3814 1

Триває спрощення порядку призначення субсидій

23 вересня Урядом ухвалено рішення щодо подальшого спрощення і вдосконалення порядку призначення субсидій населенню.

Про це на брифінгу в Будинку Уряду повідомив заступник Міністра соціальної політики Віталій Мущинін.

За його словами, ці зміни напрацьовані Мінсоцполітики на підставі моніторингу практичного застосування оновленого механізму надання житлових субсидій, що діє з 1 травня ц.р. Мета ухвалення змін – скасувати низку факторів, які унеможливлювали чи гальмували процес призначення субсидій.

Рішенням Уряду врегульовано такі питання:

1. Скасовано необхідність обов’язкового оформлення особових рахунків на сплату послуг ЖКГ на особу, що звертається по субсидію. Відтепер субсидія призначатиметься одній із зареєстрованих у житлі осіб, незалежно від того, чи відкрито на неї особовий рахунок на сплату послуг.

Зокрема, орендарям житла субсидія призначатиметься без необхідності відкриття на них особових рахунків – лише на підставі договору оренди.

Дотепер орендарі не можуть оформити особові рахунки на себе, бо власники житла не дають відповідної згоди, що унеможливлювало призначення субсидій, зокрема, внутрішнім переселенцям.

2. Визначено вичерпний перелік документів, які враховуються комісією при ухваленні рішення про призначення субсидії з урахуванням лише осіб, що фактично проживають у помешканні. Скасовано необхідність обстеження домогосподарства у разі наявності одного з таких документів. Тобто віднині не враховуються особи, які зареєстровані, але фактично не проживають.

Крім того, комісії надано право призначати субсидію на підставі кількості осіб, що фактично проживають, у разі відсутності документів, що підтверджують непроживання осіб з числа зареєстрованих. Таке рішення приймається після обстеження умов проживання сім’ї.

Ця новація дозволить отримати субсидію, приміром, пенсіонерці, з якою зареєстровані дорослі діти, які виїхали за кордон чи не підтримують зв’язки з родиною.

3. Надано можливість призначати субсидію сім’ям, що мешкають окремо у житловому будинку, розділеному на дві половини.

4. Надано змогу при призначенні субсидії дитячим будинкам сімейного типу і прийомним сім’ям враховувати кількість дітей, які фактично проживають, але не зареєстровані.

5. У разі розбіжності в даних про склад зареєстрованих осіб і про кількість осіб, яким нараховується плата за послуги, для розрахунку субсидії використовуються дані про склад зареєстрованих.

Зазначене нововведення суттєво прискорить надання субсидій.

6. Приведено у відповідність до законів перелік доходів, які не враховуються для призначення субсидії:

- доходи учасників АТО;

- доходи від роботи у виборчій комісії.

7. Якщо субсидія призначена рішенням комісії, то на наступний термін субсидія призначається на підставі того ж рішення, якщо у сім’ї не відбулося змін. Тобто питання не виноситься знову на комісію.

ПРЕС-СЛУЖБА МІНІСТЕРСТВА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ



загрузка...
Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі (1)
rjkz
31.10.2015
Людина звільнена з роботи з державної установи за п.1 ст.40 КЗпП за розпорядженням державних органів про "ліквідацію" цієї установи і не працевлаштована, тобто не має ніякого доходу саме з ініціативи держави. "Ліквідована " держустанова лише змінила код ЄДРПОУ, робоче місце звільненого працівника не скорочувалось. Рік перебування на обліку у центрі зайнятості не дав позитивного результату. Коли ця людина звертається по субсидію, то посадовці рахують, що вона має дохід на рівні прожиткового мінімуму, тобто 1218 грн. На усі доводи і докази, що вона не працює за розпорядженням державних органів ( тобто, фактично держава вирішила, щоб ця людина не працювала), можна почути роз"яснення посадовців, що це не має ніякого значення. Виходить, що держава фактично забрала у цієї людини засоби існування, але штучно приписує їх наявність. У якій ще країні можливий такий очевидний обман?