14087 9

Неприбутковим установам необхідно переглянути свої установчі документи до кінця року

Головне управління ДФС у Харківській області звертає увагу, що неприбуткові підприємства, установи та організації зобов’язані до 1 січня 2017 року привести свої установчі документи у відповідність із нормами пункту 133.4 статті 133 Податкового кодексу України. Копії нових документів необхідно подати до контролюючого органу також до кінця поточного року.

Зокрема, установчі документи неприбуткової установи повинні місти заборону розподілу отриманих доходів або їх частини серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов'язаних з ними осіб.

Також установчі документи обов’язково повинні передбачати передачу активів одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зарахування до доходу бюджету у разі припинення юридичної особи (у результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення). Ця вимога не поширюється на об'єднання та асоціації об'єднань співвласників багатоквартирних будинків.

Неприбуткові підприємства, установи та організації, які не привели свої установчі документи у відповідність із нормами Кодексу, після 1 січня 2017 року виключаються контролюючим органом з Реєстру неприбуткових установ та організацій.

Нагадуємо, що до неприбуткових організацій, зокрема, можуть бути віднесені: бюджетні установи, громадські об'єднання, політичні партії, творчі спілки, релігійні організації, благодійні організації, пенсійні фонди; спілки, асоціації, житлово-будівельні, дачні, садівничі та гаражні кооперативи (товариства), ОСББ, професійні спілки, їх об'єднання та організації профспілок, а також організації роботодавців та їх об'єднання, сільськогосподарські обслуговуючі кооперативи, кооперативні об'єднання сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів та інші юридичні особи, діяльність яких відповідає вимогам Кодексу.



загрузка...
Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі (9)
1111
21.07.2016
Це і бюджетним установам треба таке вносити? Так в нас і доходів немає, тільки фінансування з бюджету...
Олег
21.07.2016
Так податкова має прислати повідомлення у кого документи не відповідають, а не вимагати їх у всіх поголовно.
Валентина
21.07.2016
Треба йти в податкову і все узнавать.Завтра піду .
Маша Валентина
22.07.2016
Напишіть, будь ласка, що Вам скажуть.
Валентина
22.07.2016
Мені сказали ,що це наказ по Харківській обл.Наша податкова про це ще нічого незнає пока.
олена
22.07.2016
нам податкова розіслала листи про це
віталій
22.07.2016
наведіть зміст цього листа податкової
Маша
22.07.2016
Отже внесу зміни до регламенту, а потім копію до податкової надати. Я так розумію це все? Чи ще щось у державних реєстраторів реєструвати?
лариса
28.07.2016
А что с ОСМД, нужно что-то менять?