Миндоходов: о составлении налоговых накладных филиалом
ГУ Міндоходів у м. Києві в роз'ясненні від 11.06.2014 р. б/н нагадує, що відповідно до п. 1 Порядку заповнення податкової накладної, якщо платник ПДВ має не зареєстровані платниками ПДВ філії чи інші структурні підрозділи, які самостійно здійснюють постачання товарів/послуг і проводять розрахунки з постачальниками/споживачами, то він може делегувати їм право складання податкових накладних. Для цього він повинен присвоїти кожній філії чи структурному підрозділу окремий числовий номер і письмово повідомити про це контролюючий орган за місцем його реєстрації як платника ПДВ.
Разом з тим, повідомлення про делегування філіям (структурним підрозділам) права виписки податкових накладних і ведення частини реєстру отриманих та виданих податкових накладних подається платниками у разі наявності у них філій (структурних підрозділів) разом із декларацією за перший звітний період року і надалі — разом із декларацією за той звітний період, у якому відбулися зміни в переліку філій.
Отже, повідомлення про делегування філіям права складання податкових накладних подається платниками разом із декларацією за перший звітний період щороку і надалі— разом із декларацією за той звітний період, у якому відбулися зміни в переліку філій (структурних підрозділів), незалежно від того, який звітний період — місячний чи квартальний він застосовує.