Неподання повідомлення про виплату коштів застрахованим особам - підстава для перевірки Фондом соцстраху
Постановою правління Фонду соцстраху від 19.07.2018 р. № 12 затверджено новий Порядок фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соцстраху (далі - Порядок фінансування страхувальників).
Відповідно до нього підставою для фінансування страхувальників робочими органами виконавчої дирекції Фонду або їх відділеннями є оформлена за встановленим зразком заява – розрахунок, що містить інформацію про нараховані застрахованим особам суми матеріального забезпечення та окремих виплат потерпілим на виробництві за їх видами.
Форма заяви – розрахунку, наведена у додатку № 1 до Порядку фінансування страхувальників, є єдиною для всіх страхових випадків.
Нова форма заяви – розрахунку набуває чинності 1 жовтня 2018 року.
Протягом місяця з дня проведення виплат за рахунок Фонду соцстраху страхувальник надсилає повідомлення про проведення виплат за формою згідно з додатком 2 до Порядку фінансування страхувальників. Повідомлення може бути передано за вибором страхувальника:
- надіслане в електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису;
- надіслане листом з повідомленням;
- надане безпосередньо до відділення управління виконавчої дирекції Фонду соцстраху в області.
Якщо протягом трьох місяців з дня здійснення відділенням управління виконавчої дирекції Фонду фінансування роботодавець не подає відповідне повідомлення, це буде підставою для проведення перевірки Фондом щодо використання страхувальником коштів Фонду (п. 11 Порядку фінансування страхувальників).