Чи має роботодавець вести трудову книжку, яка знаходиться у працівника, та вносити записи до неї?
Законодавством не визначено форму та спосіб фіксації такого бажання. Оскільки на підприємствах багато працівників, інколи буває велика плинність кадрів, а самі працівники можуть забути, що при працевлаштуванні вони висловлювали усну вимогу щодо внесення записів до трудової книжки, з метою дотримання вимоги внесення записів до трудової книжки в хронологічному порядку, для уникнення пропуску записів рекомендуємо у заяві про прийняття на роботу працівника зазначити вимогу щодо внесення записів до трудової книжки.
Маючи таку заяву, працівник кадрової служби може, наприклад, зробити відмітку в особовій картці форми П-2 працівника про необхідність внесення таких записів.
Вікторія Ліпчанська, керівник Центру правової допомоги ФПУ