Розслідування нещасного випадку на виробництві після реорганізації Фонду Соцстраху
Відтепер Пенсійний фонд України та його територіальні органи є правонаступниками Фонду соціального страхування України, який виконує функції з управління в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та від нещасного випадку на виробництві. Всі органи виконавчої дирекції Фонду соціального страхування перетворено у «Територіальні органи Пенсійного фонду України».
Враховуючи вищевикладене – інформацію про нещасний випадок та/або гостре професійне захворювання (отруєння) тобто Повідомлення про нещасний випадок за місцем настання нещасного випадку та/або гострого професійного захворювання надається крім територіального органу Держпраці, ще і у територіальний орган Пенсійного фонду України та інші установи передбачені Порядком.
На підприємствах (в установах, організаціях) при настанні нещасного випадку утворюється комісія з його розслідування та/або гострого професійного захворювання (отруєння), що підлягають спеціальному розслідуванню, до складу комісії крім представника територіального органу Держпраці, ще залучається представник територіального органу Пенсійного фонду України.
Пенсійний фонд України відтепер виплачуватиме:
- допомогу по тимчасовій втраті працездатності («лікарняні»);
- допомогу по вагітності і пологах «декретні»);
- допомогу на поховання застрахованим особам, в т. ч. потерпілим на виробництві;
- одноразові та щомісячні страхові виплати потерпілим на виробництві, членам їх сімей.