Суцільна цифровізація: у НАДС окреслили перспективи держслужби
Таку нову модель публічної служби у повоєнний період окреслила голова НАДС Наталія Алюшина в ході інтерв’ю Укрінформу.
Саме суцільна цифровізація, за її словами, стане основою нової моделі публічної служби. І цьому сприяв досвід пандемії, адже державні службовці, як і велика частина бізнесу, здебільшого працювали дистанційно.
Голова НАДС вважає, що важливим інструментом, що допоможе адаптації державної служби до нових умов у цифровому форматі, є автоматизована інформаційна система управління людськими ресурсами в держорганах HRMIS (Human Resource Management Information System). За її допомогою можна, приміром, відновлювати контакти працівників, котрі виїхали з місць постійного проживання, готуються накази з кадрових питань - призначення, присвоєння рангів тощо. HRMIS – це такий собі альтернативний інструмент діловодства, який неабияк допомагає в умовах воєнного стану.
«В умовах знищеної управлінської інфраструктури ця система має стати основою глобального IT-проекту із запровадження в Україні цифрової державної служби. Ключова передумова – забезпечити максимально можливі обсяги процесів і послуг у дистанційному форматі. У цьому зацікавлені як публічні службовці, так і всі українці.», - зазначила Н.Алюшина.