Заяву-розрахунок подано до 01.10.2018 р., а допомогу виплачено після 01.10.2018 р.: чи подавати повідомлення?
Відповідно до ч. 1 ст. 34 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» від 23.09.1999 р. № 1105 фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам здійснюється робочими органами виконавчої дирекції Фонду в порядку, встановленому правлінням Фонду.
У період по 30 вересня 2018 року фінансування страхувальників здійснювалось відповідно до Порядку фінансування страхувальників для надання застрахованим особам матеріального забезпечення за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, затвердженого постановою правління Фонду соцстраху з ТВП від 22.12.2010 р. № 26.
Нормами зазначеного Порядку не передбачалось надання страхувальниками повідомлення про проведення виплат матеріального забезпечення застрахованим особам, а отже, якщо заява-розрахунок була надана до робочого органу виконавчої дирекції Фонду в період по 30 вересня 2018 року, таке повідомлення до робочого органу не надається.
З 1 жовтня 2018 року набув чинності Порядок фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соцстраху, затверджений постановою правління Фонду соцстраху від 19.07.2018 р. № 12 (далі – Порядок № 12).
Відповідно до пункту 10 Порядку № 12 після проведення виплат за рахунок коштів Фонду страхувальник надає повідомлення про проведення виплат за формою, наведеною у додатку 2 до цього Порядку.
Отже, повідомлення про проведення виплат матеріального забезпечення застрахованим особам слід надавати до робочого органу виконавчої дирекції Фонду у разі, якщо заява-розрахунок надавалась у період з 1 жовтня 2018 року, згідно з Порядком № 12.