Інформація по темі "" | Публікації по тегу
08.02.24
976 0
Друкувати
Обране

Щодо нарахування допомоги по тимчасовій непрацездатності на підставі паперового листка непрацездатності

Частиною другою статті 15 Закону N 1105 встановлено, що допомога по тимчасовій непрацездатності у випадках, зазначених у пунктах 1 і 7 частини першої цієї статті, виплачується Пенсійним фондом України застрахованим особам починаючи з шостого дня непрацездатності за весь період до відновлення працездатності або до встановлення медико-соціальною експертною комісією інвалідності (встановлення іншої групи, підтвердження раніше встановленої групи інвалідності) незалежно від звільнення застрахованої особи в період втрати працездатності, у порядку та розмірах, встановлених законодавством.

Оплата перших п'яти днів тимчасової непрацездатності у випадках, зазначених у пунктах 1 і 7 частини першої цієї статті, здійснюється за рахунок коштів роботодавця у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Згідно інформації, зазначеної у Вашому зверненні, працівнику був сформований електронний листок непрацездатності [...] та паперовий листок непрацездатності [...]. Зазначені листки непрацездатності є первинними. При цьому нарахована сума допомоги по тимчасовій непрацездатності за дні тимчасової непрацездатності (починаючи з шостого дня непрацездатності), які зазначалися в електронному листку непрацездатності, була включена до заяви-розрахунку, яка профінансована Пенсійним фондом України.

Отже, якщо електронний листок непрацездатності ([...]) та паперовий листок непрацездатності ([...]) створені як нові випадки непрацездатності, тобто є первинними, то допомога по тимчасовій непрацездатності повинна надаватися починаючи з початку страхового випадку та за перші п'ять днів непрацездатності здійснюватися за рахунок коштів роботодавця.

Враховуючи те, що у виданому паперовому листку непрацездатності дні тимчасової непрацездатності ([...]) співпадають з днями тимчасової непрацездатності, зазначеними в електронному листку непрацездатності, який вже був профінансований на підставі заяви-розрахунку, поданої страхувальником, то страхувальнику для надання допомоги по тимчасовій непрацездатності в порядку визначеному законодавством необхідно сформувати корегуючу заяву-розрахунок за типом "Корегуюча зменшення" до заяви, яка була профінансована, для електронного листка непрацездатності ([...]) та повернути зайво замовлені кошти, нараховані за дні тимчасової непрацездатності ([...]) на рахунок Пенсійного фонду України.

Нарахування допомоги по тимчасовій непрацездатності на підставі паперового листка непрацездатності [...] здійснюється на загальних підставах (оплата перших п'яти днів непрацездатності за рахунок коштів роботодавця, починаючи з шостого дня непрацездатності за рахунок коштів Пенсійного фонду України).

Джерело:
Лист ПФУ від 01.02.2024 р. N 2800-030401-8/6443
Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі
0
Яка вдача - ви можете стати першим, хто прокоментує цей матеріал.
Залишити коментар:
Для того, щоб роздрукувати текст необхідно авторизуватись або зареєструватись
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі