Інформація по темі "" | Публікації по тегу
25.05.21
4676 0
Друкувати
Обране

Із 1 вересня 2021 року ел-лікарняні стануть обов’язковими для всіх закладів охорони здоров’я

МОЗ завершило роботу над проектом свого наказу «Деякі питання формування медичних висновків про тимчасову непрацездатність та проведення їхньої перевірки».

Ним буде затверджено:

1) Порядок формування медичних висновків про тимчасову непрацездатність в Реєстрі медичних висновків в електронній системі охорони здоров’я;

2) Порядок здійснення Фондом соціального страхування України перевірок обґрунтованості видачі та продовження листків непрацездатності;

3) Інструкцію по роботі з медичними висновками про тимчасову непрацездатність в Реєстрі медичних висновків в електронній системі охорони здоров’я та листками непрацездатності на період дії перехідної моделі

Документом встановлюється, що за умови наявності відповідної технічної можливості щодо функціонування медичних висновків про тимчасову непрацездатність в електронній системі охорони здоров’я для закладів охорони здоров’я формування медичних висновків про тимчасову непрацездатність у Реєстрі медичних висновків в електронній системі охорони здоров’я є обов’язковим:

  • із 1 червня 2021року – на період дії перехідної моделі роботи з медичними висновками про тимчасову непрацездатність в Реєстрі медичних висновків в електронній системі охорони здоров’я та листками непрацездатності, виданими у паперовій формі, що триватиме до 31 серпня цього року, для закладів охорони здоров’я, які в установленому порядку підключені до електронної системи охорони здоров’я;
  • із 1 вересня 2021 року – для всіх закладів охорони здоров’я.

В МОЗ сподіваються, що результатами реалізації проєкту наказує стануть:

  • забезпечення єдиного інформаційного простору медичної інформації;
  • забезпечення швидкого доступу до даних про пацієнта, достовірного обміну такими даними в електронному вигляді;
  • унеможливлення зловживання та фальсифікації під час обігу листків непрацездатності;
  • спрощення процесу отримання страхових виплат;
  • доступність електронних послуг;
  • забезпечення чіткого дотримання порядку видачі та оформлення документів, що засвідчують тимчасову непрацездатність громадян;
  • зменшення витрат з Держбюджету на закупівлю паперових бланків листків непрацездатності та у зв’язку зі скороченням корупційних ризиків щодо фальсифікації під час необґрунтованої видачі листків непрацездатності.
Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі
0
Яка вдача - ви можете стати першим, хто прокоментує цей матеріал.
Залишити коментар:
Для того, щоб роздрукувати текст необхідно авторизуватись або зареєструватись
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі