Інформація по темі "" | Публікації по тегу
22.11.23
2616 0
Друкувати
Обране

Вам цікаво, як використовувати FIT-Бюджет безкоштовно?

Як бухгалтер може змінити своє професійне життя? Дуже легко, просто додавши до нього помічника у вигляді програми для бухобліку.

 

Ні для кого не секрет, що бухгалтер весь час співпрацює з Казначейством. Для того, щоб ця робота була максимально комфортна та ефективна у FIT-Бюджет створений окремий модуль по “Роботі з ДКСУ”. Він безкоштовний для всіх користувачів. Вам необхідно створити собі акаунт та можете переходити працювати. 

Основні можливості модуля

Цей модуль має набагато більший функціонал, аніж програма “Мережа-М”. За відгуками користувачів він дійсно спрощує роботу бухгалтера. 

Перше, що вам необхідно зробити це зареєструватись та створити собі акаунт. Це можна зробити за посиланням. (зберігайте сторінку в закладках, щоб не загубити). 

Після того, як ви створили аккаунт необхідно перейти в “Налаштування” та внести всі основні коди вашої установи.

Далі необхідно внести “Джерела фінансування”.

Наступний крок це додавання рахунків.

Це все необхідно зробити до того, як ви починаєте працювати у програмі. 

Наступний крок - створення кошторисів. Якщо виникають питання - ставте їх у техпідтримку. Це все безкоштовно. Також біля кожного розділу є знак питання. Він веде на відповідну сторінку у “Довідник”, де описані основні можливості розділу.

До кошторисів, звичайно, можна вносити зміни та друкувати. Друкуються вони у формах затверджених Міністерством фінансів. Все виглядає гарно та зручно. Одразу можна друкувати, зробити експорт в pdf, або dbf-формат. Деякі Казначейства вимагають кошторис з підсумковими КЕКВ. Їх також можна роздрукувати або експортувати. 

Наступний крок - це можливість вносити та обирати договори. В програмі “Мережа-М” є можливість вносити лише юридичні зобов’язання, а у FIT-Бюджет ще є договори. Договори з FIT-Бюджет можна експортувати в Є-Дату. Такої функції в “Мережі-М” взагалі не існує. Але, звичайно, перед тим, як додавати договори спочатку необхідно додати в “Довідники” своїх контрагентів.

Юридичні зобов’язання ви додаєте вже в договорі. 

Далі переходите в модуль “Робота з ДКСУ” - “Реєстри юридичних зобов’язаннь”, FIT-Бюджет знаходить всі юридичні зобов’язання не включені в жодний реєстр і створює його. Програма сама бачить, які джерела фінансування та скільки реєстрів потрібно створити. Також ви можете роздрукувати їх або зробити експорт в ДКСУ. Друкована форма також та, яка затверджена Міністерством. Якщо вам щось не подобається, ви можете виправити одразу на перед перегляді: видалити чи відредагувати. 

Після створення юридичних ви можете переходити до фінансових зобов’язань. Потім створюєте реєстр фінансових зобов’язань.. В програмі є зручні фільтри, які запам’ятовують ваші налаштування. Наприклад, якщо ви хочете бачити фінансові зобов’язання лише за 2023 рік, ви вказуєте це за допомогою фільтру і програма буде показувати вам лише їх. 

Потім переходите до створення платіжних доручень та формування реєстру. Також є експорт в ДКСУ, друк в 1 або 2-х примірниках. 

Також, якщо ви головний розпорядник і у вас є підпорядковані установи, ви можете набирати розпорядження в окремому розділі. Є розпорядження про виділення коштів та розподіл виділених бюджетних асигнувань. Щоб зробити розпорядження треба додати “Котлові рахунки”. Щоб зробити розподіл треба заповнити розділ “Розпорядники та отримувачі” нижчого рівня. Всі форми відповідно до останніх вимог Казначейства. Все редагується та змінюється прям в перед перегляді. 

Ще у FIT-Бюджет є довідка про надходження у натуральній формі, якої не існує в казначейській програмі. Заповнюєте дані та також можете роздрукувати та експортувати в ДКСУ. 

І окремої уваги заслуговують аналітичні звіти про виконання юридичних зобов’язань. Це власна розробка FIT-Бюджет для вашої зручності. Обираєте джерела фінансування, натискаєте сформувати звіт і ви будете бачити скільки по кожному КЕКВ затверджено в кошторисі, скільки залишків по юридичним та фінансовим зобов’язанням (цей звіт трохи схожий на звіт 2д,м).

Також в програмі є звіт про укладені договори в розрізі CPV-кодів. Ми його робили на прохання наших користувачів.

Та звіт про юридичні зобов’язання по укладеним договорам в розрізі КЕКВ. 

Це зручні звіти для перевірки себе, для того, щоб побачити що відбувається, що вже набрали, чи нічого не пропустили. 

Ще одна відмінність від програми “Мережа-М” в тому, що у нас є умовні договори. Це всі юридичні зобов’язання, які набираються без договорів. Наприклад такі, як заробітна плата, нарахування на заробітну плату, відрядження, податки. Це все те, що ви несете у казначейство без договорів. Це дуже зручно при обліку юридичних зобов’язань. Ви створюєте договори, і коли необхідно створюєте зміни. При створенні реєстра таким договорам присвоюється дата та номер реєстру, як вимагає порядок реєстрації та обліку бюджетних зобов'язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України 

Весь вищеописаний функціонал є безкоштовним для кожного бухгалтера. Кожен з вас, кожна установа може користуватись ним вже сьогодні. Все що необхідно це перейти за посиланням та почати працювати по заданому алгоритму дій. 

А як це все працює можна побачити у відео з бюджетного вебінару від 16 листопада 2023 року

 

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі
0
Яка вдача - ви можете стати першим, хто прокоментує цей матеріал.
Залишити коментар:
Для того, щоб роздрукувати текст необхідно авторизуватись або зареєструватись
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі