Інформація по темі "" | Публікації по тегу
23.06.16
18595 48
Друкувати
Обране

Уряд планує доповнити перелік посад держслужбовців

Уряд передав на обговорення до СПО об’єднань профспілок проект постанови «Про внесення змін до постанов КМУ від 6 квітня 2016 р. № 292 і від 5 травня 2016 р. № 323», що регулює умови оплати праці окремих держслужбовців.

Проектом постанови КМУ доповнено перелік посад держслужбовців, що прирівнюються до відповідних груп оплати праці, зокрема:

  • керівник апарату місцевої держадміністрації — група 4;
  • заступник керівника апарату місцевої держадміністрації — група 5;
  • керівники підрозділів у складі самостійних структурних підрозділів і їх заступники (управлінь, відділів, відділень, секторів) апарату місцевої держадміністрації — група 6;
  • адміністратор, державний реєстратор, державний кадастровий реєстратор — група 6;
  • головні державні ревізори-інспектори, головні державні інспектори, головні державні соціальні інспектори, головні казначеї — група 7;
  • старші державні ревізори-інспектори, старші державні інспектори, провідні державні інспектори, державні  соціальні інспектори, провідні казначеї — група 8;
  • державні інспектори — група 9.

 

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі
48
Тетяна
23.06.2016
Все так тільки де ж головні бухгалтера?
LEXXX Тетяна
23.06.2016
Посада головного бухгалтера, цим проектом, віднесена до 6 групи оплати праці.
Марія
23.06.2016
Скажіть, хто як трактує поняття "керівники підрозділів у складі самостійних структурних підрозділів і їх заступники (управлінь, відділів, відділень, секторів) апарату місцевої держадміністрації" Це виходить що якщо у апараті є відділ, а у цьому відділі якийсь сектор - то завідувач цього сектору буде віднесений до групи 6. А куди тоді віднести начальника цього відділу у складі апарату?
Вона
23.06.2016
Бухгалтер де? Хоч якийсь? .))) людочки! Виходить немає такоі роботи у органах д.с.) . А ми тут маємо гризтись прозоро , звітами і є датами.))
Ірина Вона
23.06.2016
Працівники підрозділів внутрішнього аудиту держорганів — держслужбовці 10.06.16 Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України, частини другої статті 3 Закону України «Про центральні органи виконавчої влади» від 17.03.2011 № 3166-VI, частини першої статті 7 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» від 09.04.1999 № 586-XIV, статей 19 та 26 Бюджетного кодексу України до повноважень державного органу, визначених законодавством, належать повноваження щодо здійснення внутрішнього аудиту. Тож у розумінні законодавства про державну службу, в якому чітко визначено перелік посад працівників державних органів, які виконують функції з обслуговування за встановленими законодавством критеріями, посади працівників підрозділів внутрішнього аудиту державних органів (або посадових осіб таких органів, на яких покладаються повноваження щодо проведення внутрішнього аудиту) належать до державної служби. Лист Нацдержслужби від 23.05.2016 № 2812/11-16
Яяяяяяя Ірина
23.06.2016
І хто питав про працівників підрозділів внутрішнього аудиту?.....
Ірина Яяяяяяя
23.06.2016
Внутрішній аудит це іє бухгалтерія
Яяяяяя Ірина
29.06.2016
Да невже?
Олег Ірина
23.06.2016
Внутрішній аудит - це не бухгалтерія, працівники внутрішнього аудиту перевіряють роботу яку виконує бухгалтерська служба!!!
Неля
23.06.2016
Очевидно держава не зацікавлена в нормальному обліку та чіткому відображенні використання державних коштів, раз свідомо уникає та не бачить головних бухгалтерів!
Олена
23.06.2016
А що в державних органах є посада головного бухгалтера? Є посади начальників фінансових вііділів, завідувачів секторів, які виконують обов'язки головного бухгалтера. А начальники і завідувачі по групам державні службовці
Вона Олена
23.06.2016
Може і так.) але я як головний спеціаліст-бухгалтер одноосібно веду весь бух.облік .)))) Головний спеціаліст-бухгалтер адміністраціі у складі відділу має зовсім інші повноваження. То як палка з двома кінцями - роби як гол.бух-отримуй як гол.спеціаліст. )))) (що таке нач.відділу-гол.бух., я в курсі-працювала не один рік в іншому держ.органі і маю з чим зрівняти.) Тому не розумію чому повинна вести весь облік і отримувати з-ту як на пів обліку.))) отакоі.))
Яяяяяяя Олена
23.06.2016
Згодна. Є начальник відділу ... - головний бухгалтер. Хоча в деяких маленьких управліннях немає змоги (да і необхідності) створювати а ні відділ, а ні навіть сектор.Тоді визначається спеціаліст (як правило головний), на якого покладено функції головного бухгалтера (передбачено постановою КМУ № 59). Дехто хоче замість гол. спеціаліста мати посаду гол. бухгалтера (з посадовим окладом на рівні начальника відділу). Непогано звичайно, але чи логічно?
Т.В. Яяяяяяя
23.06.2016
Відповідь на "З посадовим окладом на рівні начальника відділу...". Але ж як ви не розумієте, що відповідальність бухгалтера набагато більша чим у начальника відділу. Чому тоді оклад на рівні головного спеціліста???
Яяяяяяя Т.В.
23.06.2016
Я все чудово розумію, але, погодтеся не може бути начальник відділу (зав.сектором) з додаково покладеними на нього обов’язками гол.бухгалтера (який несе відповідальність як головний бухгалтер + координує роботу відділу /сектору) бути прирівняний з просто головним бухгалтером, тобто людиною, на яку посладено ведення бухобліку+головний бухгалтер . На мою думку необхідно доповнювати додаток до Постанови 292 посадою головного бухгалтера з якимось посадовим окладом між головним спеціалістом і зав.сектором
LEXXX
23.06.2016
Євгене! 5 група - НЕ "заступник керівника місцевої держадміністрації", а "заступник керівника апарату місцевої держадміністрації"
Євген LEXXX
23.06.2016
Дякую! Виправив!
Сергій
23.06.2016
Підскажіть, адміністраторів віднести до 6 групи, а оклад як обрати?
Анна Сергій
24.06.2016
Оклади іще не придумали ні адміністраторам ні реєстраторам ні керівникам апарату Зато хоч групу їм дали а толку як штатні формувати
Тетяна
23.06.2016
Якщо управління має посаду тільки провідний бухгалтер, то це не держслужбовець???
Ірина
23.06.2016
Може хтось знає, які зміни в оплаті праці центрів соціальних служб?
Маргарита
23.06.2016
а мій керівник мріє зовсім позбутися моєї посади головного бухгалтера, бо я як начальник відділу не поміщаюся в в оту 1/3 насальнків від загальної чисельності. ну і зрозуміло що бухгалтерія зовсім не потрібна. і теперь мені головбузу з 16 річним стажем маячить перспектива головного спеціаіліста
Надія Маргарита
24.06.2016
Ваш керівник порушує закон ,так як головні бухгалтери відносяться до керівних посад менше зав.сектором вони не можуть бути Розяснення (лист Мінсоцполітики №642/13/84-09 від 26.10.2009
Ольга
24.06.2016
Який оклад має бути встановлений начальнику відділу реєстрації нерухомого майна і бізнесу? Відділ не є ЮО і не входить до складу апарату РДА
Руслан Ольга
24.06.2016
Зрозуміло що 3101. Вже ж були роз'яснення з цих питань.
Валя Руслан
06.07.2016
Напишіть ссилку
юрій Руслан
01.07.2016
дайте посилання на роз'яснення по окладах курівників відділів, які не є юрособами.
Наталія
24.06.2016
До якої групи оплати праці віднести спеціалістів І категорії районних управлінь праці?
Лариса Наталія
29.06.2016
Спеціаліст. а не спеціаліст І категорії, 9 група
Сергій
24.06.2016
Шановні колеги! А як Ви відноситися до того, що керівник патронатної служби облдержадміністрації, не будучі держслужбовцем, має посадовий оклад на рівні заступника керівника апарату облдержадміністрації та практично на 50% більше посадового окладу начальника відділу у складі апарату облдержадміністрації, які є держслужбовцями???
Людмила
25.06.2016
Шановні колеги, скажіть чому у адміністраторів повинен бути оклад на рівні начальника відділу чи сектору в апарат РДАі. Які керівні функції виконують адмністратори чи реєстратори. Де прочитати, до якої групи віднести посаду начальника відділу, яиі не є юрид.. особою і не входить в склад апарату РДА
Олена Людмила
08.07.2016
Адміністратори та реєстратори за старим ЗУ Про держслужбу були віднесені до керівних посад, тобто прирівняні, за новим законодавством назви посад не змінилися, і вони не стали головними спеціалістами, то і віднесені повинні бути до 6 групи оплати праці (керівники та прирівняні до них посади), бо закон не може погіршувати попередні умови
Олександр Людмила
25.06.2016
Оклад реєстратора на сьогодні становить оклад гол. спеціаліста (7 група оплати праці). Оклад адміністратора невідомий, але повинен бути від 2757 до 3446, так я це 6 група оплати праці. Ці посади віднесли окремими НПА до керівних через значну відповідальність і об`єм роботи. З адміністраторів взагалі зробили "універсальних солдатів", які працюють в усіх державних реєстрах по усіх адміністративних послугах. Тому давайте говорить чесно - навіть 3446 (хоча такий оклад напевно є лише в мріях) для такої посади замало. Що ж до окладів працівників суду, то це не у них занадто високі оклади, а у держслужбовців занадто маленькі. Просто бездарі в уряді пішли найлегшим шляхом - дали більше коштів тим, хто й так отримував непогано. Тримайтеся. P.S. З повагою до Вашої нелегкої праці вже колишній державний службовець.
Адміністратор ЦНАП Олександр
29.06.2016
Повністю погоджуюсь з Олександром, З адміністраторів взагалі зробили "універсальних солдатів", які працюють в усіх державних реєстрах по усіх адміністративних послугах. Тому давайте говорить чесно - навіть 3446 (хоча такий оклад напевно є лише в мріях) для такої посади замало. Адміністраторів ЦНАП взагалі потрібно віднести до 4 групи посад з посадовим окладом 4 480 грн. Я думаю, що всі АДМІНІСТРАТОРИ підтримають таке рішення Кабінету Міністрів УКРАЇНИ!!!!!!
Людмила
25.06.2016
А як Вам подобається, що пімічник судді вже не є держ. службовцем і оклад в нього 5100? А в керівника відділу в РДА - 3100.
Євгенія
28.06.2016
Підскажіть, а завідувача архіву куда віднести ?
Світлана
29.06.2016
Добрий вечір! Підкажіть, який оклад має бути у керівника структурного підрозділу РДА поза апаратом, без статусу юр.особи? Наші поставили 4480, а в апараті - керівник відділу 3100, Де справедливість?
Марія Світлана
18.07.2016
Аналогічно і у нас.
олена
01.07.2016
я працюю державним реєстратором юр. та фіз. осіб, в райдержадміністрації, маю 10 років стажу на державній службі, скажіть до якої групи посад відноситься моя посада та який повинен бути ранг (мені нарахували 2585 грн. з найнижчим рангом -9, хіба це вірно????)
Катя олена
08.07.2016
Все вірно, оклад - 2585 - так як у Вас посада прирівнюється до головного спеціаліста, ранг - присвоюється усім найнижчий, в межах відповідної категорії (є роз'яснення нацдержслужби). Наступний ранг, скоріше всього (якщо у Вас змінилася структура або посада) Вам буде присвоєно через три роки.Стаж на ранг ніяким чином не впливає. Вам повинні ще виплачувати надбавку за вислугу років 775,50 грн. (2585*30% - 3% відсотка за кожен рік держслужби) Тому виходить: оклад - 2585 ранг - 200 вислуга - 775,50 А далі вже питання на що Вам вистачає фонду, у нас в установі нараховують оклад, ранг і вислугу, але вже така шалена заборгованість, так як фонду катастрофічно не вистачає навіть на це...
Маряна
02.07.2016
Добрий день! Все дуже цікаво, гарно та перспективно! Підскажіть як погодити у фінансовому управлінні структуру та штатний розпис (згідно закону мають бути забезпечені 9 груп оплати праці). І взагалі як заплатити людям з/п - фінансування ж то немає. Як поступити - не виплачувати заробітну плату? І судячи з листів щ онадходять з мінфіну то грошей не має, а на керівника управління поставлена персональна відповідальність про своєчасну виплату з/п.
Маряна
02.07.2016
Закон приняли - а продумати звідки взяти гроші то невідомо. Я не знаю як у кого но у нас люди настільки вже незадоволені оплатою праці. І це називається державна служба. Люди втікають - а хто буде працювати
Ірина Маряна
04.07.2016
Скільки працюю в бюджеті такого положення ще не було. "Прокукарекали" про підвищення з/п держслужбовцім- всі тикають"вам хорошо,такі огромні зарплати",а насправді хватає тільки на оклади і ранги, а ще працівники ідуть у відпустки,допомогу на оздоровлення не виплачуємо.Скільки чекать добавки коштів, та чи буде вона,і як тоді платити зарплату?
олена
04.07.2016
так що з державними реєстраторами самостійних секторів, до якої групи їх віднесли, який оклад?
вася
14.07.2016
державні реєсратори найбфільші корупціонери
васяв
14.07.2016
а про співпрац з центрами адмінпослуг говорити нема що реєстратори рішають тількь свої проблеми ,за гроші і всі то знають але мовчать
333
14.08.2016
http://taxlink.ua/ua/news/pracjujuchi-derzsluzbovci-majut-pravo-na-ponovlennja-ranishe-priznachenoi-pensii.htm
Вика
22.08.2016
Проект постанови «Про внесення змін до постанов КМУ від 6 квітня 2016 р. № 292 і від 5 травня 2016 р. № 323», що регулює умови оплати праці окремих держслужбовців. Коли буде затверджений.
Залишити коментар:
Для того, щоб роздрукувати текст необхідно авторизуватись або зареєструватись
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі