UA | RU

З 01 жовтня набуває чинності система інформування роботодавцями про здійснення виплат застрахованим особам

Правлінням Фонду соціального страхування України затверджено новий Порядок фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та деяких виплат потерпілим на виробництві. Відповідна постанова набуває чинності з 01 жовтня 2018 року та, зокрема, впроваджує систему оперативного інформування роботодавцями про здійснення виплат співробітникам шляхом надання до робочого органу виконавчої дирекції Фонду повідомлення.


Повідомлення про проведення виплат за встановленою формою може бути надіслано роботодавцем в електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису, надіслано листом з повідомленням, або надано безпосередньо до робочого органу виконавчої дирекції Фонду чи його відділення. Строк надсилання повідомлення – упродовж місяця з дня проведення виплат.

«Головна мета нововведення – зменшити ризик затримок при виплатах за лікарняними листками. Документ розробили фахівці департаменту страхових виплат та матзабезпечення виконавчої дирекції ФССУ під керівництвом в.о. директора виконавчої дирекції Фонду Сергія Нестерова та директора департаменту Світлани Зарубіної – це була довготривала робота і професійний підхід, тому в результаті напрацьовано документ, який дозволить збільшити наш контроль за дотриманням роботодавцями прав застрахованих осіб. І одночасно допомогти роботодавцям завдяки заміні перевірок використання коштів Фонду на попередній контроль і упередження помилок. Тобто знизити для них ризик накладення штрафів. А в подальшому також зменшити навантаження шляхом спрощення звітності – наприклад, працюємо над вилученням звіту Ф-4 про використання коштів Фонду», – зазначив голова правління Фонду соціального страхування України Володимир Саєнко.

За новим порядком робочий орган виконавчої дирекції Фонду або його відділення після надходження заяви-розрахунку здійснюватимуть перевірку інформації, наведеної в ній, зокрема, правильність нарахування виплат, наявність даних про страхувальника в Державному реєстрі загальнообов’язкового державного соціального страхування, дані про сплату ЄСВ тощо.

При виявленні помилок та/або недостовірних відомостей заява-розрахунок повертається страхувальнику з рекомендаціями щодо їх усунення.

Перевірка заяви-розрахунку, надання рекомендацій за її результатами та фінансування для здійснення виплати застрахованій особи здійснюється робочими органами виконавчої дирекції Фонду або їх відділеннями упродовж 10 робочих днів після надходження заяви-розрахунку від роботодавця.

Відповідно до частини другої статті 32 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування», допомога по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах виплачується застрахованим особам у найближчий після дня призначення допомоги строк, установлений для виплати заробітної плати.

Нагадаємо, з 01 жовтня 2018 року також почне діяти нова форма заяви-розрахунку. Зокрема, вона може бути передана роботодавцем і прийнята Фондом в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису.

 


Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі (18)
eMelya
25.07.2018
А що мається на увазі у бланку заяви "Дата виплати коштів застрахованій особі"?
EVGENIY eMelya
25.07.2018
Це не заява, це тепер додатковий звіт! Після виплат лікарняних ось так ще треба прозвітувати в ФСС! Це називається бюрократія! Потім його відмінять і буде перемога!
eMelya EVGENIY
25.07.2018
Дякую, з другого разу побачив, що це "Повідомлення". Спочатку прочитав, "це була довготривала робота і професійний підхід". Подумав, заявку спростили, молодці. Тепер бачу поспішив з висновками.
!!
25.07.2018
Порядок фінансування страхувальників
Подробиці: https://buhgalter.com.ua/news/trudovi-vidnosini/z-1-zhovtnya-bude-diyati-nova-zayavka-rozrahunok-na-otrimannya/
Порядок фінансування страхувальників
Подробиці: https://buhgalter.com.ua/news/trudovi-vidnosini/z-1-zhovtnya-bude-diyati-nova-zayavka-rozrahunok-na-otrimannya/
Юлія
25.07.2018
А зачем такой бред? ФСС прекрасно видит когда прошла касса по их деньгам. Ведь когда мы подаем отчет то они сравнивают данные с данными в своем компьютере.
Тат_яна
25.07.2018
Таке вже було, тільки в усній формі. Пам"ятаєте, років 4-5 ми в телефонному режимі повідомляли фонд. Ну а тепер ...
Тат_яна Тат_яна
25.07.2018
років 4-5 тому назад
Анна
25.07.2018
Еще работы бухгалтерам добавили(((((. В електронном виде скорее всего можно будет подать только из платных програм... У кого их нет, то прийдется ходить в фонд или на почту((((((((((((((
Енгрібьорд
25.07.2018
Хоч тут "пощастило". Фонд в 5 хвилинах ходьби від мене. Звіт не далеко носити
Танюха Енгрібьорд
25.07.2018
а у нас фонд обслуживается... тоже повезло
Мари
25.07.2018
И тут покращення.. а як же без нього...
Олена
26.07.2018
А є якісь роз`яснення яку суму ставити? Чисту на руки (за винятком податків) чи всю, яка зайде від фонду?
Наталія Олена
31.07.2018
Всю, яка в заявці
Вадим
26.07.2018
Реально задовбують із всіх сторін! Яка фонду різниця коли була виплата, їх справа вчасно і в повному обсязі перераховувати кошти.
123456
26.07.2018
Мавп'яча праця...
Любов
27.07.2018
Так, тепер ждемо відміни звіту! Ви там в темпі, будь ласка, щоб це не була довготривала робота....


АННА
30.07.2018
Опять бухгалтеру безоплатная работа. Почему если преподаватель прочитает лишний час , то ему дополнительная оплата, а на бухгалтера можно " спускать всех собак " и все за 3723грн в месяц, это как в картине " Бурлаки на Волге ".
4EPBEHb АННА
31.07.2018
не на того вчились, треба було на вчителя вчитись. тоді б був би зиск. :D
Залишити коментарі:
Ваше ім`я
Коментарі