Інформація по темі "" | Публікації по тегу
12.07.18
134707 53
Друкувати
Обране

ЄСВ-звіт: нова форма і порядок заповнення

Про нову звітність з єдиного соціального внеску говорили давно. І ось Мінфін своїм наказом від 15.05.2018 р. № 511 виклав в новій редакції Порядок формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затверджений наказом Мінфіну від 14.04.2015 р. № 435.


Перше запитання, яке виникає у бухгалтерів, — коли звітувати за новою формою? Відразу поспішаємо заспокоїти! Два місяці бухгалтери можуть спати спокійно і здавати Звіт з ЄСВ за старою формою, дотримуючись старих правил. Так, п. 3 наказу № 511 встановлено, що наказ набуває чинності з першого числа місяця, наступного за місяцем його офіційного оприлюднення. Його оприлюднення відбулося 06.07.2018 р. в журналі «Офіційний вісник України». А це означає, що наказ № 511 набере чинності з 01.08.2018 р. Виходить, що ЄСВ-звіт за новою формою уперше подавати будемо починаючи із звітності за серпень, граничний строк подання якого закінчуватиметься 20 вересня 2018 року.

Таким чином, звітність з ЄСВ за червень (граничний строк подання 20.07.2018 р.) і липень(граничний строк подання 20.08.2018 р.) 2018 року подаємо за старою формою.

Друге запитання — що нового приніс новий ЄСВ-звіт? Роботодавець повинен звернути увагу на такі основні моменти при заповненні Звіту «по-новому».

1. Таблиця 1 розширилася новими рядками (3.2.1, 3.3.1, 3.4.1). У них буде інформація про те, скільки б нарахував роботодавець ЄСВ за ставкою 22 %, якби не застосовував «інвалідні» ставки (8,41, 5,3 і 5,5 %).

2. Істотно змінилася таблиця 5 ЄСВ-звіту.

По-перше, в око відразу ж впадає нова назва — «Відомості про трудові відносини осіб та період проходження військової служби». Раніше згадки про проходження військової служби не було.

По-друге, збільшилася кількість граф. Додалося 6 нових: «12. Професійна назва роботи»; «13. Код ЗКППТР»; «14. Код класифікатора професій»; «15. Посада»; «16. Документ-підстава про початок роботи та відпустку, кінець трудових або цивільно-правових відносин, переведення на іншу посаду»; «19. Військове звання».

По-третє, з’явилися нові категорії осіб: «7 — особи з числа військовослужбовців, особи рядового і начальницького складу, які отримують допомогу у зв’язку з вагітністю та пологами»; «8 — особи з числа військовослужбовців, особи рядового і начальницького складу».

Що означають ці зміни? Передусім тепер у ній зазначатимуть дату початку і закінчення проходження військової служби (графа 11), а також військове звання (графа 19).

Крім того, поява нових граф 12, 13, 14, 15, 16 говорить про те, що «вгорі» вирішили серйозно взятися за виконання своєї обіцянки позбавитися від трудових книжок. Тепер в таблиці 5 зазначатимуть найменування посади, на яку прийнятий працівник. Також у ній буде відображена інформація про переведення працівника з однієї посади (роботи) на іншу в одного й того ж роботодавця. Зазначати її слід так само, як і про прийняття на роботу. Раніше факт переведення в ЄСВ-звіті взагалі не фігурував.

3. Таблиця 6 практично залишилася в колишньому вигляді. Порядок її заповнення також. Одне з нововведень — з’явився новий код категорії типу нарахування 14. Його використовують для дотягування до мінімального страхового внеску за минулі періоди у зв’язку зі здійсненням перерахунку при звільненні працівника за попередні періоди, пов’язані з уточненням днів використаної заздалегідь відпустки (у зв’язку із сторнуванням). Крім того, період догляду за хворою дитиною за довідкою відображатимуть у графі 14 «Кількість днів календарних без збереження заробітної плати».

Що ж, змін багато. Ми тримаємо це питання під контролем і пізніше обов’язково повернемося до нього детальніше.

env_icon Отримуйте новини поштою!

Ми будемо надсилати вам найсвіжіші матеріали кожного тижня

Для цього вкажіть своє ім'я та електронну скриньку

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це


Новини по темі:
02.12.21 Як скоригувати показники додатку 4ДФ у разі допущення помилки при нарахуванні ПДФО? Відповідно до п. 10 розділу V Порядку № 4 (наказ Мінфіну від 13.01.2015 р. № 4 у редакції від 01.12.2020 р. № 773), коригування показників додатка 4 "Відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору" до податкового розрахунку відбувається таким чином:
30.11.21 Подання об'єднаного звіту для призначення пенсії Наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 №4 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 15.12.2020 №773) затверджені Форма Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (далі – Розрахунок) та Порядок заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску.
30.11.21 Мінфін приготував зміни до порядку складання бюджетної звітності На сайті Міністерства фінансів оприлюднено проект змін до Порядку складання бюджетної звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів, звітності фондами загальнообов’язкового державного соціального і пенсійного страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24 січня 2012 року № 44
коментарі
(53)
Інна
12.07.2018
Так давайте все звалюйте на бухгалтерів,нехай вони ще й контролюють всі посади, накази .....їм же немає чого робить!!!!!!!!!!
Лариса Інна
12.07.2018
Дійсно, все на бухгалтера нещасного, ні один кадровик до цього звіту руку не прикладе, все на бухгалтерію і робота і відповідальність....
Тетяна Лариса
12.07.2018
В багатьох організаціях кадри йдуть "Безкоштовним додатком". По-любому все це робить бухгалтерові. Хай би цим "покращувачам" мозг так виносило, як бухгалтерам!. Короче, прийшло чергове є-...
Алексей
12.07.2018
Кто-то знает, в Маке есть вакансии в городе Николаеве?
Тетяна
12.07.2018
Цікаво, а тепер при зміні звання у військовослужбовців потрібно буде кожного разу заповнювати таблицю 5 графу 19, чи одноразово, лише при прийнятті на роботу?
Злой Бух
12.07.2018
кому то снова стало скучно, вот и думают, что бухгалтерам тоже нечего делать на работе.
бухгалтер
12.07.2018
А доплата за стаж бухгалтеру хоть бы дали и зарплату выше чем у тех.персонала.А то всем доплати и библиотекарям и клубникам есть и материалка на виришення соц.поб.питань, а бухгалтера не люди и только новшества это доказывают!!!Скоро все бухгалтера бюджетники бросят работу,потому что нет сил работать в таком режиме только штрафы и уже не знаешь кем работаешь и кадровик и юрист,настройщик компьютера,адвокат и т.д и т.п.,а зарплата как в обслуживающего персонала,так там нет головной боли и отпуск и больничные есть!!А бухгалтера не люди!!Накипело до ужаса!!!Так хочеться этого умного который на нас зарабатывает премии поработал один день на месте бухгалтера, больше не захотелось выдумывать всякую хрень.........
Наталья бухгалтер
06.09.2018
Лучше чем Вы написали, уже не напишешь! Я тоже бухгалтер, поддерживаю Вас полностью, но кто нас с Вами услышит?
Вита бухгалтер
16.07.2018
Вот бы и правду, что б все бросили! Уже совсем какое-то скотство!
Татьяна
12.07.2018
А 14 код категории касается перерасчета за прошлые месяца только при увольнении или просто перерасчет тоже имеется в виду?
Аля
12.07.2018
нафіга козе баян(((((((((((((((((((((((
АННА Аля
12.07.2018
По-моему 5 таблица это работа - отдела кадров. Или у нас кто везет того и погоняют и еще штрафами обкладут. ???? Видимо решили еще посмотреть нельзя ли на инвалидах нажиться, а то 8,41% ну что это за процент, а самим посчитать слабо, только надо на " блюдечке с розовой каемочкой"
Bac АННА
12.07.2018
А там виявиться що " блюдечко" не таке чи "каемочка" не того коліру або візерунку. І ЗНОВУ В УСЬОМУ ВИНЕН БУХГАЛТЕР, що не догодов комусь???
АННА Аля
12.07.2018
Чтоб не скучно было.....
Аля
12.07.2018
Все должны делать бухгалтера, плохо что зп. им никто не должен больше
Valentina
12.07.2018
это по принципу : мне не нужна твоя работа, абы ты мучился.
тому , кто это придумал нужно выписать " премию" и очень большую

Тетяна Valentina
12.07.2018
Мільйон? Як нафтогазовикам. А що, заслужили, чергову галочку поставили в плані робіт
АННА
12.07.2018
Опять бухгалтеру "головная боль", а то сидят в потолок плюют да еще минималку получают, хотелось бы задать вопрос всем этим законодателям- когда они обратят внимание на БУХГАЛТЕРА ????? или кроме педагогов у нас нет в никого .
марі
12.07.2018
так бухгалтер ж нічого не робить. Раніше до керівника за підписом у черзі , а зараз питання від нього - а що підписувати вже нічого не треба.........
св марі
13.07.2018
Так цілком згодна!!! Нема платежек в паперовому вигляді, керівник і думає що ти ничого не робиш!!!
Інна марі
12.07.2018
Так, зробили все в електронному вигляді,тепер керівник і роботи нашої не бачить,залишилось ще перейти на електронні платіжні документи і тоді взагалі "а що там та бухгалтерія робить",він і роботу нашу оцінить не може
пфф
12.07.2018
Дійсно, сидить якесь дурне і сочіняє
пфф
12.07.2018
краще б воно чай від зарплати до зарплати пило чим цей брєд сочіняло
інна
12.07.2018
А нафіга про армію взагалі ми що воєнкомат
Надія
12.07.2018
Видумщики нашіспустіться трохи вниз
Л.В.
13.07.2018
Гнів, звичайно, праведний. Але все це лише "глас вопіющого в пустелі". Якось по-другому треба....
Бухгалтер Л.В.
17.07.2018
Треба вчитись бухгалтерам хоча б у болільників. Нас буде тисяч 150? Ось у вересні будуть знати!
Тетяна Л.В.
13.07.2018
Матом?
Євгенія
13.07.2018
хтось за цю дурню премію дістане, а бухгалтеру хай мозг винесе
Злий бух
13.07.2018
страйкувати нема коли, бо штрафів налетить, як бліх на бездомного пса
АННА
13.07.2018
Вы ж не забывайте , ДОРОГИЕ БУХГАЛТЕРА, что за всеми этими " НОВШЕСТВАМИ " кроются - штрафы. Да хороший подарок к Дню бухгалтера. Что ни день то веселее, скажите куда бедному бухгалтеру податься ????????????????
TRM АННА
13.07.2018
ЗВІЛЬНИТИСЯ
Злий бух TRM
13.07.2018
А звільнитися теж не так легко. Не знаю як у Вас, а я, через такий обсяг робити, вже назбирала купу хвостів. Робиться те, що потребує негайної реакції, а мем.ордери, акти оприб. та списання та ще безліч усякої дрібноти чекають ... Часу вистачає лише посортквати документи помісячно. Щоб звільнитися, як належить, треба хоча б місяць аби те все поробити... Та й де знайти таку дурепу, як я, що погодиться за такі гроші те все робити?
Олеся
14.07.2018
Оце мені пощастило)))) я суміщаю кадри і нарахування зарплати))))) Господи, як же вони за мене думають..... ПОтім дивуються, чому люди втікають за кордон.... скільки ж цей дурдом терпіти... подарунок на день бухгалтера)))))краще вже строжем або прибиральницею працювати.... зарплата ж однакова!!!!!!!
Вита
16.07.2018
У нас в отделе кадров 8 человек, а нас двое, мне теперь за них их работу делать? Я шоке! Что ж делать? Так же нельзя!!!
Олег
17.07.2018
Потрібно ввести ще одну колонку "Скільки раз ходили срати за місяць і в середньому за день"
Інна Олег
20.07.2018
Світлана
17.07.2018
Обуренню не має меж....
Ірина
17.07.2018
Ми всі обурюємся,але ж нічого не можемо змінити - вже від слов " в Україні ідуть реформи" тіпає,аж глаз дергається, Кому мішають трудові книжки????????? !!!!!!!!!!!В чому тут неєвропейський підхід , як вони виражаються, а може нахрен нам той гребаний європейський підхід.....Задрали
катя
17.07.2018
5 таблица это отдела кадров,а бухгалтерам вешаете все
Анна Петрівна
10.08.2018
Головне питання - що ми можемо спільно зробити, аби Мінфін відізвав свій дурний наказ?!
1. Це створює додаткове навантаження на бізнес.
Хтось порахував додаткову кількість часу на заповнення цієї мішури?!
Я навіть не можу ще представити - як заповнити звіт с 300 + працівників?!!!
2. Хто несе відповідальність за достовірність внесених даних з Обліку Кадрів до такої звітності?! Це має бути НЕ бухгалтер!
3. Вимагаю перейменування звіту - додати до назви: Статистичні дані щодо економії коштів на виплатах інвалідам; Дані про військовий обовязок; Інформація з Обліку кадрів на підприємстві.
Тобто, що маєво - 4 форми звіту зібрали в 1...
Ксюшка Анна Петрівна
30.08.2018
если честно - не очень понимаю весь этот кипишь. Кадровики, вместе со мной работают в программе 1с, кадровики приказом, обязаны отслеживать названия профессий и сравнивать их с классификатором, за все документы по движению сотрудников на предприятии, ответственность несет кадровик.. наше дело начислить зарплату, и в регл. отчете, на основании данных внесенных кадровиками, жамкаем кнопочку "заполнить", проверяю, чтоб четенько было, что касается бухгалтерии и отправляю в медок.. у меня тоже сотрудников больше 500 человек, поэтому первым делом мы наладили работу кадровая служба - бухгалтерия.. Сейчас всё автоматизировано, вот не поверю, что там где сотрудников больше 100 ведете всё в ручном режиме., 5 таблица всегда автоматически заполнялась, если не будут заполнены какие то поля, делайте замечания кадровой службе, что они не дооформили ряд кадровых документов.. Ну как то так.. Сама вечно машу флагами, где гос-тупизм зашкаливает, но эти новшеста логичны.. и никуда мы от них не денемся..
Пользователь
29.08.2018
Мне бы ваши 300+. У меня 2000+ сотрудников. И кадры тоже упираются, говорят 5 таблица это не их вопрос. У нас кадры классификаторе профессий вообще не слышали. И считают если не слышали, значит не их вопрос) У бухгалтера есть все приказы по личному составу. Вот пусть и делает. А у них и так много работы. Маразм крепчает.
Антонина Пользователь
03.09.2018
а выобратитесь за консультацией к аудиторам. кто что делает. и если на вас . но еще одну еденицу или 0,5 в штат в связи с увеличением обьема работ
Ксюшка
30.08.2018
Что хотят избавится от трудовых книжек - это здорово, а то за них штрафы терь нереальные, а книжки разные, те что еще с советских времен, там где по ураински не все заполнены, книжки с "перестроечных" времен, ваще через *опу заполнены., а журналы этих книжек? Только ж делается ж всё через одно место - ну в прочем как всегда.. Ну смысл заполнения таблицы этой 5-й?
ведомости о сотрудниках будут известны ПФ, только тех кто начинает/увольняется/ перемещается/ в декрет уходит... а как те, кто по 20 лет как работал верстатником, так еще 10 лет им проработает?
Чую ждут нас великие новшевства, когда ПФ очухается и увидит, что 90 % работающих у них будут отражаться без классификатора и без професий.
Ксюшка
30.08.2018
блин, вот вы странные, а раньше как заполняли 5 додаток? в ручную? там где 2000+ человек?!!! Пишите служебку дирику, описываете, что все кадровые документы под ооочень бдительным контролем тучи органов, если раньше они (контролеры) выписывали только "приписы", и давали срок на устранение неточностей, то теперь все!!! кадровые документы штрафоопасны, и тянут за собой нереальные штрафы, больше даже чем кассовые штрафы в некоторых случаях там вплоть до уголовной ответственности руководителя, объясните ему, что в связи с нереальным контролем, все!!! кадровые документы кадровиками должны быть приведены в соответсвие с ДЗ и внесены в базу.. и если они будут правильно вести свои документы (а это входит в их прямые обязанности) вам остается только жамкнуть кнопульку "заполнить" - всё!!!
Надія
02.09.2018
Доброї ночі. Хтось уже спробував подати звіт за новою формою?
У мене прийняло першу і шосту таблицю, а сам додаток 4 не прийняло, з вказанням на помилку структури. Ще не бачила, щоб по пакету приходили окремі квитанції. Подавала через EDZV та електронну звітність приват24 - результат однаковий. Це ДФС ще не в курсі змін?
Masha Надія
05.09.2018
В мене те ж. Скопіювала звіт, підписала ще раз, відправила, "в дорозі" вже 2-3 дні (((
Надія Masha
05.09.2018
Подала 03.09. повторно через Електронний кабінет. Першу квитанцію отримала, другої досі нема.
Антонина
03.09.2018
Если бі под шумок сказали сейчас директору или я увольняюсь или доплатите или на другого скиньте кадры - думаю шеф бы согласился помочь. Я подошла- ищем человека . не молчите.
ИринаКиев Антонина
17.12.2018
я за вас рада, что у вас такой понимающий начальник, а у меня делаю вид, что ищут человека, но вот как-то никто не подходит, и приходится тянуть самой...нервы на пределе.....
Ляна
12.09.2018
Дуже сумно, покращиння в роботі для бухгалтерів настало, для чого у звіті про нараховану зарплату і нарахований податок військового звання, переходу на іншу посаду, цілу купу номерів наказів,класифікаторів іт.д.? Доки будуть знущатись над цими людьми? Це зроблено для того, щоб заплутати бухгалтера, а потім шукати помилки, Вигадайте щось простіше, доступніше, або хоча б не переробляйте того до чого вже звикли .
Лариса
14.09.2018
Підкажіть, якщо в одному місяці відбулося прийняття та звільнення працівника, в таблиці 5 у графі 16 який наказ вносити, чи одразу 2 накази ?
Залишити коментар:
Для того, чтоб распечатать текст необходимо авторизоваться или зарегистрироваться
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити всього за 30 грн
pw-image
Читайте сайт за ціною чашки кави
Платне користування buhgalter.com.ua передбачає:
  • доступ до новин, статей, довідників
  • безлімітні завантаження бланків
  • відсутність реклами.
Передплатники PRO-доступу, «Бюджетної бухгалтерії», «Оплата праці» та користувачі «FIT-Бюджет» отримують безкоштовний доступ до порталу бонусом до передплати.
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
30
грн/
місяць
Вже передплатили? Увійти
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
ic-acc-pay
×

 

Договір публічної оферти

Угода

про умови використання інформаційних ресурсів сайту

Ця Угода укладена між ТОВ «НВП «ФАКТОР» (далі - Компанія) і будь-яким Користувачем (далі загально названі - Сторони) веб-сайту (-ів) buhgalter.com.ua і / або budget.factor.ua, далі іменуються - Сайт.

Загальні положення

Наведені нижче умови є електронною формою документа, що визначає порядок використання, а саме, надання Користувачеві доступу до інформаційних ресурсів через Сайт.

Ця угода (Договір) носить характер публічної оферти, тобто є еквівалентом "усної угоди" і відповідно до чинного законодавства України має належну юридичну силу.

Сайт є об'єктом авторського права і як складного твору, а також "компіляції даних" ("бази даних") охороняється на території України, відповідно до Закону України "Про авторське право і суміжні права".

Всі авторські майнові права на Сайт належать Компанії. Позначення «buhgalter», «Factor» є знаком для товарів і послуг (торговою маркою) і не може використовуватися Користувачем без отримання відповідної ліцензії.

Компанія докладає всіх зусиль щодо забезпечення достовірності і актуальності інформації, представленої на Сайті. Однак Компанія не бере на себе фінансової та іншої відповідальності за результати застосування цієї інформації.

Підписка - повний доступ до всіх матеріалів, розміщених на Сайті. Підписка надається за певну плату на певний строк відповідно до умов відповідного тарифу Підписки.

Автоподовження підписки - сервіс автоматичного продовження підписки.

 

 

1. Прийняття Угоди

 

1.1. Для того, щоб отримати право доступу до інформаційних ресурсів Сайту, Користувачеві необхідно спочатку висловити свою згоду з цією угодою. Користувач не має санкціонованого доступу до інформаційних ресурсів Сайту, якщо він не прийняв або не згоден з умовами цієї угоди.

1.2 Згідно з умовами Договору Компанія надає Користувачам Передплату на платній основі з метою перегляду користувачами окремих матеріалів, розміщених на Сайті. Категорії платної інформації визначаються Товариством самостійно.

1.3. За згодою Користувача з умовами цієї угоди, Користувачеві надається доступ до інформаційних ресурсів Сайту. Інформаційні ресурси надаються «як є» і не припускають наступних доопрацювань.

1.4. Користувач має право припинити користуватися Сайтом в будь-який момент, без спеціального повідомлення Компанії про припинення користування Сайтом.

1.5. Для отримання доступу до ресурсів від Користувача може знадобитися надання інформації про себе (наприклад, відомості про особу, відомості про юридичну особу та інші контактні дані) з метою продовження користування Користувачем послугами Компанії.

1.6. Беручи до уваги безперервне впровадження нових розробок, Користувач визнає і погоджується з тим, що Компанія має право на власний розсуд припинити (тимчасово або остаточно) надання доступу до ресурсів Сайту (або будь-яких окремих функцій Сайту) всім користувачам взагалі або Користувачеві зокрема, без попереднього повідомлення.

1.7. Компанія на постійній основі впроваджує нові розробки для того, щоб надавати найкращі можливі послуги своїм користувачам. Користувач визнає і погоджується з тим, що форма і характер послуг (дизайн сайту, обсяг наданої інформації, тематика і ін.) можуть час від часу змінюватися без попереднього повідомлення Користувача.

 

 

2. Відповідальність сторін

 

2.1. Матеріали Сайту видаються без будь-яких гарантій, неявних або інших. Компанія не несе відповідальність за повноту і точність інформації, що міститься в матеріалах сайту, відповідність її вимогам Користувача.

2.2. Всі ризики, що виникають при використанні матеріалів (ресурсів) Сайту, несе Користувач. Компанія ні за яких умов не несе відповідальності за будь-які понесені Користувачем збитки, у чому б вони не виражалися, в тому числі, в разі якщо компанія була повідомлена про можливість заподіяння збитків.

2.3. Ризик настання негативних наслідків в результаті використання рекомендацій, думок і тверджень, що містяться на Сайті, в повному обсязі несе Користувач. Компанія не гарантує і не підтверджує точність і достовірність, рекомендацій, думок і тверджень, що містяться на Сайті.

2.4. Компанія не несе ніякої відповідальності за будь-які помилки, неточності, втрати часу, порушення в роботі обладнання і ліній комунікацій, проникнення комп'ютерних вірусів, втрати і зміни даних, виникнення дефектів в роботі програм. які виникли, незалежно від причин, в результаті використання Сайту.

2.5. У разі здійснення Користувачем дій, передбачених ст. 50 Закону України «Про авторське право і суміжні права» (порушення авторського права і суміжних прав), Компанія залишає за собою право, без попереднього повідомлення Користувача, за своїм вибором здійснювати дії щодо захисту немайнових і майнових авторських прав та суміжних прав в порядку, встановленому адміністративним, цивільним і кримінальним законодавством.

 

3. Порядок і умови оформлення Передплати

 

3.1 Для оформлення Передплати Користувачеві необхідно:

3.1.1 Авторизуватись або зареєструватися на сайті buhgalter.com.ua шляхом заповнення всіх необхідних полів реєстраційної форми

3.1.2 Уважно ознайомитися з умовами договору і прийняти його,

3.1.3 Ввести необхідні для оплати дані, якщо того вимагає Платіжна система; підтвердити оплату і оплатити.

3.2 Оплата доступу до сайту buhgalter.com.ua проводиться Користувачем на умовах 100% передплати.

3.3 Компанія попереджає користувачів, а Користувачі розуміють і погоджуються з тим, що Платіжна система може стягувати понад вартості послуг будь-якого роду комісії та збори, включаючи комісії мобільних операторів (за їх наявності), надаючи свої послуги тільки в разі, якщо такі комісії і збори будуть оплачені користувачем. Інформацію про такі комісії і збори (за їх наявності) Користувач самостійно може дізнатися в Платіжній системі. Комісії та збори не повертаються і не відшкодовуються Компанією. Користувач, який скористався послугами платіжної системи, вважається попередженим і згодним з їх умовами.

3.4 Компанія має право в односторонньому порядку і без попереднього повідомлення Користувача змінювати умови цього договору, наповнення пакетів Підписка, розміри тарифів і т.п. шляхом розміщення відповідного документа в новій редакції на сайті.

3.5 Зміни умов цього Договору набирають чинності з моменту опублікування на сайті buhgalter.com.ua

3.6 Зміни, що стосуються наповнення пакетів Підписка, розмірів тарифів застосовуються тільки для підписок, придбаних після такої зміни.

3.7 Відмова від послуг після оплати неможлива.

3.8 Користувач не має права:

3.8.1 реєструватися як інша особа; вводити в оману інших користувачів щодо своєї особи, використовуючи реєстраційні дані іншої людини; навмисне спотворювати уявлення про самого себе, свій вік або свої відносини з іншими особами або іншими організаціями; передавати реєстраційні дані, логін і пароль для доступу до системи іншим особам;

 

4. Автоподовження підписки

 

4.1 Учасники оплачують доступ до сайту buhgalter.com.ua щомісяця, надають згоду на послуги автоматичного регулярного продовження Підписки на новий термін (автоподовження Підписки). Після активації даної послуги оплата нового терміну Підписки здійснюється шляхом автоматичного безакцептного списання коштів з рахунку користувача. Послуга автоподовження Підписки надається до тих пір, поки Користувач не повідомить про її скасування в особистому кабінеті користувача, заповнивши необхідну форму.

4.2 Послуга вважається скасованою з наступного оплатного періоду.

4.3 Послуга активується при здійсненні першої або чергової оплати Підписки, що означає згоду користувача з тим, що після закінчення оплаченого строку дії Передплати Договір автоматично пролонгується на тих же умовах на той же термін з автоматичним списанням вартості Передплати з рахунку Користувача

4.4 У разі недостатності коштів на рахунку користувача або неможливості проведення платежу Підписка на новий термін не надається, а послуга «автоподовження Підписки» відключається, до моменту появи коштів на рахунку користувача або заміни користувачем рахунку в особистому кабінеті).

4.5 При зміні Товариством тарифів на підписку автоподовження Підписка на черговий новий термін, наступний за періодом, протягом якого відбулася така зміна буде здійснено за новим тарифом.

 

5. Припинення відносин з Компанією. зміна угоди

 

5.1. Компанія і Користувач домовилися, що компанія має право припинити підтримувати Сайт (надавати доступ / надавати послуги) в будь-який час на власний розсуд.

5.2. Компанія залишає за собою право припинити доступ до Сайту, якщо: доступ до Сайту втрачений через відсутність зв'язку на маршруті від Користувача до Сайту; Користувачеві відмовлено в доступі до Сайту внаслідок порушення ним «Інтрукціі користування сайтом» (http://budget.factor.ua/faq.php) або перевищення обсягу прав на використання Сайту.

5.3. Компанія залишає за собою право за своїм вибором без попереднього повідомлення та / або роз'яснення причин: змінювати, виправляти, обмежувати, припиняти чи зупиняти дію Сайту і будь-яких його розділів (матеріалів, ресурсів, сервісів); відмовляти Користувачеві в доступі до користування Сайтом і / або будь-якого його розділу. Задоволення / розгляд потреб Користувача при використанні Сайту не є обов'язком Компанії.

 

6. Заключні положення

 

6.1. Сайт може містити посилання на інші Інтернет - сайти. Дані сайти не перебувають під контролем Компанії і Компанія не несе відповідальності за зміст даних сайтів та / або зміст сайтів, посилання на які знаходяться на даних сайтах. Посилання на інші сайти включені в Сайт тільки для зручності користувачів і не означають згоду Компанії та його посадових осіб з вмістом даних сайтів. Інші Інтернет - сайти можуть містити посилання на Сайт без спеціального дозволу Компанії.

6.2. У разі незгоди Користувача з будь-яким з умов цієї угоди він зобов'язаний негайно припинити використання Сайту і / або будь-якого з його розділів.

6.3. У разі якщо компетентними органами / особами частина цієї угоди буде визнана недійсною, такою, що суперечить законодавству і не підлягає застосуванню, це не тягне неможливість застосування інших положень цієї угоди. Ця угода діє повною мірою в рамках, встановлених чинним законодавством.

6.4. До відносин в рамках цієї Угоди застосовується право України. Користувач і Компанія домовилися підкорятися при виникненні будь-яких спорів, що виникають у зв'язку зі справжньою угодою (використанням Сайту), виключно юрисдикції судів України.