Як діяти у разі проблем із листками непрацездатності електронної форми
З усіх цих питань необхідно звертатись до Пенсійного фонду, який формує та веде реєстр та є володільцем інформації, що міститься в ньому, за місцем реєстрації страхувальника (підприємства, установи, організації) або на гарячу лінію Пенсійного фонду України за телефоном 0800503753.
Важливо розуміти, що успішність формування саме електронного лікарняного залежить від наявності, актуальності та достовірності даних в Реєстрі застрахованих осіб, який веде Пенсійний фонд України. Їх має подати роботодавець.
При цьому, зазначимо, що роботодавцю доступна лише загальна інформація в реєстрі електронних лікарняних про вашу непрацездатність.
Важливо завжди повідомляти лікаря і роботодавця про зміни персональних даних!
Переглянути свій медичний висновок можна на Єдиному порталі державних послуг Дія (для цього у спеціальному розділі потрібно ввести номер запису сформованого медичного висновку з SMS).
Більш детальну інформацію стосовно формування е-лікарняних надано у роз’ясненнях Пенсійного фонду України та Фонду соціального страхування України, які можна знайти за посиланнями: Як дізнатися, що е-лікарняний оформлено успішно? та Працівник повинен повідомляти роботодавця про продовження е-лікарняного.
Отримати консультацію щодо оплати е-лікарняних можна за номером гарячої лінії Фонду соціального страхування України: 0 800 501 892, або в управлінні виконавчої дирекції Фонду, де зареєстровано роботодавця, контакти у розрізі регіонів за посиланням.