Інформація по темі "" | Публікації по тегу
buhgalter.com.ua
21637 24
Друкувати
Обране

Тимчасово відсутній керівник або головний бухгалтер: порядок підпису електронної звітності

Подання документів засобами електронного зв’язку в електронній формі здійснюється платниками відповідно до норм Податкового кодексу України (далі – ПКУ) та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 №557 (далі – Порядок №557), на підставі Договору про визнання електронних документів (далі – Договір) шляхом надсилання заяви про приєднання до договору про визнання електронних документів (далі – Заява про приєднання до Договору).


Відповідно до п. 3 розд. ІІ Порядку №557 платник створює електронні документи у строки та відповідно до порядку, що визначені законодавством для відповідних документів в електронному та паперовому вигляді, із зазначенням всіх обов’язкових реквізитів та з використанням надійного засобу кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП), керуючись Порядком №557, а також Договором (крім фізичних осіб, які не є самозайнятими особами). Контроль за введенням даних, їх повнотою та достовірністю при створенні електронного документа покладається на платника. Створення електронного документа завершується накладанням на нього КЕП підписувача (підписувачів), електронної печатки (за наявності), як передбачено для аналогічного документа в паперовому вигляді.

Згідно з абзацом другим п. п. 48.5.1 п. 48.5 ст. 48 ПКУ достатнім підтвердженням справжності документа податкової звітності є наявність оригіналу підпису уповноваженої особи на документі у паперовій формі або наявність в електронному документі кваліфікованого електронного підпису платника податку.

Відповідно до п. 11 розд. ІІІ Порядку №557, для надання права підпису електронних документів (крім Заяви про приєднання до Договору) іншим особам, яким делеговано право підпису, платник повідомляє про таких осіб контролюючий орган шляхом направлення повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого електронного підпису (далі – Повідомлення) в електронному вигляді за формою згідно з додатком 2 до Порядку №557.

До Повідомлення вноситься інформація про підписувача, якому надається право підпису електронних документів. На сформоване Повідомлення першими накладаються КЕП усіх осіб, включених до Повідомлення, у порядку черговості їх внесення до Повідомлення, після них – КЕП підписувача Заяви про приєднання до Договору (керівника) і останньою – електронна печатка (за наявності) (п. 12 розд. ІІІ Порядку №557).

tr.tax.gov.ua

env_icon Наш сайт корисний для вас?

Отримуйте першими актуальні новини! env_icon

Підписатися на найактуальнішу розсилку для бухгалтера бюджетної установи

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це


Коментарі (24)
Маша
23.10.2019
А якщо керівник чи бухгалтер (відпустка, лікарняний чи без збереження чи у відрядженні) зі свого домашнього особистого комп"ютера можуть зайти у мережу і поставити свй електронний підпис? Навіщо давати право підпису іншим особам?
злая зая Маша
23.10.2019
Але ж згідно наказу чи тебеля в цей час керівник/головбух відсутні на роботі, тобото не виконують свої посадові обов"язки, які в цей час за них виконують інші посадові особи. Тож, яке вони мають юридичне право підписувати дистанційно?
123 злая зая
23.10.2019
А якщо 1 бухгалтер? На керівника ж не покладеш обов'язки буха?
злая зая 123
23.10.2019
Так, це проблема. transparent_pxl.pngЗапитайте в казначействі. Добре, що у мене такої ситуації виникнути не може transparent_pxl.png
123 злая зая
23.10.2019
У відпустку на 14 днів, і щоб ніякого руху й дихання не було на роботі. Про лікарняні я взагалі мовчу, навіть після операції доводилося "втікати" з лікарні. От би наші законотворці так попрацювали, а то вони за кордоном лікуються та відпочивають по два місяці, і ніхто їх не карає. transparent_pxl.pngtransparent_pxl.png
Маша злая зая
23.10.2019
А я думала, що дистанційний підпис-вихід з багатьох ситуацій transparent_pxl.png
Витка злая зая
23.10.2019
Тут повинен бути запроваджений інший юридичний підхід у вирішенні цієї проблеми. Наприклад, підписав документ (навіть якщо в цей час ти був у відпустці чи на лікарняному) внаслідок чого були допущені зловживання, неси за це відповідальність згідно Закону.
Витка Витка
23.10.2019
Вікіпедія надає такі визначення підпису в українському законодавстві:1. Підпис — реквізит службового документа, який надає документу юридичної сили і свідчить про відповідальність особи за його зміст.2. Підпис (службового документа) — реквізит службового документа, який свідчить про відповідальність особи за його зміст та є єдиний чи один з реквізитів, що надають документові юридичної сили.
Витка злая зая
23.10.2019
Цікаво, а якщо відповідальна особа підписала документ поза межами свого робочого часу, який не "табелюється" (до початку або після робочого часу), чи буде це порушенням?
Тетяна Витка
23.10.2019
Аха-ха-ха, боже, тоді більшість бухгалтерів порушують, роблячи річний звіт в казну в 23:40, роблячи 1-ДФ о 18-тій вечора чи відповідаючи на всі ці дурні запити з райадміністрації та відділу освіти взагалі в 6 ранку тому, що в нормальний робочий час такою дурнею займатись ніколи.
КРУ Тетяна
24.10.2019
Бондарчук по вам КРУ плачет
Оля КРУ
25.10.2019
Подивимося от КРУ зкоротять, як обіцяють,як вони будуть працювати, порушувати чи ні!!!
злая зая Витка
25.10.2019
А в мене робочий час - ненормований! (офіційно, а не тільки фактично)
Натала
23.10.2019
Задолбали!!!!
Наталія
23.10.2019
я один бухгалтер в установі ,після операції сама всі про плати пропускала своїм підписом
злая зая
23.10.2019
Так, звичайно, життя є життя. Але з юридичного боку то є велике питання - як бути з цифровим підписом, якщо посадова особа фактично в цей час не виконує свої посадові обов"язки згідно із розпорядчим документом/наказом/.
Олена
23.10.2019
Вже пробували надати повідомлення на інших осіб, податкова завернула- не відповідає даним єдиного держреєстру, фіз та юросіб
Тетяна
23.10.2019
Я в шоці. Я три дні з пяти робочих на робочому місці ПІД ЧАС ВІДПУСТКИ. Керівництву пофіг. і на Закони, і на мій стан здоровя після ТАКОЇ відпустки. Працюю одна, роботи - не море,а океан. Заміну, звичайно ж, не беруть.Оці всі повідомлення - повна маячня.
Енгрібьорд
24.10.2019
Як "правильно"- то одне, а як на практиці - то по іншому. Такі вже в наст реалії життя
бухцелюб
24.10.2019
а ми зразу зробили по 2 електронні підписи, але на практиці головбух як не забудеться, то ставить підписи кого треба, бо допусти ще когось до звіту, тобіж буде гірше. бухгалтери це не люди, це роботи (від слова робити і робити, і ні про що не питати, а як батарейка сяде - викинуть і не згадають)
Скарлет бухцелюб
24.10.2019
як ви зробили по два єцп? вносили зніми до держреєстру щодо керівника та буха?
бухцелюб Скарлет
24.10.2019
у нас була новостворена організація у 2018 році і при оформленні зразу так робили
Оля
24.10.2019
Про що ви говорите! В установі один бухгалтер, за 6 років якщо була в відпустці 20 днів, то й гарно, в тому році зламала праву руку, була один день дома - на слідуючий день після накладки гіпсу, а потім кожного дня на роботі, чоловік відвозив, лівою рукою все робила. Ці всі накази не відповідають нашим реаліям!!!
Анатолій
25.10.2019
Коли в Держустанові більше місяця немає першого підпису, кабмін звільнив третього зама, а перших двох осіб не призначали попередні уряди більше 3-х років. Хто має підписати зарплату, податки, на кого накладуть штраф? По логіці на субєкта призначення яким є Кабмін.
Залишити коментарі:
Ваше ім`я
Коментарі
Для того, чтоб распечатать текст необходимо авторизоваться или зарегистрироваться
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити
Бажаєте побачити, як сайт буде виглядати без реклами?
Вимкнути на 10 секунд