Соціальне страхування: невірне використання коштів та їх повернення
Якщо страхувальник отримав більше коштів, ніж потрібно на страхові виплати, він повинен повернути надлишок протягом трьох робочих днів на рахунок Пенсійного фонду України в АТ "Ощадбанк". Таке повернення повинно супроводжуватися письмовим поясненням.
Використання страхових коштів має відповідати вимогам законодавства, а порушення може мати правові наслідки. Отримати докладну інформацію про правила використання та повернення страхових коштів ви можете на сайті Пенсійного фонду України.
Відповідно до вимог частини першої статті 26 Закону N 1105, пункту 1 постанови правління Пенсійного фонду України від 21.12.2022 N 28-3 "Деякі питання фінансування для здійснення виплат та надання соціальних послуг, визначених Законом України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування", зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 29.12.2022 за N 1703/39039, та пункту 12 Порядку фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України, затвердженого постановою правління Фонду соціального страхування України від 19.07.2018 N 12, у разі, якщо сума отриманих страхувальником страхових коштів перевищує фактичні витрати на надання страхових виплат, невикористані страхові кошти повертаються страхувальником протягом трьох робочих днів на окремий рахунок Пенсійного фонду України, відкритий в АТ "Ощадбанк" UA633004650000025608302300598 (UAH) (ЄДРПОУ одержувача 00035323) та до головного управління Пенсійного фонду України в області за місцем обліку, як страхувальника, надсилається письмове пояснення причин повернення коштів.
Інформація щодо повернення коштів розміщена на сайті Пенсійного фонду України за посиланням https://www.pfu.gov.ua/diyalnist/dodatkova-informatsiya/.