Інформація по темі "" | Публікації по тегу
11.10.21
3746 5
Друкувати
Обране

Щодо дати, коли е-лікарняний стає підставою для призначення допомоги

«При створенні медичного висновку, на підставі якого формується електронний лікарняний, можуть бути допущені помилки, технічні неточності, вказана недостовірна інформація. У такому випадку лікар упродовж 7 днів з дня формування може внести до нього зміни – для цього створюється окремий коректний медичний висновок, за яким створюється новий е-лікарняний. А електронний лікарняний, який сформувався за першим, помилковим медичним висновком, змінить свій статус на «помилково сформований», – пояснює Анна Харченка.

З цією нормою пов’язана дата, з якої електронний лікарняний може бути використаний роботодавцем для призначення матеріального забезпечення – з 01 жовтня е-лікарняний вважається виданим та є готовим до сплати через повні 7 днів після дати свого закриття.

Наприклад, е-лікарняний, створений 1 жовтня строком на 10 днів, має дату закриття 10.10.2021 р. та буде вважатись виданим (стане готовим до сплати) з 18.10.2021 р.

Зверніть увагу, що в особистих кабінетах на вебпорталі Пенсійного фонду е-лікарняний може мати статус «готовий до сплати» вже на наступний день після дати закриття, однак брати його до роботи і починати процедуру призначення матеріального забезпечення варто лише на восьмий день.

Фонд соцстраху

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі
5
Юлія
11.10.2021
Що означає "варто брати до уваги лише на восьмий день"???? Якщо я закриваю з/п вже 20-го числа , а лікарняний готовий до сплати, але не вийшов термін тих семи днів, то нехай висить неоплачений??? поки з 1-го числа я почну нараховувати наступний місяць . Бухгалтеру нема коли хворіти чи відпочивати, треба цілий місяць дати слідкувати: то лікарняні, то реєстрація авансу і з/п, то виплата, то звіти... Жити треба на роботі..
Яяяяя Юлія
11.10.2021
Погоджуюся... Якщо так, то хай би і статус "закритий" змінювався на "готовий до сплати" тільки на 8 день. І не погано б таку норму, все ж таки, закріпити на законодавчому рівні, а не обмежитися усними рекомендаціями ("варто брати до уваги"...transparent_pxl.png)
. А то виходить, що начебто і готовий до сплати, а бухгалтер має чогось ще 7 днів чекати. Аще через декілька років взагалі ніхто не згадає що були такі роз'яснення, і знову винуватий бухгалтер, бо все зробив не вчасно....
Ірина К.
11.10.2021
Яким чином у даному випадку застосовувути термін складання протоколу - 10 днів?
Наталья
11.10.2021
А главное, что конец этих 7 дней нигде не фиксируется и соцстрах, прийдя на проверку, скажет, что от даты закрытия до протокола прошло слишком много дней и виноват бухгалтер, что людям деньги задерживает
Елена
12.10.2021
Но это еще не все приколы. Звонила в соцстрах, так вот на подачу заяви у вас грубо 3 дня, потому- что 10 дней никто не отменял. А минус выходные или праздничные ....
Залишити коментар:
Для того, щоб роздрукувати текст необхідно авторизуватись або зареєструватись
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі