Щодо виконання обов'язків члена комісії із соціального страхування у разі його тимчасової відсутності
Комісія (уповноважений) із соціального страхування виконує свої функції відповідно до Положення про комісію (уповноваженого) із страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності, затвердженого постановою правління Фонду від 19.07.2018 N 13 (далі - Положення).
Згідно з пунктом 4.1 Положення комісія правомочна приймати рішення за наявності на засіданні більше половини її членів за наявності представника кожної сторони. Засідання комісії протоколюється. Рішення комісії вважається прийнятим, якщо за нього проголосувала більшість присутніх на засіданні членів комісії. У разі рівного розподілу голосів голос голови комісії є вирішальним.
У разі, якщо член комісії, або уповноважений із соціального страхування, довготривало відсутній, представницька сторона може делегувати іншого представника до комісії, чи обрати уповноваженого із соціального страхування, на весь період, встановлений рішенням представницьких сторін, або на час відсутності члена комісії. В інших випадках комісія із соціального страхування та її голова регулюють питання проведення засідань комісії відповідно до кількості її членів.