Затверджено Методологію оцінювання корупційних ризиків у діяльності органів влади
Оцінку корупційних ризиків може проводити комісія з оцінки корупційних ризиків органу влади (далі - комісія), до складу якої входять працівники структурних підрозділів органу влади та, за згодою, представники громадськості, експерти, які володіють знаннями про внутрішнє і зовнішнє середовище органу влади та мають досвід роботи у сфері його діяльності.
Процес оцінки корупційних ризиків органу влади складається з таких основних етапів:
- організаційно-підготовчі заходи;
- ідентифікація (виявлення) корупційних ризиків;
- оцінка корупційних ризиків;
- складання звіту за результатами оцінки корупційних ризиків.
Підготовка до проведення оцінки корупційних ризиків включає такі етапи:
- прийняття суб'єктом, уповноваженим на затвердження антикорупційної програми відповідно до частини першої статті 19 Закону України "Про запобігання корупції" (далі - суб'єкт затвердження антикорупційної програми), рішення про проведення оцінки корупційних ризиків;
- публікація рішення суб'єкта затвердження антикорупційної програми про проведення оцінки корупційних ризиків на офіційному веб-сайті органу влади;
- формування комісії (у разі проведення оцінки корупційних ризиків комісією);
- розробка робочого плану оцінки корупційних ризиків (далі - робочий план).
Оцінці корупційних ризиків передує їх ідентифікація.
Під час ідентифікації корупційних ризиків в органі влади визначаються його вразливі до ризиків сфери діяльності, окремі функції та завдання, конкретні напрями діяльності структурних підрозділів під час виконання ними функцій та завдань.
Рішення НАПЗКУ від 02.12.2016 р. № 126