Нашi сайти:
2549 1
Друкувати
Обране

ІПР — немає, а «інвалідний» норматив — є?

Ситуація: працівник з інвалідністю не надав роботодавцеві індивідуальну програму реабілітації (далі — ІПР). Чи обов’язкова її наявність у роботодавця? Чи зараховувати цього працівника в «інвалідний» 4-% норматив?


Відповідають: Фонд соціального захисту інвалідів (лист від 01.10.2018 р. № 1/3-140/02-01), Держпраці (лист від 05.10.2018 р. № 7850/1/4.2-ДП-18) і Мінсоцполітики (лист від 23.10.2018 р. № 20396/0/2-18/29).

Висновки з відповідей: копія ІПР повинна зберігатися у роботодавця. Інформація, що міститься в ній, дає можливість контролювати дотримання умов праці, рекомендованих (з боку МСЕК) працівникові з інвалідністю.

Водночас якщо працівник не надав ІПР, то відмовити в працевлаштуванні (звільнити) його не можна. ІПР не є обов’язковим документом при прийнятті на роботу (не зазначена в ст. 24 КЗпП).

На запитання щодо впливу ІПР на «норматив» усі відомства промовчали.

Тому вважаємо: «поки що» залишається актуальним старе роз’яснення Фонду соцзахисту інвалідів (у листі від 26.03.2007 р. № 1/6-172), яке стверджує, що для підтвердження інвалідності особи і «заліку» її в норматив потрібні копія довідки МСЕК і копія пенсійного посвідчення або посвідчення одержувача державної соціальної допомоги, яка виплачується замість пенсії.

Наш сайт корисний для вас?

Підписатися на найактуальнішу розсилку для бухгалтера бюджетної установи

 


Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі (1)
Ольга
05.03.2019
ІПР не є документом, що засвідчує стійку втрату працезданості! Це ясно всім,недолугих лекторів, які проводять так звані навчання з трудового права!
Залишити коментарі:
Ваше ім`я
Коментарі