Призначення керівників територіальних органів центральних органів виконавчої влади можливе без погодження з відповідними головами місцевих державних адміністрацій

Частиною п'ятою статті 21 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади" передбачено, що керівники та заступники керівників територіальних органів центрального органу виконавчої влади призначаються на посади та звільняються з посад керівником центрального органу виконавчої влади відповідно до законодавства про державну службу.


Кандидатури на посади керівників територіальних органів центрального органу виконавчої влади погоджуються з головами місцевих державних адміністрацій, якщо інше не передбачено законом.

Постанова Кабінету Міністрів України від 25 січня 2012 року N 45, якою був затверджений порядок призначення на посади та звільнення з посад керівників територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, втратила чинність на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2016 року N 465.

Відповідно до частини першої статті 21 Закону України від 10 грудня 2015 року N 889-VIII "Про державну службу" (далі - Закон), вступ на державну службу здійснюється шляхом призначення громадянина України па посяду державної служби за результатами конкурсу.

Статтею 31 Закону передбачено, що на посаду державної служби призначається переможець конкурсу. Рішення про призначення на посади державної служби категорій "Б" і "В" приймається керівником державної служби.

Рішення про призначення або про відмову у призначенні на посаду державної служби приймається за результатами спеціальної перевірки відповідно до Закону України "Про запобігання корупції" та за результатами перевірки відповідно до Закону України "Про очищення влади".

Відповідно до листа Міністерства юстиції України від 26 грудня 2008 року N 758-0-2-08-19 у разі існування неузгодженості між нормами, виданими одним і тим самим нормотворчим органом, застосовується акт, виданий пізніше, навіть якщо прийнятий раніше акт не втратив своєї чинності. Така неузгодженість може виникнути внаслідок того, що прийняття нової норми не завжди супроводжується скасуванням "застарілих" норм з одного й того ж питання.

Зважаючи на викладене, на думку НАДС, призначення керівників територіальних органів центральних органів виконавчої влади можливе без погодження з відповідними головами місцевих державних адміністрацій.

Лист НАУДС від 12.05.2017 р. N 4302/12-17

 


Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі (0)
Залишити коментарі:
Ваше ім`я
Коментарі