Кадрові питання в об’єднаних громадах: експерти надали роз’яснення

Експерти Аналітично-правової групи Центрального офісу реформ при Мінрегіоні (за підтримки Програми «U-LEAD з Європою»)


 підготували відповіді  на актуальні кадрові запитання від новостворених об’єднаних територіальних громад:

  • Щодо виплати вихідної допомоги,
  • Щодо затвердження структури ради одразу з усіма відділами,
  • Щодо затвердження штатного розпису з урахуванням посад в.о. старост, секретарів (потенційних діловодів ради ОТГ), повноваження яких завершилися,
  • Щодо завершення повноважень посадових осіб, які займають виборні посади, у разі їх тимчасової непрацездатності чи перебування у відпустці для догляду за дитиною,
  • Щодо прийняття державного службовця в штат ради ОТГ по переведенню,
  • Щодо переведення посадових осіб ОМС з виборних посад на невиборні без проведення конкурсу (наприклад, з посади заступника голови на посаду начальника відділу),
  • Щодо можливості використання кадрового резерву в ОМС,
  • Щодо визначення «рівнозначної» посади в ОМС,
  • Щодо вимог до мінімального та максимального кількісного укомплектування для структурних підрозділів в ОМС (департамент, управління, відділ, сектор),
  • Щодо посад радників голови ОТГ,
  • Щодо суміщення (сумісництва) окремих видів посад та/або діяльності,
  • та інші.

(ЗАВАНТАЖИТИ)

decentralization.gov.ua

 


Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі (6)
josh_ua
12.01.2018
хто має вести бухгалтерію шкіл громад які відєдналися?
галина
12.01.2018
варіант 1 ввести посаду бухгалтера з питань освіти в обєднаній громаді при бухгалтері омс, вар 2 утворити відділ освіти з де буде свій бухгалтер , варіант 3 зробити автономію школи!
Павло
12.01.2018
Інтерпретація в п.10 статті щодо посади радника сільського, селищного голови і радника голови ОТГ таких населених пунктів не відповідає дійсності. В абзаці 9 статті 14 Закону України "Про службу в органах місцевого самоврядування" йдеться: "сьома категорія - посади радників, консультантів секретаріатів районних у містах рад, спеціалістів виконавчих органів районних у містах, міських (міст районного значення) рад, спеціалістів виконавчих органів сільських, селищних рад".
Вказана посада не значиться в ст. 14 Закону, а також постанові КМУ від 26.10.2001 р. N 1441 «Про віднесення посад органів місцевого самоврядування до відповідних категорій посад», а значит і не віднесена до відповідної категорії посад в органах місцевого самоврядування.
Павло
12.01.2018
В п.9 статті сказано, що для ОМС обов’язкових вимог щодо мінімального та максимального кількісного укомплектування їх структурних підрозділів (департамент, управління, відділ, сектор) не має.
На мою думку не можна, комплектувати штати ОМС посадами, для яких в залежності від чисельністі населення або приналежності їх до відповідної групи міст Схемами місячних посадових окладів (додатками 48 - 55 до Постанови № 268) такі посади, а відповідно і посадові оклади не передбачені. Наприклад, посада радника голови ради ОТГ з кількістю населення в ній понад 15 тисяч чоловік а також відповідно цій посаді і місячний посадовий оклад додатком 50 до Постанови № 268 не передбачені. Це значить, що посадою радника штат такої ОТГ комплекту не можна.
Максим
12.01.2018
Чи можна делегувати кошти з ОТГ на бугалтерію районного відділа освіти для нарахування зар плати вчителям. Якщо в ОТГ нема бугалтера, який би нараховував цю зарплату
Павло
12.01.2018
Відповідно ЗУ "Про освіту" і ЗУ "Про загальну середню освіту" (далі - Закон) заклад освіти є юридичною особою. Відповідно п.5 Положення про загальноосвітній навчальний заклад, затверджений постановою КМУ від 27.08.2010 р. N 778, навчальний заклад є юридичною особою, має рахунки в установах банків, самостійний баланс, штамп, печатку.
Відповідно ст. 9 Закону до типів закладів загальної середньої освіти відносяться: початкова школа, гімназія і ліцей. Вони можуть функціонувати як окремі юридичні особи або як структурні підрозділи іншого закладу освіти (зокрема закладу загальної середньої освіти I-II, II-III чи I-III ступенів). Ліцеї функціонують, як правило, в статусі самостійної юридичної особи.
П.5 ст.43 Закону передбачено, що порядок діловодства і бухгалтерського обліку в закладі загальної середньої освіти визначається керівником закладу відповідно до законодавства. За рішенням керівника закладу бухгалтерський облік може здійснюватися самостійно закладом освіти або через централізовану бухгалтерію.
Залишити коментарі:
Ваше ім`я
Коментарі