Закупівлі вище 50 тис. грн. також проводитимуть через Prozorro
Зокрема, ним встановлюватиметься правові умови для здійснення замовниками "спрощених закупівель" в електронній системі, які забезпечать затвердження єдиних правил для всіх суб’єктів сфери публічних закупівель, створення сприятливих умов для запобігання корупції (тобто виведення таких закупівель із "сірої" зони) та підвищення рівня конкуренції під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, при якій процедури закупівель є обов’язковими.
Спрощена закупівля проводитиметься замовником із застосуванням електронного аукціону за такими етапами:
1) оголошення про спрощену закупівлю;
2) період уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про спрощену закупівлю;
3) подання пропозицій учасниками;
4) електронний аукціон;
5) розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про спрощену закупівлю та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника;
6) визначення переможця та укладання договору про закупівлю;
7) розміщення звіту про результати проведення спрощеної закупівлі.
Законопроектом також передбачається:
- надати можливість учаснику виправляти невідповідності в інформації (документах), що подані ним у своїй тендерній пропозиції, які були виявлені замовником після їх розкриття, протягом одного робочого дня з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
- заборонити замовникам приймати рішення про відміну процедури закупівлі під час її оскарження, що унеможливить зловживання замовниками;
- визначити, що у разі оприлюднення замовником звіту про укладений договір, до такого звіту в електронній системі закупівель завантажується договір та усі додатки до нього, при цьому збільшено строк для оприлюднення до двох робочих днів;
- установити, що до річного плану замовником уноситься інформація про усі закупівлі незалежно від вартості предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг), роботи (робіт);
- конкретизувати норму в частині встановлення замовником кваліфікаційного критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів;
- установити підставу для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, якщо учасник процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг
- визначити, що звіт про результати проведення процедури закупівлі автоматично формується електронною системою закупівель та оприлюднюється також у разі відміни торгів або визнання їх такими, що не відбулись;
- уточнити, що тендерна документація не повинна містити вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним;
- уточнити умови застосування конкурентного діалогу, зокрема у разі неможливості визначити необхідні технічні, якісні характеристики (специфікації) робіт або визначити вид послуг і для прийняття оптимального рішення про закупівлю необхідно провести переговори з учасниками.