджетних коштів, тому норми постанови N 151 також поширюються на ці пільги.

Отже, медичний заклад при перерахуванні коштів аптекам за медикаменти, що отримуються пацієнтами, має подавати до органів Казначейства платіжні доручення разом з реєстрами виплат в електронному вигляді відповідно до Порядку, затвердженого постановою N 151. Варто зазначити, що дана пільга персоніфікована, тобто надається конкретній особі, хоч і отримується нею через медичний заклад.

При цьому у реєстрі виплат (додаток 1 до Порядку) у графах 3 - 6 зазначаються реквізити установи, якій перераховуються кошти; у графі 8 - П. І. Б особи - одержувача лікарських засобів.

Щодо застосування постанови N 151 у разі перерахування коштів за пільгами та субсидіями населенню на житлово-комунальні послуги

Міністерство фінансів України листом від 13.07.2016 р. N 31-29020-09-5/20214 на адресу Мінсоцполітики, Державного казначейства та НАК "Нафтогаз України" повідомило, що оскільки розрахунки за програмою 3511150 "Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот" здійснюються у негрошовій формі, при проведенні платежів за цією програмою електронні реєстри, встановлені постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.2016 р. N 151, не надаються.

Лист МФУ від 19.09.2016 р. N 31-29020-09-25/26541



загрузка...
Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі (8)
Наталья
12.10.2016
Так и не пойму надо ли эл.реестры набирать при оплате по КФК 090201,090204,090207,090215,090405 когда перечисляем за льготы и субсидии "живыми деньгами" не по ПКМУ №20
Олександр Наталья
12.10.2016
за програмою 3511150 реєстри, встановлені постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.2016 р. N 151, не надаються, отже по КФК 090201,090204,090207,090215,090405 надавати не потрібно
Люк Наталья
12.10.2016
Так "живі гроші" не людям перераховуються, а підприємствам-надавачам послуг, так само як і по ПКМУ 20
Діма
12.10.2016
Чи потрібно управліню СЗН надавати реєстри до казначейства по КФК 090212 " Пільги на медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи".
Діма
12.10.2016
ррр
Натали
12.10.2016
Наше казначейство по 090212 реестры не требует
Наталя
17.10.2016
А як бути з реєстрами для мб 250404 оплата грошової винагороди. А також відділ освіти кфк 070808-допомога дітям-сиротам.
КЕТ
19.10.2016
А у кого ще казначейство вимагає ел реєстри по 2501200 відпустки ЧАЕС коли ми перераховуємо кошти не людям а організаціям