Інформація по темі "" | Публікації по тегу
13.12.23
8034 6
Друкувати
Обране

Мінфін затвердив зміни до порядку складання бюджетної звітності

Мінфін затвердив зміни до порядку складання бюджетної звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів, звітності фондами загальнообов’язкового державного соціального і пенсійного страхування.

Викладена в новій редакції форма № 4-2д, № 4-2м "Звіт про надходження і використання коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень".

У Звіті про заборгованість за бюджетними коштами (форма № 7д, № 7м) примітку 1 «У місячній бюджетній звітності рядки з 400 по 580 не заповнюються» прибрали  Тепер у звіті за місяць починаючи з 2024 року ці рядки потрібно буде заповнювати.

У всіх формах бюджетної звітності назви посад зробили такими ж як у фінансовій звітності:

  • Керівник (уповноважена посадова особа);
  • Головний бухгалтер (спеціаліст, на якого покладено виконання обов’язків бухгалтерської служби).

Наказ Мінфіну від 15.11.2023 № 632

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі
6
Андрій
13.12.2023
Дуже суттєві зміни, що від цього зміниться
NeProzorro
13.12.2023
А щось скасувати, спростити, відмінити, перевести на європейські стандарти ?
Лариса
13.12.2023
Чому досі не скасують подання змін до кошторису по доходах спецфонду? Ми ж не можемо контролювати надходження
Наталя
13.12.2023
Половину бюджетної звітності можна відмінити, адже казначейство і так має ті всі дані (затверджені кошторисні показники, надходження, видатки і т п.).
Тільки зайва робота для розпорядників дублювати вже наявну у казнайейства інфомацію
Марина
13.12.2023
Дійсно, особливо в теперішніх умовах, варто максимально спростити всілякі звітності і іншу роботу.
Мала б бути якась інструкція по спрощених процедурах для звітності, кошторисів, реєстраці в умовах воєнного стану, при відсутності звязку (інтернету) і при перебоях з електрикою.
NeProzorro Марина
13.12.2023
Діджіталізація, цифровізація і paperless у нас тільки на словах. А на практиці далі все складно, купа папірців треба складати і туди-сюди подавати.
Обгрунтування по закупівлях- скановане треба. А чому не зробити його на майданчику в електронному вигляді ?
Довідки змін - треба подавати скановані з паперових. Чому не зробити, що їх подає виключно головний розпорядник ?
Залишити коментар:
Для того, щоб роздрукувати текст необхідно авторизуватись або зареєструватись
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі