Інформація по темі "" | Публікації по тегу
03.02.17
37526 70
Друкувати
Обране

З нового року за новими законами певні доплати вже включаються до розміру мінімальної заробітної плати

На онлайн-прийом громадян фахівців Держпраці надали відповідь: чи включаються до мінімальної заробітної плати 10 % доплати за використання дезинфікуючих засобів, доплата за роботу у вечірній час та індексація заробітної плати?
Заступник директора Департаменту з питань праці Олена Коновалова роз’яснила, що мінімальний посадовий оклад (тарифна ставка) встановлюється у розмірі, не меншому за прожитковий мінімум, установлений для працездатних осіб на 1 січня календарного року. Відповідно до статті 7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2017 рік» прожитковий мінімум на одну працездатну особу з 01 січня 2017 року становить 1600 гривень.

Вичерпний перелік доплат, які не враховуються при обчисленні розміру заробітної плати працівника для забезпечення її мінімального розміру, визначений статтею 3 Закону України «Про оплату праці». 

Це доплати за:
  • роботу в несприятливих умовах праці та підвищеного ризику для здоров’я;
  • роботу в нічний та надурочний час;
  • роз’їзний характер робіт;
  • премії до святкових і ювілейних дат.
Таким чином, доплати за використання в роботі дезинфікуючих засобів, за роботу у вечірній час та індексація заробітної плати включаються до розміру мінімальної заробітної плати.

Інформаційний центр Держпраці
Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі
70
Надія
03.02.2017
а надбавка за прибирання туалетів включається в мінімалку чи її нараховувати зверху 3200?
Ольга Надія
13.03.2017
Щодо доплат за роботу в несприятливих умовах праці та підвищеного ризику для здоров’я, які мають виплачуватися понад розмір МЗП (лист Мінсоцполітики від 15.02.2017 р. № 356/0/101-17/282)
Андрій Надія
04.02.2017
По бажанню роботодавця або згідно договору але не менше 3200 грязними
Екатерина Надія
03.02.2017
Уборка туалетов это и есть доплата за дез. средства. Еще вчера нужно было считать 3200+10% от оклада за дез. средства. Но как видим сегодня, то 3200 и точка.
Наталья Екатерина
03.02.2017
нет, при проверке кру нам четко дали понять, что доплата устанавливается в размере 10% за использование дезсредств, и работникам занятым уборкой туалетов. это разные понятия, читайте что такое дезсредства, сейчас кроме поликлиник ими никто и не пользуется. это особый учет(((
Екатерина Наталья
03.02.2017
Да, извините, ошибочка вышла. Перечитала нормативку. НАКАЗ 02.10.1996 № 77 Про умови оплати праці робітників, зайнятих обслуговуванням органів виконавчої влади, місцевого самоврядування та їх виконавчих органів, органів прокуратури, судів та інших органів. Робітникам за використання в роботі дезінфекційних засобів, а також робітникам, які зайняті прибиранням туалетів, установлюється доплата у розмірі 10 відсотків місячного окладу. Но от этого не легче, ведь окончательного мнения о методах расчета, так и нет.
Бухгалтер Екатерина
16.02.2017
А где именно так написано в наказе №77?
Наталья Надія
03.02.2017
ну если по их мнению уже и доплата за дезсредства включается в минимальную зп, хотя раньше нас информировали, что она идет сверху 3200, то уж надбавка за уборку туалетов тоже входит в 3200
Освіта
03.02.2017
Це не офіційне розяснення Навіщо друкувати неофіційну інформацію Такі роз"яснення може надавати лише Мінсоцполітики
Євген Освіта
03.02.2017
Це неофіційне роз'яснення розміщено на офіційному сайті, читати вам його чи не читати вирішуйте самі, редакція портала вам його довела, а рішення приймати вам! ;) Думаю ви повинні все знати і ця думка заслуговує уваги!
Олена
03.02.2017
а як же стаття від 24.01.2017 "Оплата за роботу з дезінфікувальними засобами нараховується понад мінімальну зарплату", чи це хто що хоче, той те і пише, а де правильний варіант?
Наталя
03.02.2017
І дійсно чому нам доводиться читати суперечливу інформацію по оплаті (раз входить в 3200, інший раз надається 3200,00+10%- 24.01.17р. )за використання деззасобів? За січень зарплата вже нарахована та отримана, що робити бухгалтеру?
Нюша
03.02.2017
А в следующих комментариях "фахівців" , видимо, у же и отпускные с больничными войдут в минзарплату :0
Нюша
03.02.2017
Да, и еще хотелось бы услышать от "спэциалиста" определение "вечернего времени"!
Інна
03.02.2017
Маразм не заставил себя ждать
мсс
03.02.2017
МОЗ не однаразово у своїх листах зазначав, що така виплата повязана із шкідливими умовами праці лист 04.09.2006 N 10.03.67/1574 і подібне в наступних До 2006 року така виплата враховувалась тому, що законом конкретно визначалось які доплати не враховувались, і не передбачалось загального "за несприятливі умови праці" автор "фахівець" вважає що деззасоби і прибирання туалету створюють сприятливі умови праці)))
Ольга
03.02.2017
Як тоді зрозуміти розяснення Мінсоцполітики від 12.01.17 на цьому сайті щодо застосування ЗУ від 06.12.16р№1774-УІІІ - ...."У випадку, коли працівнику встановлені доплати за роботу у шкідливих умовах праці, зазначені доплати мають виплачуватись понад розмір мінімальної заробітної плати (3 200 гривень)." Подробиці:
Тетяна
03.02.2017
Це якесь з будуна проснулось і таке написало
Оксана Тетяна
06.02.2017
Шановна, читайте краще нормативну базу а не роз"яснення, на сьогодні ніяким нормативним документом не передбачено, що дез. засоби це шкідливі умови праці. враховуючи ще і факт що дез.засоби нового покоління взагалі не відносяться до небезпечних речовин в розведених концентраціях. На мою думку це найбільш гамотне роз"яснення на сьогоднішній день.
зима Оксана
06.02.2017
верно щас и уборка туалетов совсем не та что когда то, и Перечень дезсредств имеет столько безвердных средств)
Вадим
03.02.2017
Шановні колеги, які думки з приводу доплати за туалети ? Куди їх тулити ? Особисто хотілося б запихнути цього "коня" з Мінсоцу, щоб він хоч раз поприбирав туалети у школі і відчув наскільки це комфортні умови праці . А ще більше , щоб він попрацьовав бухгалтером коли в лютому тобі роз"яснюють, що треба було робити в січні.
мсс Вадим
03.02.2017
прибирання туалету має відбуватись з використанням деззасобів, і у випадку невикористання деззасобів, виконуючи таку роботу працівник зазнає дії шкідливих факторів, які цілком можуть зашкодити його здоровю і стверджувати що умови праці сприятливі може той хто взагалі не розуміє що це за робота, і яка "користь" може бути, і в т.ч. від деззасобів, які відносять до певного класу небезпеки
Іра
03.02.2017
Який не грамотний писав цю статтю
мсс Іра
03.02.2017
автор відповіді зазначений у публікації і судячи зі змісту автор таке висловлював усно під час надання розяснення
Ирина
03.02.2017
Колеги, чи є в когось доплата прибиральниці службових приміщень 10% за прибирання туалетів? Це не деззасоби, а як їх назвати - доплата за прибир. туалету?
Наталья Ирина
03.02.2017
Да, так и назвать
Вадим Ирина
03.02.2017
Так і називається " доплата для працівників зай­нятих прибиранням туалетів "
Олеся
03.02.2017
Можна з глузду з'їхати з такими листами.
Катерина
03.02.2017
В листі самі собі суперечать
Наталья
03.02.2017
Я виясняла/уточняла дане питання ще раз у своєму профільному департаменті. Не можна ссилатись на чиюсь думку, на то є закон і розяснення Мінсоцполітики. Тому, 10% за використання деззасобів включаємо понад 3200.
Аня
03.02.2017
Подскажите пожалуйста, 10% за вредность помощнику воспитателя и 12%кухрабочему сверх 3200 доплачуем от оклада ?
:)
03.02.2017
Прикольно:)Так включать или нет индексацию в мин.зп? Январь уже выплатили "сверху".
:))) :)
03.02.2017
Ну так, індексацію включати, оскільки індексується тільки мінімальний посадовийй оклад1600, а не вся мінімальна заробітна плата. Врахуйте щоб не було проблем!!!)))
Євген :)
03.02.2017
Чекати!!!
Євген
03.02.2017
Касательно индексации впервые прозвучала хоть какая-то официальная точка зрения госорганов. Однако, считаем, что в вопросе включения индексации в размер минимальной зарплаты не все так однозначно.
Ганна
03.02.2017
Чому жителів гірських сіл, які там працюють та живуть, позбавили надбавку за гірський статус ?
Аноним Ганна
06.02.2017
Пускай такие горные жители приедут в города с заводским загрязнением и которым ничего не платят за такое отравление, зачем тогда платить горные
Людмила
03.02.2017
Прошу мне помочь. Воспитателю детского садика доплачивают за музікального руководителя. Входит лив минимальную з/ плату 3200 грн. эта надбавка или нет?
Ігор
03.02.2017
Хто знає ,якщо робота на 1,5 ст. виконується в один і той же час,8 годинний робочий день,це завжди 100% суміщення посад і доплата 50%,чи може бути якийсь інший варіант?
керр Ігор
03.02.2017
якщо однією рукою качає пиво, а іншою бензин це суміщення, робота виконується в сновний робочий час буфетчиці, без зайняття посади заправщика АЗС
світлана
03.02.2017
поясніть будь ласка , чи правильно зробв наш бухгалтер і директор школи , що зняли з нас оплату 10 % за прибирання у туалеті
Павло світлана
04.02.2017
А при этом: «Четырехлетний контракт бывшего министра энергетики и угольной промышленности Владимира Демчишина с Национальной акционерной компанией «Нафтогаз Украины» на должность члена наблюдательного совета предусматривает его вознаграждение в размере 645 тыс. долларов», — пишет агентство"Українські новини".
Павло
03.02.2017
Це з яких пір "премії до святкових і ювілейних дат" відносяться до доплат? Хто видав такий перл? В Законі "Про оплату праці" сказано зовсім інакше.
мсс Павло
03.02.2017
і як там вказано?
Павло мсс
04.02.2017
А там сказано, що премія - це премія, не доплата. А в статті премія віднесена до доплат, тобто після двокрапки перелічено декілька доплат до заробітної плати і в тому числі премія. До речі, відповідно до постанови КМУ від 31.03.1999 р № 490 виплата працівникам за роз’їзний характер роботи теж не є доплатою, а надбавкою до тарифних ставок і посадових окладів. В своєму коментарі я хотів вказати на безграмотне написання законодавчих документів. Але це так, хто грамотний, той зрозуміє.
мсс Павло
04.02.2017
так, тут скоріше некоректне подання матеріалу, а не закону, як кажуть "подаємо мовою оригіналу")))
Вадим
03.02.2017
Ну якщо ви дійсно прибираєте туалети то знімати 10% доплату -протизаконно і в такому випадку ви можете відмовитись виконувати ці обов"язки. Можливо з вас не зняли доплату, а просто врахували її при розрахунку доплати до МЗП, то це вже інше питання. В такому випадку ситуація дуже неоднозначна. На початку січня специ Мінсоцу говорили , що робота з дез.засобами і прибиранням туалетів відноситься до шкідливих і оплачується зверх МЗП,а на початку лютого уже дають зовсім інші роз"яснення.Потрібно чекати оф. роз"яснень.
Людмила
03.02.2017
В наказі 77 записано, що керівник має право встановлювати надбавку за нічні. Тобто це право, а не обов'язок. І не є обов'язковою виплатою. А 10 % за туалет - це обов'зкова виплата, чи ні?
мсс Людмила
03.02.2017
там вказано встановлювати за роботу у нічний час у розмірі до 35 відсотків, а закон вимагає не нижче 20 відсотків, і це є обов'язковою виплатою.
Наталя
06.02.2017
А вона права,весь перелік доплат та надбавок затверджений ще 18.11.1986р. там є доплата за шкідливі умови праці,а 22.08.2005 постановою КМУ№790 внесені зміни до деяких законодавчих актів,а зокрема встановлена доплата за використання в роботі дезінфікувальних засобів ,а також працівникам,які зайняті прибиранням туалетів-у розмірі 10% посадового місячного окладуп.3ч2г),так,що це дві абсолютно різні доплати,за шкідливі умови праці (за умовами атестації робочого місця)-понад 3200,а за використання деззасобів-входить в 3200
Ольга Наталя
08.02.2017
Прочитайте журнал Головбух: бюджет №5 від 6 лютого 2017 "Оплата праці прибиральника службових приміщень " , там пишуть що всеж таки 10 % доплати за дез.засоби враховується понад 3200 (3200+174,40= 3374,40)
Ольга Наталя
08.02.2017
Прочитайте журнал Головбух: бюджет №5 від 6 лютого 2017 "Оплата праці прибиральника службових приміщень " , там пишуть що всеж таки 10 % доплати за дез.засоби враховується понад 3200 (3200+174,40= 3374,40)
ликарня Наталя
06.02.2017
звичайно що різні але як "впроваджували" таку доплату МОЗ неоднаразово наголошував у листах що повязана з несприятливими умовами праці, для чого тоді окремий інструктаж з охорони праці з переліком шкідливих факторів і т.д Взагалі у 90 х за умовами оплати МОЗ за таке передбачалось підвищення. Потрібно очікувати конкретну відповідь Мінсоцполітики ні то ні, а так то так
Юлія
06.02.2017
як буди стосовно сторожів з нічними? все ж таки вони входять в 3200?
мсс Юлія
06.02.2017
видно що за "розясненнями" уже заплутались))) "нічні" згідно ст.3/1 ЗУ "Про оплату праці" не враховуються однозначно
Юлія мсс
06.02.2017
так, заплуталась))) тут входить, там не входить, а там рибу загортали)))
Надія Юлія
06.02.2017
в цьому роз*яснені, як і в інших, НІЧНІ не входять в розрахунок мінімалки, а от ВЕЧІРНІЙ час входить в розрахунок мінімалки..... тут більше не ясно за деззасоби і прибирання туалетів, з цим вони "граються", то входять то не входять....
Олена
06.02.2017
Знову працює універсальне правило нашої Держави для бухгалтерів: меньше нараховуй і більше утримуй
Наталья
07.02.2017
Чи доплачуются МЗП до лікарняних та отпускних??????????
Анастасия Наталья
09.02.2017
фактично відпрац. робочому часу
Олена Наталья
07.02.2017
ні
Ірина
07.02.2017
Чи входить до МЗП робота сторожа у святкові дні,раніше оплачувалась окремо
Анастасія
09.02.2017
в нашій організації ця доплата називається " Надбавка за прибирання туалетів". То як же все таки вірно її виплачувати?в січні 2017 виплатили зверх 3200! Перерахувати ?зняти?
Марина
13.02.2017
Минсоцполитики сказало, что индексация включается в доплату....но, индексация начисляется на всю сумму и как ее можно добавить в доплату...на что мне ответили, мы должны считать индексацию без доплаты до минималки и потом это все сравниваем с 3200 и считаем эту доплату. И оф разьяснения не будет, сказали, чтобы писали запрос и будем нам оф ответ.
Бухгалтер
24.02.2017
Який висновок. Гарне життя в бухгалтерів - будемо мати конлікт з прибиральницями на своїх підприємствам. Бо 100% керівників самоусунуться від поясненнь. (це ваше бухгалтерське). Утримати в лютому нараховані поверх 3200 10% за дезрозчини теж не зможемо- в працівника січень 2017 стане неповністю відпрацьованим місяцем. Так, що бухгалтерська робота, дуже класна, правда Коля? Мед їмо ложками!!!!
Ольга
13.03.2017
коли працівнику встановлені доплати за роботу у важких і шкідливих та особливо важких і особливо шкідливих умовах праці, які виплачуються за результатами атестації робочих місць; доплата за використання дезінфікуючих засобів та прибирання туалетів, то вони мають виплачуватись понад розмір мінімальної заробітної плати (3200 гривень). https://buhgalter911.com/normativnaya-baza/pisma/minsocpolitiki/schodo-doplat-za-1026803.html
Ольга
13.03.2017
https://buhgalter911.com/normativnaya-baza/pisma/minsocpolitiki/schodo-doplat-za-1026803.html
Ольга
13.03.2017
Щодо доплат за роботу в несприятливих умовах праці та підвищеного ризику для здоров’я, які мають виплачуватися понад розмір МЗП (лист Мінсоцполітики від 15.02.2017 р. № 356/0/101-17/282)
Катерина
14.03.2017
Як правильно нарахувати заробітну плату сторожу за Березень 2017рік, якщо він відпрацював 164год (норма 175год) у тому числі 80год нічних ????
Катерина
14.03.2017
так : 1)3200/175*164 = 2998,86грн + 292,57 нічні = 3291,43??
Залишити коментар:
Для того, щоб роздрукувати текст необхідно авторизуватись або зареєструватись
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі
pw-image
Читайте сайт за ціною чашки кави
Платне користування buhgalter.com.ua передбачає:
  • доступ до новин, статей, довідників
  • безлімітні завантаження бланків
  • відсутність реклами.
Передплатники PRO-доступу, «Бюджетної бухгалтерії», «Оплата праці» та користувачі «FIT-Бюджет» отримують безкоштовний доступ до порталу бонусом до передплати.
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
70
грн/
місяць
Вже передплатили? Увійти
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
ic-acc-pay
×