Інформація по темі "" | Публікації по тегу
11.12.19
10730 14
Друкувати
Обране

З нового року пенсіонерів почнуть обслуговувати через мобільний застосунок

Внесено зміни до Положення про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України

З 1 січня 2020 року Пенсійний фонд зможе надавати електронні послуги через мобільний додаток доступу до персональної сторінки користувача.

Департамент інформаційних систем та електронних реєстрів до нового року має забезпечити доопрацювання та розробку програмного забезпечення, необхідного для запровадження надання електронних послуг через мобільний додаток.

Це передбачено постановою правління Пенсійного фонду від 8 серпня 2019 року № 11-3.

Зареєструватися на веб-порталі можна, подавши заяву до органу Пенсійного фонду особисто з пред'явленням документів, що посвідчують особу. У разі подання заяв через уповноваженого представника до заяви додаються документи, що підтверджують його повноваження.

Реєстрація на веб-порталі осіб, які мають кваліфікований електронний підпис або платіжну картку, що одночасно є пенсійним посвідченням, здійснюється автоматично.

Новий сервіс передбачає надання документів для призначення пенсії в електронному вигляді. Про ухвалення рішення про призначення пенсії повідомлять по електронній пошті або SMS. Отримати свідоцтво можна буде в Пенсійному фонді.

jurliga.ligazakon.net

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі
14
Маша
11.12.2019
Платіжна картка-це звичайна картка Приватбанку для перерахування пенсії?
Енгрібьорд Маша
11.12.2019
Мені по-секрету розповіли, що нібито Ощад почав видавати такі картки- з одного боку фотка як на пенсійному, а з іншого чіп для зчитуваня банкоматами. Майбутнє вже поряд.transparent_pxl.png
Наталка Енгрібьорд
11.12.2019
Це давно вже не секрет
EVGENIY Маша
11.12.2019
Приват не єдиний банк в нашій країні, такі самі картки є в багатьох банках!
Тетяна EVGENIY
11.12.2019
А як немає в районі ЖОДНОГО відділення ЖОДНОГО банку, тоді як? Пенсіонер пересувається на двох ціпках, транспорт до того населеного пункту, де є банківські відділення, ходе рано вранці та пізно ввечері. В відділеннях банківських черги. Кому потрібен такий сервіс? Зато чиновників скорочуєм, витрати оптимізуєм. Ці мудрагелі взагалі з головами дружать? Потрібно ж враховувати реальність!
Ikar Тетяна
12.12.2019
збирались же дати змогу знімати кошти з карт в магазинах
Оксана
11.12.2019
а краще вже через віртуальну реальність! всі пенсіонери мають бути забов'язані мати 100мегабітний інтернет, ігровий компьютер та шлем віртуальної реальності...
надія Оксана
11.12.2019
ага, це якраз те чого не вистачає нашим пенсіонерам
Тетяна Оксана
11.12.2019
transparent_pxl.pngtransparent_pxl.pngtransparent_pxl.pngtransparent_pxl.png
Соня Оксана
11.12.2019
transparent_pxl.pngtransparent_pxl.png
Анна
11.12.2019
Далеко не кожен пенсіонер має звичайний мобільний телефон, не кажучи вже про смартфон та вміння ним користуватися (університети третього віку - привіт!). З цією проблемою ми зіштовхнулися, коли монетизувати субсидії та пільги - для їх призначення в програму обов'язково потрібно внести унікальний номер телефону, а його в людини просто немає... Звісно, ми маємо рухатися вперед, але останнім часом звичайні понти починають заміняти вирішення нагальних реальних проблем.
Юлія
12.12.2019
Вже представляю як в селі сидить собі бабця і дивится про себе інформацію в новому мобільному додатку...
Elena Юлія
12.12.2019
зачем бабця, у меня работающие не все могут зарегистрироваться и зайти в "личный кабинет" ПФ)))))
Ира
22.01.2020
А зачем мне Ощад? Обслуживание нулевое, терминалов мало.
Залишити коментар:
Для того, щоб роздрукувати текст необхідно авторизуватись або зареєструватись
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі