Як у період карантину замінити платіжні картки, строк дії яких закінчується?
Це одне із питань, яке в умовах карантину хвилює багатьох клієнтів банків.
Щоб замінити картку зазвичай клієнтам треба звертатися у відділення банку. Але ж зараз це вкрай недоречно. В умовах карантину потрібно уникати людних місць та особистих контактів.
Для того, щоб допомогти вирішити цю проблему, Національний банк звернувся до банків – емітентів платіжних карток та процесингових центрів.
Ми рекомендували їм у разі технологічної можливості продовжити на три місяці термін дії існуючих платіжних карток, строк яких вже закінчився або закінчується під час дії карантину.
Ми вдячні за те, що багато банків разом з процесингами швидко відреагувати на ці рекомендації.
Також ми звернулися до банків – еквайрів, з проханням налаштувати власну платіжну мережу так, щоб клієнти інших банків змогли максимально комфортно користуватися картками з продовженим терміном дії та здійснювати безготівкові розрахунки в торговельних pos-терміналах.
Ми попросили у першу чергу почати оновлення термінального програмного забезпечення з продуктових магазинів, медичних закладів та аптек.
Тож хвилюватися про завершення терміну дії платіжної картки не варто.