1003 0

Як повідомити в податкову інспекцію про новоприйнятого працівника?

Нововведеннями в трудове законодавство передбачено, що починаючи з 1 січня 2015 року працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням.

Окрім того перед роботодавцем виникає обов’язок щодо  повідомлення в контролюючі органи, які здійснюють адміністрування єдиного  внеску про новоприйнятих робітників. Порядок подання такого повідомлення має затверджуватись Кабінетом Міністрів України.

Оскільки на сьогоднішній день відсутній Порядок зазначеного повідомлення Державна фіскальна служба України рекомендує тимчасово інформацію про прийнятого працівника відображати в Таблиці 5 Додатка 4 до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. До прийняття відповідного порядку заповнена Таблиця 5 буде вважатися «повідомленням», яке подається у складі обов’язкової звітності за календарний місяць до податкової інспекції за основним місцем обліку платника з зазначенням трудових відносин з прийнятими працівниками.

Тобто, при кожному прийнятті найманця на роботу, титульний аркуш з таблицею 5 додатка 4 до Порядку подавати не потрібно.

Відділ комунікацій Головного управління ДФС у Вінницькій області



загрузка...
Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі (0)