Інформація по темі "" | Публікації по тегу
buhgalter.com.ua
12485 6
Друкувати
Обране

Заява-розрахунок для виплати матеріального забезпечення має бути подана роботодавцем упродовж 5 робочих днів

З 1 жовтня 2018 року передбачено подачу страхувальником (роботодавцем) заяви-розрахунку упродовж 5 робочих днів від дати затвердження протоколу засідання комісії із соціального страхування підприємства (рішення уповноваженого) щодо призначення матеріального забезпечення. Відповідне положення затверджено постановою правління Фонду соцстраху від 19.07.2018 р. № 12 «Про затвердження Порядку фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів ФССУ».


«Комісія також має затверджені строки, у які вона повинна розглянути документи, що надійшли від працівника, для призначення йому матеріального забезпечення. Для допомоги по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах – це 10 днів з моменту надходження. Для допомоги на поховання строк призначення – не пізніше дня, що настає за днем звернення. Терміни встановлені з метою пришвидшити строки виплати допомог застрахованим особам, забезпечити їх соціальний захист. І одночасно роботодавцям надається можливість подавати заяви-розрахунки в електронному вигляді, тобто процес не лише пришвидшується для працівників, але й спрощується для страхувальників», – говорить директор департаменту страхових виплат та матеріального забезпечення виконавчої дирекції Фонду Світлана Зарубіна.

Зазначимо, комісія (уповноважений) із соціального страхування здійснює контроль за правильним нарахуванням і своєчасною виплатою матеріального забезпечення, приймає рішення про відмову в його призначенні, про припинення виплати матеріального забезпечення (повністю або частково), розглядає підставу і правильність видачі листків непрацездатності та інших документів, які є підставою для надання матеріального забезпечення та соціальних послуг.

Нагадаємо, заява-розрахунок для надання допомоги за листками непрацездатності, по вагітності та пологах, на поховання, а також деяких виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України з 1 жовтня 2018 року може бути подана страхувальником (роботодавцем) у електронному вигляді. Для цього страхувальники мають звернутись до робочих органів виконавчої дирекції Фонду або їх відділень для укладення відповідних договорів. Порядок заповнення заяви-розрахунку дивіться за посиланням.

 

 Фонд соціального страхування України

env_icon Наш сайт корисний для вас?

Отримуйте першими актуальні новини! env_icon

Підписатися на найактуальнішу розсилку для бухгалтера бюджетної установи

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це


Коментарі
(6)
Маша
01.10.2018
"страхувальники мають звернутись до робочих органів виконавчої дирекції Фонду або їх відділень для укладення відповідних договорів" тобто треба їхати до Фонду? Не через електронне приєднання?
страхувальники мають
звернутись до робочих органів виконавчої дирекції Фонду або їх відділень
для укладення відповідних договорів
Подробиці: https://buhgalter.com.ua/news/trudovi-vidnosini/zayava-rozrahunok-dlya-viplati-materialnogo-zabezpechennya-maye-buti/
Оля
01.10.2018
А ха ха ха! Комісія! Вся комісія в образі одного бухгалтера((
Олена Оля
01.10.2018
Оля, це пряме порушення закону про соцстрахування, що ж ви так голосно :)
Тетяна Олена
02.10.2018
Це уповноважений з соціального страхування, а ніяке не порушення
Эля Оля
10.10.2018
это точно
Олена
01.10.2018
Електронне подання заяв-розрахунків працює!
Маша, так, потрібно разово приїхати.
Залишити коментар:
Ваше ім`я
Коментарі
Для того, чтоб распечатать текст необходимо авторизоваться или зарегистрироваться
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити
Бажаєте побачити, як сайт буде виглядати без реклами?
Вимкнути на 10 секунд