Інформація по темі "" | Публікації по тегу
11.10.16
10116 10
Друкувати
Обране

Реформа в дії: в Україні з'являться електронні трудові книжки

Для того щоб внести дані про нове місце роботи українцям запропонують скористатися можливостями електронної трудової книжки.


Для того щоб в майбутньому прискорити процес розрахунку пенсій українці почнуть переносити свої дані про працевлаштування в електронний варіант трудових книжок. 

Про особливості такого процесу розповів начальник Головного управління Пенсійного фонду України в одній з областей Михайло Романів.

Такі електронні трудові книжки стануть в нагоді тим, кому необхідно взяти банківський кредит, або мати будь-які справи з фондами соціального або недержавного забезпечення.

Введення електронних трудових книжок заплановано до 2020 року.

 

www.gogetnews.info

env_icon Наш сайт корисний для вас?

Отримуйте першими актуальні новини! env_icon

Підписатися на найактуальнішу розсилку для бухгалтера бюджетної установи

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це


Коментарі
(10)
Наталья
11.10.2016
Дожить надо до 2020 года,еще сколько реформ будет?? и что єто даст если работы нет.
Лариса
11.10.2016
Галопом в Європу!!! "Даёшь пятилетку за три года". А, що робити з тими бідолахами, які народились в 50-х роках минулого століття і ходять за довідками про зарплату на пенсію . Хто буде перейматися їхніми трудовими книжками до і після 2020 року. Цікаво....
вася Лариса
13.10.2016
вони не доживуть до теї пори
Оксана
11.10.2016
Идея хорошая. Но у нас' как всегда' все сделают как то не так.
Олександр Миколайович
12.10.2016
Вони взагалі не потрібні. Потрібно запровадити в роботу так звану єдину картку соціального страхування. Ці картки вже видавались громадянам зокрема за місцем роботи, але далі діло не пішло. За допомогою цієй картки мала бути забезпечена можливість отримання інформаціїї про заробітну плату й страхові внески до будь якого страхового фонду .
852 Олександр Миколайович
12.10.2016
Еге-ж, а ще краще - оті податкові номерки, що всім видали, витатуювати на правій руці, або на чолі - щоб не загубили і як кажуть: "добро пожаловать в стадо".
Олена 852
12.10.2016
У вас уже є №852
Коля 852
14.10.2016
А чому б і ні, дивлячись, яке стадо. Якщо це стадо корумпованих високопосадовців з маєтками та яхтами за огороженими екваторіями, то і я б пішов у таке стадо...
КЕТ
19.10.2016
А для чого ті книжки? Зараз ніхто нікого на роботу не оформлює відповідно і не проводиться запис у трудовій книжці. Спочатку треба навести лад з роботодавцями, щоб людина яка працює мала дійсно що туди записати і хоча б доробити до тієї пенсії , а не так як у нас зараз прості робочі роблять по 12-14 годин за копійки щодня без вихідних і без свят(звичайно не всюди)....
Коля
23.10.2016
Пояснення намагання влади скасувати трудові книжки наступне. За розпорядженням державних органів у 2011- 2013 роках у зв"язку з так званими "ліквідаціями" державних установ були звільнені працівники, а на їх робочі місця прийняті інші працівники, переважно пенсіонери. Нагадаю, що "ліквідація" державної установи -- це лише зміна цією установою кода ЄДРПОУ, без скорочення посад. Це узаконене шахрайство дозволяє звільнити з роботи будь-якого працівника без пояснення причин. Тобто у 2011-2013 роках багато малозабезпечених українців були взагалі позбавлені засобів існування . А тепер держава намагається усіма способами затушувати цей геноцид -- скасування ТРУДОВИХ КНИЖОК призначене саме для того, щоб знищити його письмові підтвердження. Це щось на зразок того, як колись радянська влада вихолощувала відомості про голодомор 1932-1933 років.
Залишити коментар:
Ваше ім`я
Коментарі
Шановні колеги!
Довгі роки ми наполегливо працювали, щоб вчасно підставляти плече підтримки всім українським бухгалтерам бюджетного сектору. Ми завжди розуміли, що їм нізвідки чекати допомоги й опори, тому розвивали новинний і консультативний портал власними силами та засобами. За що ви повсякчас віддячуєте нам своєю довірою та прихильністю. Ми дуже цінуємо це!

Та настають складні часи в усьому світі – й дедалі важче стає підтримувати гідний рівень роботи найбільшого в Україні порталу за свій кошт, частково покриваючи витрати завдяки рекламі. Цього вкрай замало!

Buhgalter.com.ua – це не лише стрічка новин із тематичними розділами та корисною інформацією. По той бік монітора щоденно стоять на варті роботи порталу 14 фахівців та чимале технічне забезпечення для безперешкодного функціонування сайту.

Ми сформували максимально комфортну ціну, яка б не «била по кишені», – 30 грн на місяць або 1 грн на день. Передплатники видань «Бюджетна бухгалтерія» та «Оплата праці», як і раніше, продовжують користуватися порталом безкоштовно та без реклами.

Розуміємо, для вас це стало несподіванкою, але в сьогоднішніх умовах ми не можемо діяти інакше. Цілком посильна сума, що дорівнює чашці кави у кав’ярні, підтримає життя вашого улюбленого ресурсу. За це ми віддячимо вам завжди цікавою й важливою інформацією та новими ідеями. Далі буде тільки краще!

Залишайтеся з нами – і давайте підтримувати один одного!

Ваші колеги – команда buhgalter.com.ua
30
грн/
місяц
Це приблизно усього 1 грн/день
Ви можете скасувати в будь-який момент
ic-acc-pay
Для того, чтоб распечатать текст необходимо авторизоваться или зарегистрироваться
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити всього за 30 грн