Із 1 вересня 2021 року ел-лікарняні стануть обов’язковими для всіх закладів охорони здоров’я
МОЗ завершило роботу над проектом свого наказу «Деякі питання формування медичних висновків про тимчасову непрацездатність та проведення їхньої перевірки».
Ним буде затверджено:
1) Порядок формування медичних висновків про тимчасову непрацездатність в Реєстрі медичних висновків в електронній системі охорони здоров’я;
2) Порядок здійснення Фондом соціального страхування України перевірок обґрунтованості видачі та продовження листків непрацездатності;
3) Інструкцію по роботі з медичними висновками про тимчасову непрацездатність в Реєстрі медичних висновків в електронній системі охорони здоров’я та листками непрацездатності на період дії перехідної моделі
Документом встановлюється, що за умови наявності відповідної технічної можливості щодо функціонування медичних висновків про тимчасову непрацездатність в електронній системі охорони здоров’я для закладів охорони здоров’я формування медичних висновків про тимчасову непрацездатність у Реєстрі медичних висновків в електронній системі охорони здоров’я є обов’язковим:
- із 1 червня 2021року – на період дії перехідної моделі роботи з медичними висновками про тимчасову непрацездатність в Реєстрі медичних висновків в електронній системі охорони здоров’я та листками непрацездатності, виданими у паперовій формі, що триватиме до 31 серпня цього року, для закладів охорони здоров’я, які в установленому порядку підключені до електронної системи охорони здоров’я;
- із 1 вересня 2021 року – для всіх закладів охорони здоров’я.
В МОЗ сподіваються, що результатами реалізації проєкту наказує стануть:
- забезпечення єдиного інформаційного простору медичної інформації;
- забезпечення швидкого доступу до даних про пацієнта, достовірного обміну такими даними в електронному вигляді;
- унеможливлення зловживання та фальсифікації під час обігу листків непрацездатності;
- спрощення процесу отримання страхових виплат;
- доступність електронних послуг;
- забезпечення чіткого дотримання порядку видачі та оформлення документів, що засвідчують тимчасову непрацездатність громадян;
- зменшення витрат з Держбюджету на закупівлю паперових бланків листків непрацездатності та у зв’язку зі скороченням корупційних ризиків щодо фальсифікації під час необґрунтованої видачі листків непрацездатності.