Інформація по темі "" | Публікації по тегу
01.06.16
13003 26
Друкувати
Обране

Степан Кубів: Уряд закликає переходити на ProZorro, незалежно від суми закупівель

Реформа публічних закупівель - взірець позитивних змін в Україні. За 14 місяців роботи електронної системи ProZorro вдалося заощадити понад 1,5 млрд грн. Сама система отримала світове визнання. Ключовим завданням Уряду на 2016 рік є забезпечення повного переходу на електронні закупівлі, що дозволить поширити ефект економії на усі державні тендери. Про це на засіданні Уряду розповів Перший віце-прем'єр-міністр – Міністр економічного розвитку і торгівлі України Степан Кубів у доповіді про поточний стан реформи.


Степан Кубів нагадав, що система ProZorro працювала в пілотному режимі в лютому 2015 року. Її використання було добровільним, кожен замовник міг проводити у ній свої допорогові закупівлі (до 200 тис.грн для товарів та послуг і 1,5 млн грн - для робіт). І навіть у такому добровільному режимі ProZorro дозволила заощадити майже 1,2 млрд грн (дані за лютий 2015 - квітень 2016).

З 1 квітня 2016 року набрав чинності Закон України «Про публічні закупівлі», який запроваджує в Україні переведення усіх закупівель в Україні в електронний формат. Перехід відбувається у два етапи: з 1 квітня 2016 року всі свої закупівлі у систему ProZorro перевели центральні органи виконавчої влади й великі держпідприємства, а з 1 серпня 2016 року використання електронної системи стане обов’язковим для решти державних замовників.

Не всі замовники ставляться до реформи сумлінно і здійснюють свої допорогові закупівлі через електронну систему ProZorro. Однак і вони з 1 квітня  зобов’язані оприлюднювати звіт про укладені договори.

Так, за період з 1 квітня 2016 року були оприлюднені 394 таких звіти, загальна сума укладених договорів склала близько 150 млн грн. Оскільки визначення постачальників відбувалося поза електронною системою, інформація щодо наявності економії відсутня. «Дійсно, допорогові закупівлі не регулюються Законом України «Про публічні закупівлі», тому замовники можуть обирати, як саме їх проводити. Але ми переконані, що сумлінні замовники перейдуть на ProZorro. При чому для усіх своїх закупівель, незалежно від суми закупівлі», - підкреслив Степан Кубів.

Зі свого боку заступник Міністра економічного розвитку і торгівлі України Максим Нефьодов розповів про стан впровадження електронної системи публічних закупівель у регіонах. За його даними, лідерами з використання ProZorro є Київська, Дніпропетровська, Донецька, Чернігівська та Одеська області. У той же час в окремих регіонах впровадження електронної системи відбувається надто повільно. Серед типових проблем - відсутність системної роботи із якістю закупівель, низька активність у системі, консервативне ставлення замовників і низький попит на освітні заходи ProZorro.

Статистика свідчить: електронна система ProZorro дозволяє отримати кращу ціну, ніж використання старих «паперових» процедур. В якості прикладу Максим Нефьодов навів такий популярний продукт, як цукор. У Дніпропетровській області, якщо закупівля цукру проходить через систему, держава сплачує 13,04грн/кг, в той час як на закупівлях поза системою - 16,25 грн/кг. У Черкаській області різниця між цінами становить аж 42%. «Ефективність використання електронної системи очевидна. Тому важливо забезпечити повний перехід на ProZorro з 1 серпня, згідно з законом», - підкреслив заступник Міністра.

Наразі ведеться активна підготовка до повного переходу на ProZorro. Так, запланована чергова серія навчальних семінарів для замовників у регіонах: тільки за рік пілотного проекту було проведено понад 150 таких заходів, у кожному регіоні команда ProZorro побувала мінімум двічі. Крім того, у червні на базі ДП «Зовнішторгвидав» розпочнеться навчання тренерів ProZorro, які також будуть проводити регіональні тренінги з використання системи.

Днями стартував перший спеціалізований он-лайн курс для замовників на платформі Prometheus, то ж відтепер кожен охочий може навчитися користуватися системою у зручний для нього час і абсолютно безкоштовно. Спеціально для державних замовників був створений інформаційний ресурс Інфобоксhttp://infobox.prozorro.org/. Крім детальних роз’яснень законодавства щодо публічних закупівель, ресурс пропонує спеціалізовані он-лайн-курси, а також зразкові специфікації на товари та послуги, які значно полегшують замовникам складання тендерної документації. «Ми можемо стверджувати, що сьогодні у замовників є всі необхідні можливості та інструменти для підготовки до повного переходу на ProZorro», - зазначив Максим Нефьодов.

За підсумками презентації стану реформи, Кабінет Міністрів затвердив низку рішень, які сприятимуть вчасному і повному переходу на електронну систему. Зокрема, буде забезпечено доступ до ключових відкритих реєстрів та баз даних: Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, інформації про відсутність судимості, інформації про відсутність заборгованості по податках, а також щодо платежів за контрактами держзакупівель. Це значно спростить участь бізнесу у публічних закупівлях та облегшить доступ до електронних тендерів: вказані дані будуть отримуватися системою ProZorroв автоматичному режимі, відповідно, відпаде необхідність в ручній перевірці цих даних замовниками та постачальниками, що спростить роботу тендерних комітетів та унеможливить випадкові чи умисні помилки.

Крім того, всім облдержадміністраціям буде рекомендовано застосовувати систему електронних закупівель, незалежно від суми тендеру. «Уряд сприятиме впровадженню ProZorro і не допустить саботажу реформи», - підкреслив Степан Кубів.

МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

env_icon Отримуйте новини поштою!

Ми будемо надсилати вам найсвіжіші матеріали кожного тижня

Для цього вкажіть своє ім'я та електронну скриньку

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це


Новини по темі:
16.11.21 Бюджетні установи та організації Харківської області мають укласти договори з постачальниками газу Наразі в Харківській області укладено 294 договори на розподіл природного газу з бюджетними установами та організаціями різних джерел фінансування.
04.11.21 Оприлюднено перелік питань для тестування уповноважених осіб Оприлюднено  Наказ Мінекономіки від 01.11.2021 № 873-21 Про затвердження переліку тестових питань для підтвердження уповноваженою особою рівня володіння необхідними (базовими) знаннями у сфері публічних закупівель з варіантами відповідей. Ви можете перейти за посиланням вище та вже почати готуватись до проходження тестування. Тестування можна буде пройти на порталі prozorro.gov.ua.
01.11.21 Закупівля газу: обираємо процедуру та готуємо документи Цьогоріч ситуація з постачанням природного газу та тарифами на блакитне паливо вкрай напружена. І лише завдяки спільним діям Кабміну, НАК «Нафтогаз України» та Офісу Президента це питання врегульовано на законодавчому рівні. Які документи необхідно підготувати замовникам для укладання договору про закупівлю природного газу, як їх оформити та куди надсилати? Про це — у нашому матеріалі.
коментарі
(26)
Маша
01.06.2016
А хто власник Прозорро? Хто розробник? Чиї ми гроші відпрацьовуємо?
Вадим
01.06.2016
На бухгалтера бюджетника вішають ще одну здохлого пса і нехай він кулупається у цьому лайні.а п**********и типу Авакова із рюкзаками будуть і далі красти бюджетні гроші проводячи закупівля без всяких тендерів .
Олег
01.06.2016
Запрошую пана Кубіва до свого тендерного комітету, він людина освідчена з досвідом, а то в моєму тендерному комітеті 2 няні,лікар,водій , які явно не подужають Прозоро.
Вона
01.06.2016
КЕКВ 2210 на весь 2016 рік аж 249,00 грн. Фінансування починається з травня 2016 і складає -18,00 грн. на місяць. І т.д. ......без прозоро ми ніяк не подужаємо такі закупівлі.!!!!!
Кость
01.06.2016
За папір, канцелярію ,інтернет я плачу з своєї кишені. Так мені потрібно це також проводити через прозоро ????
Оксана
01.06.2016
Сами воры и во всех видят воров. Им даже в голову их тупую не приходит мысль' что директор и так ищет где дешевле. Ведь финансирования на развитие из бюджета не дают. Это деньги спец фонда. Его так трудно зарабатывать' что тратишь с жалостью. Директор за копейку трусится. Ведь стоимость обучения студента в ГОД 4 тыс. А крыши текут' туалеты мыть надо ' кроме того куча аферистов с обязательными подписками' тех заключениями и т.д. хочется верить что нужно прозоро' но здравый смысл терять не надо. Гранты получили' распилили' а нас сношают. Хозяину грантов отчитываются!!
Наталя
02.06.2016
у нас нема таких кредиторів (крім 2270), щоб більше 3000 грн. у місяць закупати, але щось мені здається, що нас все одно будуть сварити щоб купляли через проззоро (вищестоящі сказали, щоб ми хоча б там зареєструвались, але вибір площадки, вивчення умов- це цілий подвиг бо у нас нема юриста) -у них же план, треба показники доводити до таких, що сподобаються чиновникам у кріслах, а здоровий глузд уже давно не грає ролі. Але чисто для себе проззоро використовую: дивлюсь, як формують допорогові договори, які є учасники, але по моєму місту дуже мала кількість закупівель, тому про пошук на сайті найкращого виконавця ще рано говорити, поки обходимося своїми постійними та по рекомендаціям інших організацій нашого профілю виконавцями.
Ася
02.06.2016
що робити,коли на дитсадок до кінця року необхідно 20кг гречки,чи 3 мішка цукру.Коли молоко 20л необхідно кожного тиждня з сертифікатами,коли всі продукти вираховуються від відвідування дітей.теж необхідно проззоро??????Кому це цікаво?Нехай оптові бази реєстуються і відпускають нам продукцію дешевше.Заключимо договір на гречку по ціні 32грн до кінця року,а гречка впаде в ціні до 20грн,то обов"язкову робити закупіллю через проззоро
Гість Ася
07.06.2016
Допорогові закупівлі в Прозорро від 3000 грн.
Анна
02.06.2016
Нефедова приглашаю в свой тендерный комитет, на предприятие, где нет ни юриста, ни кадров, ни секретаря. где кроме горбатого главбуха ничего нет))))
Игорь
02.06.2016
Якщо потрібно купити канцелярію чи запчастини до сл. авто, а в місті тільки один спеціалізований магазин ? Через цю систему підприємці навіть діла з нами мати не захочуть, не має сенсу їм брати участь у цій *тяганині*, краще просто продати реальному покупцю їз рук в руки.
Сергей
02.06.2016
Нехай приходе до мене в бухгалтерію і замість відпустки та вихідних днів сидить в Позоро, Є-Даті та інших Датах хоч до вс...ки, якщо подобається! Ніхто цим займатися в установах нехоче, а крайнім як завжди буде бухгалтер!
ляля
03.06.2016
коли нас будуть рахувати за ЛЮДЕЙ? достали
Наталія ляля
03.06.2016
Напевно, ніколи.
Інна
07.06.2016
А в нас у колективі хоч і є юрист та інші спеціалісти, а все лягає на плечі бухгалтера. Кадри-бухгалтер, реорганізація-бухгалтер, тендер, Є-Дата, прозоро - бухгалтер. Ні відпустки, ні вихідного, ні святкового у бухгалтера немає. І в результаті - бухгалтер нічого не робить.
Ірина
07.06.2016
Дістали,не те слово.Перед подачками з МВФ танцюють і придумують фігню-,кому потрібна Є-Дата?В мене комп"ютерз2004року,програми ніяк встановвлювати,на рікКЕКВ2210-250грн,нема юриста,комп"ютерщика,все сама бухгалтер роблюМедки,ОПЗ,ключі,вся фігня інша,тепер ще Прозора.Хай попробують звичайні громадяни сісти і попрацювати в ній(а ми звичайні громадяни).Не так все просто і красиво,як вини трендять,аби покрасуватись передЄвропоюПотрібні навики,знання,вмісто того,щоб вдосконалювати бух.знання,сиділа в прозорій,заключила договір і сказала їм з радістю Прощавайте..Дістали!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cемен Ірина
07.06.2016
А в нас, ще до цього всього що Ви сказали, ще й інтернет працює на букву Х ( не подумайте хорошо), говорять "Прозоро" буде працювати цілодобово", так ми живемо в селі, хто мені буде господарство вести, поки я буду в Є-даті, прозоро та інших ідіотських проектах колупатися? Гройсман приїде?
Надія
07.06.2016
А доставляти як будуть нам канцтовари в сільську раду, Новою почтою? То щей за доставку будуть дерти і їхати їх ще треба забирати, приблизно нова почта 15-30км.? Брєд.
Евгенія Надія
07.06.2016
Це точно, а за доставку Новій пошті мі, бухгалтери, заплатити повинні будемо зі своєї кишені.
Тетяна
08.06.2016
Підтримую те, що ми наекономимо мільйони, коли на КЕКВ 2210- 2230- 5000 грн. і то із спецфонду.Але чому петицію про надбавку за стаж бухгалтери, ваші родичі і знайомі не підписували. До всього в нас ще і зарплата яка мала.От на цьому то економія, що ми майже задаром працюємо.
Наталья
09.06.2016
Скажіть , Ви гробані міністри , хоч би один сів замість бухгалтера і сам все зробив ,то то що ми робимо за день ви б робили місяць і всі були б дуже стомлені........ Невже так тяжко зрозуміни , що ваша прозорість падає на плечі нещасного бухгалтера , а хто крав той буде красти свої мільйони --------------для них прозорості не існує .
Наталья
09.06.2016
ВСЕ ДОСТАЛО 111111111111111111111111111111111111111
Олексій
09.06.2016
Да я підтримую своїх колег бухгалтерів я працюю один в організації бухгалтером в бюджеті то коли побігаєш за рахунками на попередню оплату за електроенергію яу придумали для бюджетників та потім акти звірки кожний місяць для казни потім Єдата, Прозоро то нада сидіть день і ніч тільки в компютері , а інтернет не працює нормально да цього ніхто не враховує а бухгалтер заложник цього всього ну бухгалтер як робочий кінь я підтримую своїх колег
Оксана
14.06.2016
Шановні, хто у вас відповідальний за роботу з сиситемою Прозоро? Дякую!
НАДІЯ
13.07.2016
ВСІМ СПІВЧУВАЮ.ЛЕГКО НЕ БУДЕ .Я В ТАКІЙ ШКІРІ ЯК ВИ. БАЖАЮ ТЕРПІННЯ ВСІМ БУХГАЛТЕРАМ З СВЯТОМ ВАС!
Олена
27.07.2016
підтримую всіх колег,найбільша відповідальність у бухгалтера,а зарплата 1723грн. все вішають на нашу шию.
Залишити коментар:
Для того, чтоб распечатать текст необходимо авторизоваться или зарегистрироваться
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити всього за 30 грн
pw-image
Читайте сайт за ціною чашки кави
Платне користування buhgalter.com.ua передбачає:
  • доступ до новин, статей, довідників
  • безлімітні завантаження бланків
  • відсутність реклами.
Передплатники PRO-доступу, «Бюджетної бухгалтерії», «Оплата праці» та користувачі «FIT-Бюджет» отримують безкоштовний доступ до порталу бонусом до передплати.
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
30
грн/
місяць
Вже передплатили? Увійти
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
ic-acc-pay
×

 

Договір публічної оферти

Угода

про умови використання інформаційних ресурсів сайту

Ця Угода укладена між ТОВ «НВП «ФАКТОР» (далі - Компанія) і будь-яким Користувачем (далі загально названі - Сторони) веб-сайту (-ів) buhgalter.com.ua і / або budget.factor.ua, далі іменуються - Сайт.

Загальні положення

Наведені нижче умови є електронною формою документа, що визначає порядок використання, а саме, надання Користувачеві доступу до інформаційних ресурсів через Сайт.

Ця угода (Договір) носить характер публічної оферти, тобто є еквівалентом "усної угоди" і відповідно до чинного законодавства України має належну юридичну силу.

Сайт є об'єктом авторського права і як складного твору, а також "компіляції даних" ("бази даних") охороняється на території України, відповідно до Закону України "Про авторське право і суміжні права".

Всі авторські майнові права на Сайт належать Компанії. Позначення «buhgalter», «Factor» є знаком для товарів і послуг (торговою маркою) і не може використовуватися Користувачем без отримання відповідної ліцензії.

Компанія докладає всіх зусиль щодо забезпечення достовірності і актуальності інформації, представленої на Сайті. Однак Компанія не бере на себе фінансової та іншої відповідальності за результати застосування цієї інформації.

Підписка - повний доступ до всіх матеріалів, розміщених на Сайті. Підписка надається за певну плату на певний строк відповідно до умов відповідного тарифу Підписки.

Автоподовження підписки - сервіс автоматичного продовження підписки.

 

 

1. Прийняття Угоди

 

1.1. Для того, щоб отримати право доступу до інформаційних ресурсів Сайту, Користувачеві необхідно спочатку висловити свою згоду з цією угодою. Користувач не має санкціонованого доступу до інформаційних ресурсів Сайту, якщо він не прийняв або не згоден з умовами цієї угоди.

1.2 Згідно з умовами Договору Компанія надає Користувачам Передплату на платній основі з метою перегляду користувачами окремих матеріалів, розміщених на Сайті. Категорії платної інформації визначаються Товариством самостійно.

1.3. За згодою Користувача з умовами цієї угоди, Користувачеві надається доступ до інформаційних ресурсів Сайту. Інформаційні ресурси надаються «як є» і не припускають наступних доопрацювань.

1.4. Користувач має право припинити користуватися Сайтом в будь-який момент, без спеціального повідомлення Компанії про припинення користування Сайтом.

1.5. Для отримання доступу до ресурсів від Користувача може знадобитися надання інформації про себе (наприклад, відомості про особу, відомості про юридичну особу та інші контактні дані) з метою продовження користування Користувачем послугами Компанії.

1.6. Беручи до уваги безперервне впровадження нових розробок, Користувач визнає і погоджується з тим, що Компанія має право на власний розсуд припинити (тимчасово або остаточно) надання доступу до ресурсів Сайту (або будь-яких окремих функцій Сайту) всім користувачам взагалі або Користувачеві зокрема, без попереднього повідомлення.

1.7. Компанія на постійній основі впроваджує нові розробки для того, щоб надавати найкращі можливі послуги своїм користувачам. Користувач визнає і погоджується з тим, що форма і характер послуг (дизайн сайту, обсяг наданої інформації, тематика і ін.) можуть час від часу змінюватися без попереднього повідомлення Користувача.

 

 

2. Відповідальність сторін

 

2.1. Матеріали Сайту видаються без будь-яких гарантій, неявних або інших. Компанія не несе відповідальність за повноту і точність інформації, що міститься в матеріалах сайту, відповідність її вимогам Користувача.

2.2. Всі ризики, що виникають при використанні матеріалів (ресурсів) Сайту, несе Користувач. Компанія ні за яких умов не несе відповідальності за будь-які понесені Користувачем збитки, у чому б вони не виражалися, в тому числі, в разі якщо компанія була повідомлена про можливість заподіяння збитків.

2.3. Ризик настання негативних наслідків в результаті використання рекомендацій, думок і тверджень, що містяться на Сайті, в повному обсязі несе Користувач. Компанія не гарантує і не підтверджує точність і достовірність, рекомендацій, думок і тверджень, що містяться на Сайті.

2.4. Компанія не несе ніякої відповідальності за будь-які помилки, неточності, втрати часу, порушення в роботі обладнання і ліній комунікацій, проникнення комп'ютерних вірусів, втрати і зміни даних, виникнення дефектів в роботі програм. які виникли, незалежно від причин, в результаті використання Сайту.

2.5. У разі здійснення Користувачем дій, передбачених ст. 50 Закону України «Про авторське право і суміжні права» (порушення авторського права і суміжних прав), Компанія залишає за собою право, без попереднього повідомлення Користувача, за своїм вибором здійснювати дії щодо захисту немайнових і майнових авторських прав та суміжних прав в порядку, встановленому адміністративним, цивільним і кримінальним законодавством.

 

3. Порядок і умови оформлення Передплати

 

3.1 Для оформлення Передплати Користувачеві необхідно:

3.1.1 Авторизуватись або зареєструватися на сайті buhgalter.com.ua шляхом заповнення всіх необхідних полів реєстраційної форми

3.1.2 Уважно ознайомитися з умовами договору і прийняти його,

3.1.3 Ввести необхідні для оплати дані, якщо того вимагає Платіжна система; підтвердити оплату і оплатити.

3.2 Оплата доступу до сайту buhgalter.com.ua проводиться Користувачем на умовах 100% передплати.

3.3 Компанія попереджає користувачів, а Користувачі розуміють і погоджуються з тим, що Платіжна система може стягувати понад вартості послуг будь-якого роду комісії та збори, включаючи комісії мобільних операторів (за їх наявності), надаючи свої послуги тільки в разі, якщо такі комісії і збори будуть оплачені користувачем. Інформацію про такі комісії і збори (за їх наявності) Користувач самостійно може дізнатися в Платіжній системі. Комісії та збори не повертаються і не відшкодовуються Компанією. Користувач, який скористався послугами платіжної системи, вважається попередженим і згодним з їх умовами.

3.4 Компанія має право в односторонньому порядку і без попереднього повідомлення Користувача змінювати умови цього договору, наповнення пакетів Підписка, розміри тарифів і т.п. шляхом розміщення відповідного документа в новій редакції на сайті.

3.5 Зміни умов цього Договору набирають чинності з моменту опублікування на сайті buhgalter.com.ua

3.6 Зміни, що стосуються наповнення пакетів Підписка, розмірів тарифів застосовуються тільки для підписок, придбаних після такої зміни.

3.7 Відмова від послуг після оплати неможлива.

3.8 Користувач не має права:

3.8.1 реєструватися як інша особа; вводити в оману інших користувачів щодо своєї особи, використовуючи реєстраційні дані іншої людини; навмисне спотворювати уявлення про самого себе, свій вік або свої відносини з іншими особами або іншими організаціями; передавати реєстраційні дані, логін і пароль для доступу до системи іншим особам;

 

4. Автоподовження підписки

 

4.1 Учасники оплачують доступ до сайту buhgalter.com.ua щомісяця, надають згоду на послуги автоматичного регулярного продовження Підписки на новий термін (автоподовження Підписки). Після активації даної послуги оплата нового терміну Підписки здійснюється шляхом автоматичного безакцептного списання коштів з рахунку користувача. Послуга автоподовження Підписки надається до тих пір, поки Користувач не повідомить про її скасування в особистому кабінеті користувача, заповнивши необхідну форму.

4.2 Послуга вважається скасованою з наступного оплатного періоду.

4.3 Послуга активується при здійсненні першої або чергової оплати Підписки, що означає згоду користувача з тим, що після закінчення оплаченого строку дії Передплати Договір автоматично пролонгується на тих же умовах на той же термін з автоматичним списанням вартості Передплати з рахунку Користувача

4.4 У разі недостатності коштів на рахунку користувача або неможливості проведення платежу Підписка на новий термін не надається, а послуга «автоподовження Підписки» відключається, до моменту появи коштів на рахунку користувача або заміни користувачем рахунку в особистому кабінеті).

4.5 При зміні Товариством тарифів на підписку автоподовження Підписка на черговий новий термін, наступний за періодом, протягом якого відбулася така зміна буде здійснено за новим тарифом.

 

5. Припинення відносин з Компанією. зміна угоди

 

5.1. Компанія і Користувач домовилися, що компанія має право припинити підтримувати Сайт (надавати доступ / надавати послуги) в будь-який час на власний розсуд.

5.2. Компанія залишає за собою право припинити доступ до Сайту, якщо: доступ до Сайту втрачений через відсутність зв'язку на маршруті від Користувача до Сайту; Користувачеві відмовлено в доступі до Сайту внаслідок порушення ним «Інтрукціі користування сайтом» (http://budget.factor.ua/faq.php) або перевищення обсягу прав на використання Сайту.

5.3. Компанія залишає за собою право за своїм вибором без попереднього повідомлення та / або роз'яснення причин: змінювати, виправляти, обмежувати, припиняти чи зупиняти дію Сайту і будь-яких його розділів (матеріалів, ресурсів, сервісів); відмовляти Користувачеві в доступі до користування Сайтом і / або будь-якого його розділу. Задоволення / розгляд потреб Користувача при використанні Сайту не є обов'язком Компанії.

 

6. Заключні положення

 

6.1. Сайт може містити посилання на інші Інтернет - сайти. Дані сайти не перебувають під контролем Компанії і Компанія не несе відповідальності за зміст даних сайтів та / або зміст сайтів, посилання на які знаходяться на даних сайтах. Посилання на інші сайти включені в Сайт тільки для зручності користувачів і не означають згоду Компанії та його посадових осіб з вмістом даних сайтів. Інші Інтернет - сайти можуть містити посилання на Сайт без спеціального дозволу Компанії.

6.2. У разі незгоди Користувача з будь-яким з умов цієї угоди він зобов'язаний негайно припинити використання Сайту і / або будь-якого з його розділів.

6.3. У разі якщо компетентними органами / особами частина цієї угоди буде визнана недійсною, такою, що суперечить законодавству і не підлягає застосуванню, це не тягне неможливість застосування інших положень цієї угоди. Ця угода діє повною мірою в рамках, встановлених чинним законодавством.

6.4. До відносин в рамках цієї Угоди застосовується право України. Користувач і Компанія домовилися підкорятися при виникненні будь-яких спорів, що виникають у зв'язку зі справжньою угодою (використанням Сайту), виключно юрисдикції судів України.