Нашi сайти:

Ознайомлюємося з проектом оновленого Положення про комісію підприємства по соцстрахуванню

Сьогодні порядок роботи комісій (уповноважених) із соціального страхування регулюється Положенням про комісію (уповноваженого) підприємства, установи, організації із загальнообов’язкового державного соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, затвердженим постановою Правління ФСС з ТВП від 23.06.2008 р. № 25.


Однак у зв’язку зі змінами в законодавстві вже давно назріло питання оновлення цього Положення.

Тож новостворений Фонд соціального страхування представив проект постанови «Про затвердження Положення про комісію (уповноваженого) із страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності».

Проект постанови зберігає більшу кількість норм, які регулюють роботу комісій (уповноважених) із соціального страхування на підприємстві, в установі, організації, що передбачені станом натепер. Крім того, у проекті враховані зміни найменування страховика на Фонд соціального страхування України, а також його робочих органів.

Із функцій комісії (уповноважених) із соціального страхування вилучено таке: виділення путівок до санаторіїв та (або) санаторіїв-профілакторіїв застрахованим особам і членам їх сімей; виділення путівок до дитячих оздоровчих закладів; надання соціальних послуг із позашкільного обслуговування з дітьми застрахованих осіб; виділення новорічних подарунків, оскільки Законом № 1105 це не передбачено.

Також матимемо нову редакцію протоколу засідання комісії із соціального страхування (рішення уповноваженого). 

 

Інтерактивна бухгалтерія

Наш сайт корисний для вас?

Підписатися на найактуальнішу розсилку для бухгалтера бюджетної установи

 


Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі (1)
йцукен
07.12.2017
Новая метла...... А бухгалтерам опять следи за изменениями.
Залишити коментарі:
Ваше ім`я
Коментарі