Електронне адміністрування ПДВ органами ДФС розпочнеться з 1 січня 2015 року
Яким чином буде працювати ця система?
Найперше, в день реєстрації платника у системі електронного адміністрування ПДВ, на нього автоматично відкривається рахунок. Податкові накладні будуть складатись виключно в електронному вигляді та реєструватись в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) незалежно від розміру податку в одній податковій накладній.
Також, за допомогою електронного адміністрування ПДВ можливо буде визначити умову для надання права реєстрації податкових накладних в ЄРПН, тобто, наявність сум податку по отриманих податкових накладних на момент реєстрації, за їх недостатності – поповнення рахунку у системі електронного адміністрування податку на додану вартість та сума сплати податку при ввезені товарів на митну територію України.
Крім того, буде зменшено число критеріїв для автоматичного бюджетного відшкодування. Зокрема, відшкодування ПДВ експортерам та інвесторам в автоматичному режимі буде здійснюватися на місяць раніше, ніж зараз! Як наслідок – зменшиться кількість обтяжливих для бізнесу звірок та перевірок, у тому числі перевірок «по усьому ланцюгу постачань до виробника або імпортера».
Іще одна «новорічна» зміна – збільшення «порогу» обов'язкової реєстрації підприємства платника ПДВ з 300 тисяч гривень до 1 мільйона гривень.
Разом з тим, ГУ Міндоходів у м. Києві інформує, що режим звільнення від оподаткування ПДВ операцій з експорту зернових і технічних культур продовжено до 31 грудня 2014 року. Також, було скасовано звільнення від оподаткування ПДВ операцій з поставки лісоматеріалів, паливної деревини, відходів лісопереробної промисловості. Оподаткування за «0» ставкою податку послуг з перевезення пасажирів швидкісними поїздами Інтерсіті + також відмінено.