Інформація по темі "" | Публікації по тегу
04.07.18
45260 180
Друкувати
Обране

ДКСУ щодо роботи в АС "Є-ЗВІТНІСТЬ"

На чисельні звернення, що надходять на «гарячу» телефонну лінію Державної казначейської служби України (далі – Казначейство) з питання доступу до автоматизованої системи подання електронної звітності клієнтами Державної казначейської служби України (далі – АС «Є-Звітність») повідомляємо наступне.

З метою підключення до АС «Є-Звітність» клієнтом Казначейства на кожну посадову особу надавалася до органу Казначейства за місцем обслуговування Заявка про надання доступу до системи подання електронної звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів і державними цільовими фондами  АС «Є-Звітність» (далі – Заявка).

Одним із обов’язкових до заповнення в Заявці полів є «Серійний номер сертифікату електронного цифрового підпису», в якому необхідно було вказати  саме серійний номер сертифікату електронного цифрового підпису, отриманий в одному із Акредитованих центрів сертифікації ключів. Натомість, окремі клієнти Казначейства в зазначеному полі Заявки вказали серійний номер сертифікату шифрування, що унеможливило доступ до  АС «Є-Звітність».

Для виправлення ситуації просимо клієнтів Казначейства, у яких наявна проблема доступу до АС «Є-Звітність», терміново перевірити правильність заповнення в Заявці поля «Серійний номер сертифікату електронного цифрового підпису». У випадку допущення помилки необхідно звернутись до органу Казначейства за місцем обслуговування для уточнення серійного номеру сертифікату електронного цифрового підпису у Заявці.

Відповідні роз’яснення щодо врегулювання зазначеного питання адміністраторам АС «Є-Звітність» територіальних органів Казначейства надані.

ДКСУ

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі
180
Тамара
04.07.2018
А перший квартал звіти підписувалиі здавали по цих сертифікатах і ключах ??? Це ж сам сайт тормозить - немає доступу!!!!!
Лана
04.07.2018
У першому кварталі тестували звітність за 1 квартал, у 2 кварталі 2 місяці здавали форму 7 у е=звітності, все було більш менш, а зараз їхні сервери заморились і винуваті хто- клієнти. Хоч би коли признались що казачеї подають лише бредові ідеі а на практиці далеко пусто
Julia
04.07.2018
ВСЕ тупить, а час тік так. Зато відповідальністі і вже штрафів................
хХх Julia
04.07.2018
Штрафів за неподання звітів в казначейство немає
Таня
04.07.2018
Удоды!!!!
Оксана
04.07.2018
КАК ЗАМУЧИЛИ УЖЕ ЭТИ АТРАКЦИОНЫ НА НАШИХ НЕРВАХ!!!! КОГДА ОНИ ПОЙМУТ- ЧТО ОНИ ДЭБИЛЫ! не получается у них ничего! Только хуже и хуже. КОГДА ОНИ УЖЕ ЭТИХ ГРАНТОВ НАЖРУТСЯ,ТРЕСНУТ И ОСТАВЯТ НАС В ПОКОЕ!!!!
Оксана Оксана
04.07.2018
Не пойму - как кучке деллитантов, удается безнаказанно издеваться над всей страной?
Сергій Оксана
05.07.2018
"дЕЛЛИтантов" - не те слово, Зразу видно високоосвічену людину....
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B8%D0%BB%D0%B5%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%82
Ikar
04.07.2018
Хто всрався? Невістка всралась
777
04.07.2018
як то кажуть з хворої голови на здорову...
Лира
04.07.2018
Так если ввести то что они хотят, зайти можно?
Ольга
04.07.2018
Взагалі-то, у нас працівник Казначейства кожну цифру сертифікату особисто перевіряв, по СДО працює без проблем, і є-звітність до сьогоднішнього дня успішно працювала. Проблема точно не в сертифікатах, а в тому що закон ввели, зобовязали всіх здавати є-звіт, а технічних можливостей для цього немає. Спочатку вводимо закони, а потім "як буде, так і буде"
Бухгалтер
04.07.2018
Ніхто чітких практичних роз"яснень не дає по роботі ні з СДО ні зі Є-зв. А питань в ході виникає купа...бухгалтер сам на сам зі своїми проблемами, керівникам до задн... все,лиш пресують зі свого боку . Не робота, а каторга! Шановні теоретики,які придумують "полегшення" в роботі, станьте хоч на місяць практиками, сядьте в крісло бухгалтера і попробуйте попрацювати на його місці.
Сергій Бухгалтер
05.07.2018
"в крісло бухгалтера" угу, гучно сказано. Я спеціаліст інформаційних технологій, районного рівня в казначействі. На разі знаходжуся у відпустці. АЛЕ!!! Тільки за сьогодні створив/відправив за 5 клієнтів звітність ("ми не розумієм"), 3-ом БУХГАЛТЕРАМ правив баланс ("ми не панімаєм"). По ходу тільки й цінності, що крісло. ;-)
Інструкції всі є і надані клієнтам. Їх хтось читає?!
Маю погодитися. На жаль, система ще не досконала. Та й ресурс не витримує навантаження.
ППЦ Сергій
06.07.2018
Я ходжу у відпустку тільки на бумазі, щоб кадровику не вліпили штраф. Керівництво розводить руками...і самі йдуть у відпустку...
Лікарняні всі на роботі...
А тут ще такі...новшества...
Я начебто молодий спеціаліст, щось в цих ПЗ розумію, але неможливо вносити звіти, коли викидує з Є-звітності кожну хвилину.
У мене питання, як працють бухгалтери предпенсійного віку... Напевно, все на плечі молодих спеціалістів та айтишників казначейських лягає.
Я не розумію, чому не може одна компашка, яка це все робить, зробити до кінця, а потім вводити в експлуатацію... Вся Україна на настойці пустирника кожен звітний період. Може, у МІНФІНу домовленість з МОЗом?))
Антон ППЦ
30.01.2019
Поражаюсь с бюджетников, чем меньше им платят - тем больше они работают.
666 Сергій
06.07.2018
рознести звіт, не значить його зробити!!! не приписуте собі заслуги бухгалтера, система єзвітність по інтерфейсу інша, відрізняється від ПЗ в якому раніше доводилось працювати.
Бухгалтер Сергій
06.07.2018
Повірте айтішніки,що на сьогоднішній день, особисто говорю за себе, я не знаю чим більше займаюсь чи бухгалтерією чи вивченням інформаційних технологій та програм...крім того ліловодство,яке чемно скинуто на бухгалтерію,кадри...надто велике навантаження на одні руки...може є й більш незайняті бухгалтера,тоді я за них рада...а "непонімающіх" навіть ,на жаль, і керівників вистачає...
Сергій Бухгалтер
06.07.2018
Цілком і повністю згоден! На жаль дійсно верхи перемудрили. У нас 11 операціоністів, а у відділі звітності лише 2 людини на чолі з головним бухгалтером. І по методології наразі виходить з 11 спеціалістів навантаження зняли, а перекинули його на трьох.
Анонім
04.07.2018
Вчора намагалися зробити квартальний звіт за ІІ квартал. Це просто жах...постійно система вилітала, сервер висів. Якщо вже зобовязуєте всіх подавати так звітність, то забезпечте технічно. А то ніяких нервів не вистачає.
Олена Анонім
05.07.2018
Я зробила. З одного боку чудово. Час роботи над звітами скоротився в рази. Але! Підписати так і не змогла. Спершу било помилку. Тепер взагалі зайти не можу. Тут або вже хай подовжують терміни, або приймають палельно на папері. Іншого виходу я не бачу(((
Надія
04.07.2018
Ця програма це прости випробування для бухгалтера.То функція десь поділась і ввести її не можна та взагалі загрузити не можна а то немає підключення взагалі. не витримують нерви. Просто жах....
Енгрібьорд
04.07.2018
Ржунімагу. Я думав напишуть, щось про технічні проблеми з доступом, а вони якусь фігню з сертифікатами шифрування вліпили. Наче казна ті сертифікати не перевіряла при видачі доступу. Тьху
Олена
04.07.2018
Скільки можна знущатися над цими бухгалтерами????????Що не день то новини. А що робити бухалтерам передпенсійного віку??? І лягає це все на плечі молодих спеціалістів з мін.з/платою! Сьогодні дійсно викидає помилку ЕЦП, хоча вчора вносила звіти.
ірен
04.07.2018
шо відповідає казначейство на таку ситуацію, що програма висить, причому як у робочий час, так і о 00.00 ночі, о 7 год.ранку теж не працює....що казначеї кажуть у ваших областях? ЦЕ Ж НЕ БУХГАЛТЕР ВИНЕН, а погрожують протоколами...
111 ірен
04.07.2018
Ну і що Вам буде з того протоколу???
bovol
04.07.2018
Проблема не в программе АС «Є-Звітність».
Обратите внимание, что тупит все на сервере казначейства.
Дело в том, что ввели новые счета, люди обращаются за информацией на сервер, причем массово, сервер на это не готов.
АС «Є-Звітність»
Подробиці: https://buhgalter.com.ua/news/zvitnist/dksu-shchodo-roboti-v-as-ye-zvitnist/
АС «Є-Звітність»
Подробиці: https://buhgalter.com.ua/news/zvitnist/dksu-shchodo-roboti-v-as-ye-zvitnist/
Ikar bovol
04.07.2018
то чому сайт ДФС не висить? там теж нові рахунки опубліковано
Вікторія
04.07.2018
В Дніпропетровській області кажуть пробуйте, пробуйте.
Abzac
04.07.2018
Відправляти звітність ДВІ З ПОЛОВИНОЮ ГОДИНИ - це нормально?
Постійно вилітає зі звітності, постійно треба входити.
Зато зп у бухгалтерів на рівні прибиральниці.
Підвищуйте і надалі вчителям, в них-то штрафів за навчання дітей немає
Сидір Abzac
05.07.2018
Що ви всі казначеі, казначеі у всьму винні казначеі, ні вони там за теж копійки вйо...
Проблема з верху ДКСУ іх зобовязали вони і давлять, а що ім робити? (Сам там робив знаю ту дибільну систему)
ірен Abzac
04.07.2018
як я бачу з роботи сайту, то це ще не довго...я одну форму тільки годину формувала....
Abzac ірен
04.07.2018
В мене 2 форми і супровідний. Так би мовити, тестова версія, казначеї попросили спробувати....
ірен Abzac
04.07.2018
і де це ще казначеї ПРОСЯТЬ СПРОБУВАТИ? наші під розписку подавали листи ще в середині лютого,попередили про обов'язковість...штрафи...відповідальність...
Сергій ірен
05.07.2018
"штрафи..."??!!!! Або Ваші казначеї палку перегнули, або Ви не компетентні в цьому питанні.
Йцукен Сергій
06.07.2018
В точку!!! Або одне і друге разом.
Abzac ірен
04.07.2018
Просять спробувати не звітність здати, а спробувати, як система працює і чи зможемо ми здати квартальний на свою дату, або нам кудись звертатися і щось налаштовувати...
У зв"язку з незрозумілою роботою Є-звітності ми простестували деякими звітами... А повністю квартальний ми пізніше здаємо
Йцукен Abzac
04.07.2018
А Ви підіть в свою казну вони повинні забезпечить робочим місцем клієнтів для здачі звітності.
Ірина Йцукен
05.07.2018
казначеї говорять, що нема коштів на закупівлю комп"ютера для облаштування робочого місця клієнта, щоб набрати звіти...
Йцукен Ірина
05.07.2018
Що значить немає коштів, чи немає комп'ютера? Їх Київ зобов'язав знайти комп'ютер під звітність для тих клієнтів, які не мають комп'ютера чи немає інтернету. Хоч і свій віддати під звітність
Сергій Йцукен
05.07.2018
В точку! Все організовано. Приходьте з ключами. Працюйте. Радий буду бачити.
Тільки не задовбуйте ІТ-шніка. Доводиться сідати поряд і показувати де вводити цифри, де яку кнопку потрібно натиснути. і постійно слухати із-за спини "МИ Ж НЕ КОМП'ЮТЕРЩИКИ"
Сидір Йцукен
05.07.2018
Ну так дійсно повинні, якщо знайдуть якогось зломка та хтось настроіть, там з ітешніками теж проблеми...одиниці за мінімалку
ірен
04.07.2018
звичайно ж пробуємо....але при такій роботі звіт внесемо десь до грудня...
Володимир
04.07.2018
Розслабтеся по маленьку усе здасте! Я здав ще учора, бо звіти на сьогодні було треба здати. Працював одночасно на двох комп'ютерах і на шести браузерах, вилетів на одному зайшов на іншому і так цілий день. Сьогодні робота вже ні до чого не лежить, тільки фінансові заніс в Казну (бухгалтера вже два місяці не маю), а так все Ок. В мережу запхав нові рахунки з податкової, бо нема ще оновлень на сайті казни.
Olga Володимир
04.07.2018
Прям Юлій Цезарь!!!!!
Abzac Володимир
04.07.2018
А, тобто все ок і так можна працювати?
josh_ua Abzac
05.07.2018
з таким підходом, то і дороги в нас нормальні. їздити можна. автобуси б/у з колесами. тоже нормальні. і т.д.і т.п. якщо серйозно. це не нормально.
ІТ_казна
04.07.2018
коли вносив заявки в Єзвіт, то всі сертифікати перевіряв з сайтів АЦСК, сьогодні керівництво сказали що я дибіл і щоб перевіряв всі сертифікати, навіть з відпустки визвали.
Сергій ІТ_казна
05.07.2018
Угу, те саме й керівництву у відповідь! :-))
А взагалі-то, не довіряйте заявкам клієнтів, тільки імпорт сертифікатів, перед чим обов'язково потрібно перевірити, чи це сертифікат електронного підпису, а не шифрування.
І все чудово.
Виникали проблеми з Приватбанківськими ключами/сертифікатами. Там можа попастися в одному файлі печатка і підпис керівника. В декількох установах доводилося "розбирати" ключ.
ppc ІТ_казна
05.07.2018
Я ще можу зрозуміти, коли ключі з 30 знаків складаються. А коли ключі дксу і серійний номер ЕЦП на конверті і він має 5 цифр...
Stavr ppc
05.07.2018
Вопрос не в самом серийном номере, а в сертификате c этим номером. Если взять сертификат шифрования - зайти не сможете даже с правильным серийником. Но в любом случае - уверен что это далеко не основная причина такой отвратительной работы системы. Видимо она просто оказалась не рассчитана на такую нагрузку.
САША ІТ_казна
05.07.2018

Наталья
05.07.2018
Невозможно зайти в программу вообще (с 6 00). Как работать? Так, ведь, на сегодняшний день - это не самая большая нагрузка на сервер. Вся основная масса организаций сдает отчет с 5-6 июля.И что будет тогда?
Оксана
05.07.2018
Издевательство с 7 утра не могу зайти одну форму вчера вносила 2 часа,зато грозят бюджетним провопорушенням!!!Настройте систему и зделайте все для работы бухгалтера что здать отчеты,а получается что бухгалтер не хочет типа здать отчет,а кроме этого работы вагон и маленькая тележка.!!!А зарплата на уровне тех.персонала!!!!И никакой ответственности!!!А тут штрафы и штрафы!!!Спасибо облегчили работу!!!!
Сергій Оксана
05.07.2018
"зарплата на уровне тех.персонала" - понимаю, сочувствую. :-(
"А тут штрафы и штрафы!!!" - ох и любим мы приврать... :-)))
Бухгалтер
05.07.2018
Справа у "програмістах" казначейства.... І менше б Слюз піарилась у всяких поїздках...тощо
Сидір Бухгалтер
05.07.2018
Отож бо краще на просажені гроші на піар заплатили б справжнім програмерам, та за обладнання щоб довести систему до путя
Ikar
05.07.2018
Якщо нема можливості в клієнта подати звітність з робочого місця то він йде в казначейство і там йому падають можливість внести звіти, а якщо вже й в казначействі не працює то звітність здається в паперовому вигляді.
Тата Ikar
05.07.2018
В казначействі черга 10 чоловік,за день набрали звіти лише 3.
Йцукен Тата
06.07.2018
Якби система нормально працювала, то всі 10 здали без проблем
josh_ua
05.07.2018
я не розумію. не заходить бо не правильно було подано заявку, де в казано серійний номер ЕЦП? це що получається, велика кількість людей по всій країні не правильно подали свої заявки? і в цьому основна проблема? якось не сходиться.
Сергій josh_ua
05.07.2018
"велика кількість людей по всій країні не правильно подали свої заявки" - це не проблема, це катастрофа!!! У нас оф.представиник АЦСК "Україна" виявися не компетентним у серійних номерах сертифікатів (хоча мною було надано клієнтам інструкцію клієнтам звідки брати серіні номери). В результаті в мені було принесено більше 120 заявок з невірними номерами сертифікатів.
Якби я не знав клієнтів казначейства... "НЕ ВЕРЮ!!!!".
Просто доводилося ідти додому, забирати з сайтів відповідних АЦСК сертифікати клієнтів і імпортувати їх в систему. Гемор ще той, звичайно, але 100 відсотків підключення...
josh_ua Сергій
06.07.2018
а з кількох цифр має складатися серійний номер АЦСК "Україна"? бо в нас звідтам ключі. але все таки заходили без проблем раніше і зараз заходить пару раз на день. як це пояснити?
ольга
05.07.2018
шановні казначеї та ваші програмісти! Добавте серверів, швидкості що завгодно зробіть аби кожен бухгалтер зі свого робочого місця мав змогу зайти у "Є-звітність"......це мені нагадує здачу "Є-декларацій" і "Є-дата"!!!!!!! для того щоб поїхати в казначейство і здати звіт нам НЕ ПОТРІБНА ТАКА "Є-ЗВІТНІСТЬ"!!!!!!
Оксана
05.07.2018
В мене пише що барк кріптер нема доступу, вчора ще працювало якось, сьогодні за 2 години спроб зайшла один раз на 2 хв и вибило, що робити дали???? в казні кажуть спробуйте ще!
Яяяяяяяяя
05.07.2018
Да уж! Наворотили... Розумннее всего было бы сейчас ДКСУ признать факт, что АС Е-Звитнисть не готова к эксплуатации, продлить до конца года тестовый режим её использования (за это время доработав с учетом замечаний) и заодно дать возможность пользователям спокойно разобраться что куда и как (особенно тем кому в этой хрени консолидировать придётся) Но врядли, уже ж везде прокукарекано, изменения в 44 приказ внесены... А назад рачки не полезут... Гордость (или скупость ума) не позволит... Ну а вы (уважаемые бухгалтера) долбитесь как хотите. Никогда не питала иллюзий на счёт способностей казны (вспоминаем К-файл, Мережа-м, Лисичка). Но этот шедевр всем шедеврам шедевр.... (далее следует непереводимая и нецензурная игра слов)
Сергій Яяяяяяяяя
05.07.2018
Тю на Вас три рази! Система "бюджетна". Там і так програмерів - кіт наплакав. Зайдіть подивіться в якому вариві, та взнайте за яку з/п вони це витримують "шедевр всем шедеврам шедевр." - звичайно Ви ж за ці "шедеври" й копійки не платили. Все безкоштовно, що Ви тоді маєте вимагати?!
Люда Сергій
06.07.2018
П'ять мільйонів з наших податків лише в минулому році на таку ...... І ми маємо право вимагати, бо якщо нас зобов'язали зробити звітність в електронному форматі, то і програму нормальну створіть, а то "здай звіт як хочеш і нас не цікавить, що програма не працює".
Яяяяяяяяя Сергій
06.07.2018
Не знаю что там у кого летает... Я уже час войти не могу... Додаток 24 у кого получилось заполнить?
Яяяяяяяяя Сергій
06.07.2018
Странная постановка вопроса... Маленькая з/плата - работайте там где она большая (кстати, у бухгалтеров она оооочень врядли выше). Программу Вы, наверное, писали не для удовлетворения своих амбиций, а для пользователей (бухгалтеров). Так будьте добры написать её так (раз взялись), чтобы она была предельно проста и понятно и элементарно ПРОСТО РАБОТАЛА. К тому же можно было бы дать время на её освоение (найти подход как Вы писали ранее), чего было горячку то пороть. Кстати, посмотрите додаток 24... Не могу из-за него отчёт отправить... (не даёт выбрать КПК и КЕКВ). А сегодня, между прочим, 6 число...
Йцукен Сергій
06.07.2018
А розробникам за їхні розробки "шедевр всем шедеврам шедевр." є мільйони щоб заплатити??? Так за Є-звітність було заплачено близько 5 мільнонів
Йцукен Йцукен
06.07.2018
І це тільки в тому році. А в цьому році напевно теж отримали за доробки
Ната Сергій
06.07.2018
За цей шедевр ми всі як платники податків заплатили, чи ви думаєте, що якщо всі ці є-звітності, є-дати, є-декларації так працюють, то коштували вони 10 копійок.
Семен
05.07.2018
Я вчера еле еле за полдня сдала бюджетную отчетность, сегодня перезвонили с казначейства и сказали что в двойке нет цифр, как такое может быть, если я их туда не заносила сама, а через час позвонили и сказали что цифры появились, но теперь никто не знает что делать, так как они вернули отчет
Сергій Семен
05.07.2018
К сожалению, должен признать некомпететность казначеев Вашего сегмента... :-(((
Татьяна Семен
05.07.2018
подавайте на них в суд
Ольга
05.07.2018
Полнейшая гниль ваше ПО, господа казначеи, а признать собственную глупость не могут и не хотят, когда ж вы уже нажрётесь собственным высокомерием? И согласитесь, что не готово ваше оборудование, что нет спецов.....да и не будут они с вами работать. В таком-то дерьме....
Сергій Ольга
05.07.2018
Шановна Ольга, перш ніж висувати такі звинувачення, хоча б подивіться першу сторіну інструкції користувача, якщо взагалі Ви з нею ознайомлювалися.
"unitybars Banking & Finance software"
Йцукен Сергій
06.07.2018
Ну замовником є казначейство. І технічне завдання, напевно, казначеї писали
Татьяна
05.07.2018
это просто ................... Сегодня только 05.07.2018. Как правило в такое время в Казначействе сдается только "мелочь". А уже все висит. Кому нужны эти выдуманные сроки при такой ЖОПЕ(простите).
Соня
05.07.2018
Так самое главное в этом, что снова виноваты бухгалтера и в казне точно не кто ничего не говорит, это ВАШИ ПРОБЛЕМЫ И НАМ ИХ САМИМ РЕШАТЬ....
Сергій Соня
05.07.2018
А Ви з ІТ-шніком спілкувалися?! Я три тижні офіційно у відпустці і три тижні пройшли на роботі... Великий уклін таким клієнтам. Перший дзвінок о 07:24, останній дзвінок на мобільний був сьогодні о 20:22. Я вже просто: "Сторінка інструкції 79 функція 21.2". У відповідь: "О, точно! Ну ми ж не комп'ютерщики"...
Грубиян Соня
05.07.2018
Ну а по-вашему, кому нужно подать звит? Так что старайтесь
Антоніна
05.07.2018
Шановні казначеї! Давайте думайте і вирішуйте поки ми будемо гаяти час в Є-звітності на завислій програмі. Строки встановили і на цьому кінець.
Татьяна
05.07.2018
В обід програма просто літала. Хто встиг- той і встиг
Оксана
05.07.2018
Уже все работает!
Ольга
05.07.2018
Це не робота , а знущання над людьми !!! Я готова вносити цей звіт вночі , або у вихідний день - аби тільки воно робило !!! Але це вже не можа винести !!!! Три доби - лише спроби зайти в звітність - і більше нічого !! ВСЕ БЕЗРЕЗУЛЬТАТАНО !!!
аня
05.07.2018
і що тепер бухгалтерам робити сьогодні Є-звітність працювала з 11-35 год до 11-45год. В казні кажуть ловіть коли запрацює . Ми всі тут останемося сліпі.
Грубиян аня
05.07.2018
Вот-вот, ловите момент, я сейчас включил
Грубиян
05.07.2018
Сделал все что в моих силах: напугал специалистов, освятил сервер, протереть на корпусе пыль и все заработало, приношу свои извинения, действительно дело было в нас
бухгалтер
05.07.2018
Звіт можна здать в казне.
оксана
05.07.2018
..И однажды на работе,
если вы меня найдете,
Без движения лежу…
и от радости не ржу…,
Знайте: Я трудом добита…
и откинула копыта…
https://www.inpearls.ru/
аня
05.07.2018
товарищ грубиян,
що вы сделали чтобы заработало
Грубиян аня
05.07.2018
Все что хотел сделать - не дали сделать, так что сделал то, что не помешает мне отдохнуть на островах за полученные откаты
Ikar Грубиян
05.07.2018
))) імідж казначейства одразу покращиться
Грубиян Ikar
05.07.2018
Для того и работаем, а вы старайтесь
Наталия.
05.07.2018
А какие штрафы казначейство предъявит за просторчку сдачи отчета за 2 квартал?
Грубиян Наталия.
05.07.2018
Согласно законодательству, так что старайтесь
Наталия. Грубиян
05.07.2018
Так сделайте сервер. и мы все сдадим вовремя. уже вторые сутки медитируем в езвитнисти
Грубиян Наталия.
05.07.2018
Не могу, если купить хороший сервер - не хватит на хороший отпуск, так что старайтесь
Раб казначейства
05.07.2018
Все достало, увольняюсь! Так дальше нельзя, душу вкладывает в работу, а тебя ещё и проклинают, не уважают и грозятся ещё на зарплате наказать.
Грубиян Раб казначейства
05.07.2018
Ты решишься на это, раб!
Сергій Грубиян
05.07.2018
Дурак, який сказав, що він дурак, це вже не дурак! :-))
Раб казначейства Грубиян
05.07.2018
Не издевайтесь и без вас тошно, написал заявление, начальник сказал, чтобы я не горячился, подписывать не станет, сказал.
Грубиян Раб казначейства
05.07.2018
Желание специалистов легко реализовать, пиши сюда начальник какого казначейства не хочет тебе подписывать заявление, я позвоню-разрулю, уволим прямо сегодня
Раб казначейства Грубиян
05.07.2018
Да идите вы, Грубиян на ... Мое место поработать
Сергій Раб казначейства
05.07.2018
Ух, какие мы грозные! :-)))
За свой раб.стаж в казне я Вам могу привести несколько примеров ИТ-спецов на районах, которые сейчас работают главными бухгалтерами (люди просто идут на з/п побольше и при этом делают роботу весьма профессионально). Есть ещё примеры начальники отделов отчетности на уровне области, замы областных начальников. А вот, к сожалению, примеров нормального ИТ-шника из бухгалтеров у меня за 20 лет нету. Так шо идите Вы... на место Грубияна. И тогда, конечно будет порядок. Я В ВАС ВЕРЮ!!! :-)))
Ikar Раб казначейства
05.07.2018
не звертайте уваги, це звична ситуація справа коли держслужба не чує людей (виконання закону про держслужбу)
Сергій Ikar
06.07.2018
Брехня...
Бухгалтер
05.07.2018
Перестаньте знущатись над бухгалтерами, їм і так не солодко, але просто зайти в Є-звітність цн треба відро валеріанки і три доби, це просто жах!!!!
Сергій Бухгалтер
05.07.2018
Спочатку ними (бухгалтерами) потрібно бути! :-))
аня
05.07.2018
це все смішно товариш грубіян , але що робити далі
Сергій аня
05.07.2018
Ознайомлюватися з творами зарубіжної літератури:
«Что де́лать?» — роман русского философа, журналиста и литературного критика Николая Чернышевского.
:-))
Грубиян аня
05.07.2018
Штрафы, штрафы, штрафы - только так все начнут работать!!!
аня
05.07.2018
звільнення
аня
05.07.2018
вже 15-45 год, а програма все ще не працює
Грубиян аня
05.07.2018
Вы просто плохо её (программу) знаете, к ней нужен подход! Мы все его ищем
Сергій Грубиян
05.07.2018
90 відсоткам користувачів "важко" прочитати інструкцію до програми. Або специ казначейства, або гаряча лінія. Вже задовбало відповідати "ГОЛОВНИМ БУХГАЛТЕРАМ", що відправка/створення посилки сторінка 107 інструкції і т.д. і т.п. І у відповідь отримувати: "Да-а-а-а?!". Хоча, з тими, хто таки ознайомився згоден - "води" дофіга.
Семен Грубиян
05.07.2018
Остается только поржать, а иначе может крыша поехать, так ведь!!!
аня
05.07.2018
что вы там ищете
Люда
05.07.2018
А я сьогодні відправила. Трохи зробила вчора, але почало викидати із системи, то доробляла сьогодні і то через пару хвилин викидало вже аж задовбало все. А от чи прийняли ще не знаю.
Грубиян Люда
05.07.2018
Код едрпоу скажите, я проверю
аня
05.07.2018
товариш грубіян ви ,шо там на сервері сидите, та прикалуєтесь з нас
Дарья
05.07.2018
Пан Грубиян, может, пойдете поработаете? Система у вас лежит, а вы тут хохмите...
Грубиян Дарья
05.07.2018
Вы хотите чтобы Я работал? Нет, у меня для этого есть подчинённые, пусть стараються
Ikar Грубиян
05.07.2018
а почему вы не "слышите" своих подчинённых? которые "кричат" что о проблемах и не решаете их? а если и молчат то потому лишь чтобы угодить своему начальству так как зависят от надбавок и премий
Сергій Ikar
05.07.2018
Э ко Вы завернули. Повесили на Грубияна проблему всей страны: "молчат то потому лишь чтобы угодить своему начальству так как зависят от надбавок и премий".
По ходу Грубиян все портит. Вот не было бы его и все чики-пики будет. Так по Вашему? ;-)
Грубиян Сергій
09.07.2018
Я вот уйду в отпуск и посмотрим
Дарья Грубиян
05.07.2018
Видимо, у них мотивации нет, вы их не мотивируете...
Оксана
05.07.2018
Зайти не можу, але тримаюся... спокій душі, то понад усе :)
Сергій Оксана
05.07.2018
Щиро за Вас радію. Приємно знати, що в цій країні, ще є адекватні і мудрі люди! ;-)
Дарья
05.07.2018
The service is unavailable. Приехали?
Елена
05.07.2018
Уже полдня нет входа на сервер. Это когда-то закончится? Хотелось бы отчет отправить.
Раїса
05.07.2018
Яка умна особа придумала "Є Звітність", коли закінчиться цей безлад ???? спочатку потрібно надати комп'ютери, які могли таку кількість програм обслуговувати, а то техніка з 2011 року і поновлювати ніхто не збирається, так що ми бухгалтери нікому не потрібні?


Сергій Раїса
05.07.2018
Запустіть М.Е.Док і подивіться скільки він "жре ресурсу". Апарат 2007 року, операційна система Windows XP SP3, оперативної пам'яті 512Мб. Звітність до ДКУ - все "здалося" через Хром. Були тільки проблеми з підключенням - система звітності не витримує навантаження... ;-)
P.S. Щоб щось/когось критикувати, спочатку потрібно придивитися до самого себе. Не про Вас, з власного досвіду.
Ikar Сергій
05.07.2018
до чого тут Медок? що виконується здебільшого локально?
Сергій Ikar
06.07.2018
Угу, а Ви підключіться до клієнта по віддаленому доступі і спробуйте "попрацювати/допомогти" при запущеному Медкові у клієнта. Мож прозріння прийде?
Сергій Раїса
05.07.2018
Система нормальна. Але, нажаль, не витримує навантаження. Якщо Ви профі, то потрбіні. Але, на жаль, таких відсотків 30. На разі це й система показує. При внесенні змін до балансу основна маса "бухгалтерів" заявляє, що вони не комп'ютерщики...

Бухгалтер Сергій
05.07.2018
Кстати на эту баснословную сумму у меня есть вакансия. Так что приглашаю поработать)
Бухгалтер Сергій
05.07.2018
А в чем они не правы? Разве "программист" знает бухгалтерские проводки и может самостоятельно свести баланс? А вот бухгалтер обязан знать ВСЕ? И это за 3869грн. на руки.
josh_ua Бухгалтер
06.07.2018
давайте будемо чесні. програміст скоріше навчиться бухгалтерських проводок, ніж бухгалтер налаштування комп'ютерних програм.
лена josh_ua
06.07.2018
каждый должен делать свою работу
Сергій Бухгалтер
06.07.2018
И гребаный Парус осваивали. И бух.примочки создавали. Так шо опыт таки есть.
Не принимайте близко к сердцу.
У меня на работе главный бухгалтер настоящий профи! Я ей горжусь. Действительно с таким профессионалом приятно работать.
Вот только 21 век, нужно не только знать, но и уметь. К сожалению, когда вышла из строя машина глав. буха. Усё как бы и есть специалист и как бы не при делах.
Когда вирус "бомбонул" казначейство у нас уборщица устала лузгу с семечек убирать по рабочим местам. Один ИТ-шник только был в работе. Практически неделя недосыпа.
Сергій Бухгалтер
06.07.2018
Знает
аня
05.07.2018
21,00 час я на работе жду, а вдруг заработает . Такая неблагодарная наша работа.Бухгалтер сельского совета должен знать все . А кто на это обращает внимания даже вислугу лет не платят. Не кому мы не нужны.
Сергій аня
05.07.2018
Тут я полностью с Вами согласен. Очень ценю работу бухгалтеров сельских рад. Не подумайте, ничего привратного, никакого ехидства с моей стороны. Я сельскими бухгалтерами даже горжусь. Большенство из Вас даст фору городскому!
Ikar аня
05.07.2018
на вашем месте би бросил это дело...лучше уж протокол (предупреждение казначейства) который ничего не стоит
Олена
05.07.2018
22.00 ничего не работает

502 - Web server received an invalid response while acting as a gateway or proxy server.

There is a problem with the page you are looking for, and it cannot be displayed. When the Web server (while acting as a gateway or proxy) contacted the upstream content server, it received an invalid response from the content server.

Наталя
05.07.2018
В 22:22 відправила звіт в ДКУ. Потрохи рипається. Цілий день чатувала. Для тих, хто втрачає надію )
Лена
06.07.2018
Відправила звіт о 3-ій годині ночі. Дуже велику роль грає внесення дати створення та закриття. Цієї ночі після 01.20.не злітала система .Дуже гарно працювало, а ще треба надто швидкий інтернет.
Оля Лена
06.07.2018
А нічні собі нарахували?
Яяяяяяяяя
06.07.2018
У меня опять висит...
!!!!!!!!!
06.07.2018
да хоч би,падло,писало чи воно щось загружає, чи вже все зависло...сидиш як той придурок-воно типу грузить,а потім через 10хвилин викидає!!!
як не годні налагодити систему-якого біса щось змінювати!
Яяяяяяяяя
06.07.2018
Людиииииииииии! Уважаемый Сергей! Посмотрите, пожалуйста, дод.24. Ну какого хрена я его не могу заполнить... Не даёт выбрать КПК и КЕКВ... ДОРАБОТАЙТЕ, прошу! Молю! Сегодня ведь уже ж 6 число
Оксана
06.07.2018
А самое обидное вчера успела отправить отчет в те пол часа пока программа работала, обрадовалась, а сегодня телефонограмма от вышестоящей о том какие данные где они хотят видеть, вот уже 3 час переделываю пояснительную записку, издевательство со всех сторон над бухгалтерами!
СВ
06.07.2018
Якщо так буде працювати сайт є-звітності, то ні в які терміни ніхто не вкладеться. Що буде далі. Нікого не цікавить з ДКСУ чи Мінфіну?
Ольга
06.07.2018
Вчора дозвонилась на "гарячу лінію ", де мені сказали , що за інформацією програмістів ДКСУ все працює.А вся Україна звоне , що- ні. Тому готується лист , який буде надіслано в регіональні відділення держказначейтсва, про недопущення жодних штафів або інших санкцій , так як звітність не подана вчасно не з вини бухгалтерів. А бухгалтери повинні "пробувати "знов і знов ...
Степан Ольга
08.07.2018
Станом на 16 45 06-07-2018 жодного листа неотримували
Альона
06.07.2018
Спробуйте працювати в браузері Google Chrom. З першого разу відправили. А на інших браузерах постійно писало помилку


аня
06.07.2018
Слава богу ! Я все зробила, підписала і відправила тепер спокойна
аня
06.07.2018
Мені 10 липня день народження , тепер можу і розслабиться
Іра
06.07.2018
Звіт відправила, а от казначей не може вже три години як перевірити, так само як і нас вибиває постійно((((
Степан 2
08.07.2018
Та приносьте в паперовому і здавайте. Повинні прийняти. А за робочі місця для подачі е звітності в казначействі потрібно напевно забути, один знайомий комп'ютерщик з казначейства казав що їм прийшов якийсь наказ про забезпеченням робочим місцем клієнтів для подачі звітності але вимога віндовс 7 мінімум, і каже а де я візьму в мене один якийсь сервер чи якось він назвам на віндовс 7 і ще два на операційному відділі . Все інше на ХП каже одні раритети.
111 Степан 2
08.07.2018
Забрати з опер. відділу. Клієнти мають подати тільки в електронному вигляді
Ikar 111
09.07.2018
Читаймо і виконуємо

У разі неможливості подання звітності до АС "Є-Звітність" через мережу Інтернет з технічних причин або в інших випадках, визначених законодавством, звітність подається до АС "Є-Звітність" з окремо налаштованого робочого місця в органі Казначейства.
У разі неможливості подання звітності до АС "Є-Звітність" в порядку, визначеному в абзацах другому та сьомому цього пункту, звітність до органів Казначейства подається на паперових носіях.
111 Ikar
09.07.2018
А яка у вас буде причина не подати звітність з окремо налаштованого місця в казначействі?
Ikar 111
09.07.2018
Як писали вище, у багатьох управліннях казначейства взагалі відсутнє таке місце...а навіть якщо і є то і в казначействі на тому тижні Звітність працювала з перебоями...то ж причина не подати електронними засобами буде зафіксована працівниками казначейства
111 Ikar
09.07.2018
Ну пробуйте
ольга
09.07.2018
взяла комп додому і 1 годині ночі все спокійно набралось і відправилось
Яяяяяяяяя ольга
09.07.2018
Нічні собі нарахуйте.... (шуткую звісно) Але насправді не весело. В годину ночі треба спати, а не візправляти звітність (або займатися чимось особистим і більш приємним). ЛЮДИ, ну так же ж не має бути...
Ірина
10.07.2018
Квартальний робила з корвалментом,валерянкою.Хотілось весь час когось ударить по голові за знущання з бухгалтерів, але кого.............
Надія
10.07.2018
Шановні колеги, чи є в когось ситуація, коли потрібно створити 2 звіти за МІСЦЕВИМ бюджетом та двома головними розпорядниками (один обласного рівня, другий міського)??? УДКСУ категорично вимагає подати обидва звіти в АС Є-Звітність, а система повідомляє, що форма звітності вже створена
gjvjiybr
11.07.2018
а ви створили в в довідниках у мережі власних звітів ф.2 під різними головними розпорядниками?
Helen
12.07.2018
Шановні розробники програми "Є Звітність " спочатку зробіть усе можливе щоб програма працювала , сервера не "підвисали" ..... бо набір звітності у мене займає 10 хв !!!! а працювала я з 02.07.2018 по 06.07.2018 ( термін подачі по наказу 05.07.2018!!!!) з 6 години ранку по 20 годину (УВАГА !!!! Звіт я формувала , підписувала та відправила тільки з комп'ютера нашого УДКСУ - добре що працівники запросили своїх клієнтів за свої робочі місця - бо з мого робочого місця це було НЕМОЖЛИВО !!!!!) !!!!! Але цей звіт один із 1% обсягу всієї звітності !!!!!! Можливо необхідно завалити ДКСУ доповідними записками з поясненням неможливої подачі в терміни з доданими матеріалами ( відеозйомки !!!) і зробити прессконференцію на всю Україну ????!!!!! Тоді нас , бухгалтерів , будуть чути і не будуть казати що Ми тупі і не можемо вчасно подати звітність !!!!?????
Светлана
12.07.2018
Людиииииии, скажіть які потрібно консолідовані із списку допустимих вибірать і формувать, щоб подати до Казначейства, якщо ми не маємо отримувачів, а самі себе фінансуємо??? Чи потрібно робити консолідована форма,консолідована форма (загальна),консолідована форма розпорядники,консолідована форма розпорядники (загальна)????? Чи щось формувати одне??? Якщо є десь конкретно написано в інструкції про це, скиньте ссилку. Дякую!!!



Галина
12.07.2018
Доброго дня! Підкажіть будь-ласка що робити коли у звіті повернуті деякі форми??? ЯК виправити?
Яяяяяяя
12.07.2018
Повернуті уазною форми у вас зараз мають бути на етапі внесення данних. виправляєте, накладаєте підпис і відправляєте у казну тією ж посилкою. попросить ще причепити супровід-чепляйте. Створювати нову посилку не доведеться
Ольга Викторовна
13.07.2018
За долгие годы своей практики более тупейшего ПЗ я не видела.
Что стоит только "передати на підпис" и "підписати". Неужели нельзя сделать на один шаг меньше? Тем более, с учетом того, как все работает.
Про постоянные вылеты и пропадание заполненных форм вообще нужно написать жалобу на разработчиков. Зарплаты минимальные, программистов или системных администраторов в бюджете просто не существует, а бухгалтер должен мозги сушить над этим всем.
В министерствах у каждого по три зама и 20 помощников, на каждый чих отдел дармоедов сидит, а в организациях все в одном лице бухгалтера.
Олег
23.07.2018
Чому не зробити офлайновське ПО: відкрив загрузив дані з єдиної бази, перевірив не-спіша, підписав, запакував та вигрузив знову в інтернет.
Людмила
09.10.2018
Чому не можу зайти на сайт с 05.10.18 .сьогодні вже 09.10.18 трое суток безилазно питаюсь зайти до системи
Залишити коментар:
Для того, щоб роздрукувати текст необхідно авторизуватись або зареєструватись
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі
pw-image
Читайте сайт за ціною чашки кави
Платне користування buhgalter.com.ua передбачає:
  • доступ до новин, статей, довідників
  • безлімітні завантаження бланків
  • відсутність реклами.
Передплатники PRO-доступу, «Бюджетної бухгалтерії», «Оплата праці» та користувачі «FIT-Бюджет» отримують безкоштовний доступ до порталу бонусом до передплати.
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
60
грн/
місяць
Вже передплатили? Увійти
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
ic-acc-pay
×