Інформація по темі "" | Публікації по тегу
15.11.18
23390 26
Друкувати
Обране

Уряд погодив зміни в законодавстві щодо нарахування та сплати ЄСВ

14 листопада 2018 року на засіданні Уряду було ухвалено проект Закону щодо удосконалення функціонування системи загальнообов'язкового державного соціального та пенсійного страхування, підвищення якості адміністрування та дисципліни сплати єдиного соціального внеску.


Міністр соціальної політики Андрій Рева під час презентації детально розповів про необхідність ухвалення розробленого Мінсоцполітики законопроекту для стабілізації Пенсійного фонду України та підвищення рівня пенсійного забезпечення.

За його словами, проведена Пенсійна реформа протягом 2017-2018 років дозволила підвищити рівень пенсійного забезпечення громадян. Так, середня пенсія, внаслідок осучаснення у жовтні 2017 року, зросла майже на 30 %, а мінімальна пенсія протягом 2017 року зросла на 16,4 %, однак розмір пенсії залишається низьким. Станом на жовтень 2018 року середня пенсія в Україні складає 2577 гривень, мінімальний розмір лише 1452 гривні і з грудня підвищується до 1497 гривень.

"Наступне підвищення пенсій відбудеться у 2019 році за формулою, передбаченою Законом про пенсійну реформу: середня заробітна плата для розрахунку пенсій (в даний час становить 3764 гривні) буде підвищена на коефіцієнт, що дорівнює сумі 50-ти % темпів зростання середньої заробітної плати та 50-ти % темпів зростання інфляції. Ресурсне забезпечення для чергового підвищення має формуватися як за рахунок власних надходжень Пенсійного фонду, так і Державного бюджету", - заявив урядовець.

Він зазначив, що, зважаючи на дефіцитність Пенсійного фонду, особлива увага приділяється збільшенню його власних надходжень, розширенню кількості застрахованих осіб, легалізації зайнятості і заробітних плат. З цією метою було проведено аналіз ефективності сплати єдиного соціального внеску, внаслідок чого було виявлено серйозні проблеми в системі його нарахування та сплати.

"Аналіз ефективності сплати ЄСВ виявив схеми ухилення від його сплати на мільярди гривень, які недоотримує Пенсійний фонд, а відтак і громадяни - наші з вами батьки, яким не виплачується пенсія, яку вони реально заслужили. У 2016 році було знижено на 40 % ставку ЄСВ з метою зменшення навантаження на роботодавців та створення можливостей для підвищення робітникам зарплат. Меншої ставки в країнах з подібним демографічним навантаженням немає. Але, який рівень заробітних плат маємо на сьогоднішній день: 75 % підприємств в Україні демонструють середню заробітну плату до 4 тисяч гривень, звертаю увагу, що це виключно приватний сектор економіки. Більшість таких підприємств не мають диференціації в оплаті праці, тобто кваліфікована і некваліфікована праця за документами оплачуються однаково. Насправді, більша частина зарплат тінізується, приховується з метою ухилення від сплати ЄСВ. За даними персоніфікованого обліку Пенсійного фонду 84 тисячі керівників підприємств отримують заробітну плату на рівні мінімальної, у тому числі, в місті Києві таких більше 20-ти тисяч, при тому, що середня зарплата в Києві складає 13614 гривень. У грудні 2016 року керівників, які нараховували собі мінімальну зарплату, було тільки 43 тисячі, а сьогодні 84, тобто їх кількість зросла майже вдвічі. Про які ресурсні можливості Пенсійного фонду взагалі може йти мова в таких умовах?", - наголосив Міністр.

Ще однією проблемою, за словами урядовця, є встановлена на сьогодні максимальна величина бази нарахування єдиного соціального внеску, яка складає 15 мінімальних зарплат, це 55845 гривень. Заробітна плата майже 4 мільйонів працівників не перевищує 4 тисяч гривень, загальна сума їхніх зарплат у вересні цього року становила 11,7 мільярдів гривень. При цьому, всього 51 тисяча працівників отримала загальну суму зарплат 6,7 мільярди, їхня середня зарплата складає в середньому 131 тисячу гривень. Таким чином, люди з низькою зарплатою заплатили ЄСВ з усієї суми заробітку, а 51 тисяча людей з високими зарплатами заплатили лише з 40-ка % своїх зарплат.

"Та чи справедливим є таке обмеження з огляду на мільйонні заробітні плати деяких керівників підприємств, у тому числі державних, які отримують і бонуси і премії? Проблема диференціації доходів громадян поглиблюється несправедливістю сплати ЄСВ. Наголошую, ми не виступаємо проти високих зарплат, але для боротьби з бідністю потрібен відповідний ресурс, тому проблема не у високій зарплаті, а в неадекватній сплаті відрахувань до Пенсійного фонду, а від якості життя пенсіонерів залежить соціальне благополуччя усієї країни і майбутнє усіх нас. Очевидно, що тут є несправедливість, яку ми повинні виправити", - пояснив Андрій Рева.

Разом із тим, гранична сума сплати ЄСВ використовується для схеми ухилення від сплати внеску. Зафіксовані випадки, коли на цілому підприємстві одній, чи декільком особам, нараховується мільйонна заробітна плата, яка потім розподіляється між іншими працівниками в конвертах.

"Наочний приклад, реальне підприємство в місті Києві з 869 працівниками, з них сім осіб отримують зарплати від 1 мільйона 200 тисяч гривень до 1 мільйона 300 тисяч, а ЄСВ сплачують лише з 55845 гривень, з решти суми не сплачують ні копійки. При цьому середня зарплата інших 862 працівників підприємства виплачується в розмірі 3800 гривень. Інше підприємство, сплата ЄСВ ще менша, оскільки велика сума заробітку нараховується на бухгалтера, а бухгалтер є особою з інвалідністю третьої групи, і сплачує ЄСВ не 22 %, а 8,41 % від 55845 гривень, тобто застосована подвійна схема мінімізації сплати ЄСВ. Третій приклад, керівник нарахував собі 24,9 мільйони зарплати на місяць. І це не поодинокі приклади, на жаль, це масові випадки застосування схем. Звідки тоді візьмуться високі пенсії? Про яку соціальну відповідальність можна говорити стосовно літніх людей, які чесно працювали і будували країну?", - наголосив Андрій Рева та озвучив основні пропозиції щодо вдосконалення законодавства про сплату та нарахування ЄСВ:

  • збільшення максимальної величини бази нарахування ЄСВ з 15 до 25 мінімальних зарплат, тобто до суми 104325 гривень;
  • встановлення регресивної шкали розміру сплати ЄСВ заробітної плати доходу, що перевищує максимальну величину з метою стимулювання до легалізації доходів громадян. Ставка ЄСВ на суму зарплати, яка перевищує максимальну базу оподаткування зменшуватиметься аж до 5 % на суму, що перевищує 270 розмірів мінімальних зарплат;
  • встановлення у законодавстві про працю вимоги застосовувати на підприємствах принципи диференціації заробітних плат, в залежності від складності, кваліфікації і відповідальності роботи, та встановлення вимоги сплачувати ЄСВ керівникам підприємств з розрахунку двох мінімальних заробітних плат.

"Ефект лише від такого заходу з диференціацією зарплат становитиме 3,4 мільярди гривень на рік. Для усіх очевидним є те, що керівники підприємств не живуть на мінімальну зарплату, а побоювання про те, що вони можуть піти після цього в тінь не мають підстав, оскільки вони повинні підписувати платіжні документи", - пояснив Міністр.

Пропонується також встановити обмеження для тих, хто має значну заборгованість зі сплати єдиного соціального внеску, йдеться про той набір інструментів, який застосовується до боржників по аліментах.

"Настав час також розв'язувати проблему з боргами по відшкодуванню підприємствами пільгових пенсій за працівників, які вийшли раніше на пенсію у зв'язку зі шкідливими умовами праці. Ця проблема наростала з роками, на сьогодні ця сума складає 12,1 мільярди гривень. Ми пропонуємо замінити відшкодування пільгових пенсій сплатою підвищеного розміру ЄСВ для тих підприємств і тих робочих місць, де є шкідливі умови праці. За списком номер 1 ЄСВ збільшується на 15 %, і по списку номер 2 до 7 %. Для старих боргів у законопроекті визначені механізми розстрочення на термін до 60-ти місяців", - заявив Андрій Рева. 

Значна увага у законопроекті присвячена удосконаленню системи адміністрування ЄСВ, надання сервісів застрахованим особам органами Пенсійного фонду.

"На сьогодні адміністрування ЄСВ покладено на Державну фіскальну службу, при цьому Пенсійний фонд не взаємодіє, або така взаємодія є слабкою, зі страхувальниками або застрахованими особами, тобто майбутніми пенсіонерами щодо сплати внеску. Фактично, усі питання розглядаються виключно під фіскальним кутом зору. Така система є розбалансованою, оскільки не дає можливості перевірити правильність нарахування страхових внесків та дотримання прав людей на зарахування страхового стажу. Ми пропонуємо сконцентрувати основні повноваження у Пенсійному фонді. Пенсійний фонд внаслідок реалізації цього закону перестане бути виплатною касою, а стане саме страховим фондом, що забезпечить два необхідних для такої установи напрямки: політику доходів і політику видатків", - заявив Міністр соціальної політики.

Також передбачається застосування ризик-орієнтованого моніторингу та аналізу стану нарахування ЄСВ, контролю його нарахування та стягнення, забезпечення тісної взаємодії з роботодавцями щодо виправлення помилок у нарахуванні для відновлення прав застрахованих осіб.

"Запропоновані зміни дозволять підвищити дисципліну сплати внесків, збільшити надходження та підвищити добробут 12 мільйонів пенсіонерів України",- резюмував Андрій Рева. 

Мінсоцполітики

env_icon Наш сайт корисний для вас?

Отримуйте першими актуальні новини! env_icon

Підписатися на найактуальнішу розсилку для бухгалтера бюджетної установи

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це


Коментарі
(26)
Іра
15.11.2018
ПФУ хоче повернути собі надходження ЄСВ, а чи ДФС захоче віддавати?
777
15.11.2018
я что-то не поняла. кто больше всех получает будет платить меньше ?! короче как всегда всё для простых трудяг , чтоб быстрее сдохли , а богачи ещё больше "жирели".
Александр 777
15.11.2018
Вы внимательно читали? Они и так почти ничего не платили, предложение как раз наоборот повышают границу сброса ЕСВ, было 50к, а станет 100к, что как раз является большим плюсом, что до тех кто жиреет, то это вопрос к прокуратуре и законодательной базе, как такое может быть, что предприниматель начисляет себя всю з/п сотрудников.
77 Александр
15.11.2018
не смешите меня )))
Егрыбьорд Александр
19.11.2018
Питання не в "поліпшенні" в плані збільшення максимальної бази нарахування ЄСВ, а в тому навіщо така максимальна база взагалі потрібна. Чому малі зарплати мають оподатковуватися за повною ставкою а наддоходи мають якісь там (будь-які) пільги із сплати податків.
Stavr
15.11.2018
Думаю, что рядовые сотрудники налоговой с удовольствием избавятся от этого участка работы, с учётом всех сокращений, которые там прошли. А ПФ пусть занимается своим родным вопросом, ради которого и был создан.
Іра Stavr
15.11.2018
так в ПФУ також скорочення були
Stavr Іра
15.11.2018
Согласен, но ЕСВ - именно ПФ компетенция, похоже хоть одна логичная реформа будет )))
NN Stavr
15.11.2018
Яка це реформа вернуть назад все як було раньше??? У нас руйнують все старе, а потім реформують "взад"
Ольга
15.11.2018
Уже всё равно куда отдадут ЕСВ, работников и в пфу и в дфс уже практически нет. Реорганизовали!!! Молодцы!!! А что касается ставки ЕСВ, то зачем вообще устанавливать ограничения. Нашлись деньги на зарплату миллионную, значит найдут и на ЕСВ.
Іра Ольга
15.11.2018
Ці обмеження начебто для нарахування пенсії мають значення, тобто, щоб не були величезні пенсії тим, хто мільйони отримує


Наталя Іра
15.11.2018
Краще б обмежили розміри зарплат. А то "керівник нарахував собі 24,9 мільйони зарплати на місяць". Це 55 років праці на мінімальну зарплату в 3723 грн. Пару місяців така зарплата і пенсія буде не потрібна...


!! Наталя
16.11.2018
Це 557 років
Егрыбьорд Наталя
19.11.2018
В бюджетників розмір зарплат і так обмежений усякими там постановами та законами, а щодо приватних підприємст з якого боку держава має право вказувати кожному окремому підприєцю скільки йому максимально платити зарплати собі чи комусь із працівників. Давайте не будемо плутати розмір зарплати та питання її оподаткування
Ольга Іра
15.11.2018
С такими зарплатами им нечего переживать за пенсию. Хватит минимальной
Оля Ольга
16.11.2018
Це може бути і державна установа: суди, НАБУ, САП і тд... А потім пенсія по вислузі років це десь у 40 - 45 років, і пожиттєве утримання на шиї держави 60% заробітної платні, тобто 720 т. грн. на місяць + пільги. Я не кажу які там суми лікарняних будуть, а особливо декретний (неоподаткований) 1000000000000000000000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
123 Ольга
20.11.2018
Всі ці працівники плавно перекочували до інспекції по праці і зараз звіріють
Вадим
15.11.2018
Потрібно змінювати саму систему трудових відносин і оплати праці. Відмініть ЄСВ , нехай робітники сплачують податки самі за себе, тоді у роботодавців не буде приводу платити з/п в конвертах.
лідія
15.11.2018
я згідна повністю з тим, якщо є гроші на нарахування мільйонних сум заробітної плати то чому немає для сплати податків? Абсурд. Для чого мені було б переживати за пенсію від Держави - якщо б я отримувала по 2-3 млн. в місяць?! Я би просто забезпечила б сама собі старість ,,,а ще є системи накопичувальні і т.д. і т.п. Потрібно мабуть накласти обмеження на нараховування мільйонних сум заробітних плат ......
Марія лідія
20.11.2018
Особливо в монопольних сферах, наприклад - комунальні, транспорт, ін. Чому я повинна оплачувати величезні заробітні плати начальникам нафтових та енергетичних компаній. Тільки тому, що вони вчасно прибрали до рук монопольні сфери.
Ірина
16.11.2018
Я до пенсії не доживу...((
Людмила
16.11.2018
Не потрібні жодні обмеження по сплаті ЄСВ, тоді і не нараховуватимуть мільйонні зарплати на одну людину. А щодо великих пенсій, то в них вони будуть, бо коли сплачуєш внесок навіть з 55000 грн., то і пенсія не буде на рівні мінімальної. А якби ЄСВ нараховували на всю суму з/п, то її б не нараховували на 1 людину (принаймні так масово). А щоб не були були величезні пенсії тим хто отримує мільйони, необхідно встановити граничний розмір пенсії. Таке рішення не вплине на звичайних роботяг, а "товстосуми" не збідніють їм і мільйонів зароблених на старість вистачить, можуть навіть від пенсії відмовитися і все одно "жируватимуть".
Юлія
16.11.2018
Поки що це тільки проект Закону... А чи затвердять його...
Світлана
20.11.2018
А ми маємо працівників за списком 2. Старанно відшкодовуємо державі їх пільгові пенсії. Платіж на місяц становить близько 400 тис. грн. А за новою пропозицією Реви змушені будем сплачувати ЄСВ на 1,5 млн грн більше ніж зараз. Тобто витрати на відшкодування пільгових пенсій зростуть втричі. Чому ми маємо сплачувати за когось???? "Наші" пенсії 400 тисяч!!
Галина
21.11.2018
До якого часу будуть виставляти за середню з/плату Київські показники?
То ви проїдьтеся по країні-особливо в райони,то хоть побачите як живуть люди
та чому мінімальні платяться з/п,бо немає доходів,щоб підвищити.
Ще одне: як можна платити податок на нежитлове майно по однакових ставках- чи то Нафтогаз,чи АЗС,чи будівля,яку здаюиь в оренду)) це можна прирівнювати???Треба відкоректирувати податок від виду діяльності!!!!
обурююся
21.11.2018
Та хто ж це усіх мінусує? На мою думку усі висловлювання мають сенс та справедливі.
Залишити коментар:
Ваше ім`я
Коментарі
pw-image
Доступ до сайту за ціною чашки кави
Платне користування buhgalter.com.ua передбачає:
  • доступ до новин, статей, довідників
  • безлімітні завантаження бланків
  • відсутність реклами.
Передплатники «Бюджетної бухгалтерії», «Оплата праці» та користувачі «FIT-Бюджет» отримують безкоштовний доступ до порталу бонусом до передплати.
30
грн/
місяць
Вже передплатили? Увійти
ic-acc-pay
×

 

Договір публічної оферти

Угода

про умови використання інформаційних ресурсів сайту

Ця Угода укладена між ТОВ «НВП «ФАКТОР» (далі - Компанія) і будь-яким Користувачем (далі загально названі - Сторони) веб-сайту (-ів) buhgalter.com.ua і / або budget.factor.ua, далі іменуються - Сайт.

Загальні положення

Наведені нижче умови є електронною формою документа, що визначає порядок використання, а саме, надання Користувачеві доступу до інформаційних ресурсів через Сайт.

Ця угода (Договір) носить характер публічної оферти, тобто є еквівалентом "усної угоди" і відповідно до чинного законодавства України має належну юридичну силу.

Сайт є об'єктом авторського права і як складного твору, а також "компіляції даних" ("бази даних") охороняється на території України, відповідно до Закону України "Про авторське право і суміжні права".

Всі авторські майнові права на Сайт належать Компанії. Позначення «buhgalter», «Factor» є знаком для товарів і послуг (торговою маркою) і не може використовуватися Користувачем без отримання відповідної ліцензії.

Компанія докладає всіх зусиль щодо забезпечення достовірності і актуальності інформації, представленої на Сайті. Однак Компанія не бере на себе фінансової та іншої відповідальності за результати застосування цієї інформації.

Підписка - повний доступ до всіх матеріалів, розміщених на Сайті. Підписка надається за певну плату на певний строк відповідно до умов відповідного тарифу Підписки.

Автоподовження підписки - сервіс автоматичного продовження підписки.

 

 

1. Прийняття Угоди

 

1.1. Для того, щоб отримати право доступу до інформаційних ресурсів Сайту, Користувачеві необхідно спочатку висловити свою згоду з цією угодою. Користувач не має санкціонованого доступу до інформаційних ресурсів Сайту, якщо він не прийняв або не згоден з умовами цієї угоди.

1.2 Згідно з умовами Договору Компанія надає Користувачам Передплату на платній основі з метою перегляду користувачами окремих матеріалів, розміщених на Сайті. Категорії платної інформації визначаються Товариством самостійно.

1.3. За згодою Користувача з умовами цієї угоди, Користувачеві надається доступ до інформаційних ресурсів Сайту. Інформаційні ресурси надаються «як є» і не припускають наступних доопрацювань.

1.4. Користувач має право припинити користуватися Сайтом в будь-який момент, без спеціального повідомлення Компанії про припинення користування Сайтом.

1.5. Для отримання доступу до ресурсів від Користувача може знадобитися надання інформації про себе (наприклад, відомості про особу, відомості про юридичну особу та інші контактні дані) з метою продовження користування Користувачем послугами Компанії.

1.6. Беручи до уваги безперервне впровадження нових розробок, Користувач визнає і погоджується з тим, що Компанія має право на власний розсуд припинити (тимчасово або остаточно) надання доступу до ресурсів Сайту (або будь-яких окремих функцій Сайту) всім користувачам взагалі або Користувачеві зокрема, без попереднього повідомлення.

1.7. Компанія на постійній основі впроваджує нові розробки для того, щоб надавати найкращі можливі послуги своїм користувачам. Користувач визнає і погоджується з тим, що форма і характер послуг (дизайн сайту, обсяг наданої інформації, тематика і ін.) можуть час від часу змінюватися без попереднього повідомлення Користувача.

 

 

2. Відповідальність сторін

 

2.1. Матеріали Сайту видаються без будь-яких гарантій, неявних або інших. Компанія не несе відповідальність за повноту і точність інформації, що міститься в матеріалах сайту, відповідність її вимогам Користувача.

2.2. Всі ризики, що виникають при використанні матеріалів (ресурсів) Сайту, несе Користувач. Компанія ні за яких умов не несе відповідальності за будь-які понесені Користувачем збитки, у чому б вони не виражалися, в тому числі, в разі якщо компанія була повідомлена про можливість заподіяння збитків.

2.3. Ризик настання негативних наслідків в результаті використання рекомендацій, думок і тверджень, що містяться на Сайті, в повному обсязі несе Користувач. Компанія не гарантує і не підтверджує точність і достовірність, рекомендацій, думок і тверджень, що містяться на Сайті.

2.4. Компанія не несе ніякої відповідальності за будь-які помилки, неточності, втрати часу, порушення в роботі обладнання і ліній комунікацій, проникнення комп'ютерних вірусів, втрати і зміни даних, виникнення дефектів в роботі програм. які виникли, незалежно від причин, в результаті використання Сайту.

2.5. У разі здійснення Користувачем дій, передбачених ст. 50 Закону України «Про авторське право і суміжні права» (порушення авторського права і суміжних прав), Компанія залишає за собою право, без попереднього повідомлення Користувача, за своїм вибором здійснювати дії щодо захисту немайнових і майнових авторських прав та суміжних прав в порядку, встановленому адміністративним, цивільним і кримінальним законодавством.

 

3. Порядок і умови оформлення Передплати

 

3.1 Для оформлення Передплати Користувачеві необхідно:

3.1.1 Авторизуватись або зареєструватися на сайті buhgalter.com.ua шляхом заповнення всіх необхідних полів реєстраційної форми

3.1.2 Уважно ознайомитися з умовами договору і прийняти його,

3.1.3 Ввести необхідні для оплати дані, якщо того вимагає Платіжна система; підтвердити оплату і оплатити.

3.2 Оплата доступу до сайту buhgalter.com.ua проводиться Користувачем на умовах 100% передплати.

3.3 Компанія попереджає користувачів, а Користувачі розуміють і погоджуються з тим, що Платіжна система може стягувати понад вартості послуг будь-якого роду комісії та збори, включаючи комісії мобільних операторів (за їх наявності), надаючи свої послуги тільки в разі, якщо такі комісії і збори будуть оплачені користувачем. Інформацію про такі комісії і збори (за їх наявності) Користувач самостійно може дізнатися в Платіжній системі. Комісії та збори не повертаються і не відшкодовуються Компанією. Користувач, який скористався послугами платіжної системи, вважається попередженим і згодним з їх умовами.

3.4 Компанія має право в односторонньому порядку і без попереднього повідомлення Користувача змінювати умови цього договору, наповнення пакетів Підписка, розміри тарифів і т.п. шляхом розміщення відповідного документа в новій редакції на сайті.

3.5 Зміни умов цього Договору набирають чинності з моменту опублікування на сайті buhgalter.com.ua

3.6 Зміни, що стосуються наповнення пакетів Підписка, розмірів тарифів застосовуються тільки для підписок, придбаних після такої зміни.

3.7 Відмова від послуг після оплати неможлива.

3.8 Користувач не має права:

3.8.1 реєструватися як інша особа; вводити в оману інших користувачів щодо своєї особи, використовуючи реєстраційні дані іншої людини; навмисне спотворювати уявлення про самого себе, свій вік або свої відносини з іншими особами або іншими організаціями; передавати реєстраційні дані, логін і пароль для доступу до системи іншим особам;

 

4. Автоподовження підписки

 

4.1 Учасники оплачують доступ до сайту buhgalter.com.ua щомісяця, надають згоду на послуги автоматичного регулярного продовження Підписки на новий термін (автоподовження Підписки). Після активації даної послуги оплата нового терміну Підписки здійснюється шляхом автоматичного безакцептного списання коштів з рахунку користувача. Послуга автоподовження Підписки надається до тих пір, поки Користувач не повідомить про її скасування в особистому кабінеті користувача, заповнивши необхідну форму.

4.2 Послуга вважається скасованою з наступного оплатного періоду.

4.3 Послуга активується при здійсненні першої або чергової оплати Підписки, що означає згоду користувача з тим, що після закінчення оплаченого строку дії Передплати Договір автоматично пролонгується на тих же умовах на той же термін з автоматичним списанням вартості Передплати з рахунку Користувача

4.4 У разі недостатності коштів на рахунку користувача або неможливості проведення платежу Підписка на новий термін не надається, а послуга «автоподовження Підписки» відключається, до моменту появи коштів на рахунку користувача або заміни користувачем рахунку в особистому кабінеті).

4.5 При зміні Товариством тарифів на підписку автоподовження Підписка на черговий новий термін, наступний за періодом, протягом якого відбулася така зміна буде здійснено за новим тарифом.

 

5. Припинення відносин з Компанією. зміна угоди

 

5.1. Компанія і Користувач домовилися, що компанія має право припинити підтримувати Сайт (надавати доступ / надавати послуги) в будь-який час на власний розсуд.

5.2. Компанія залишає за собою право припинити доступ до Сайту, якщо: доступ до Сайту втрачений через відсутність зв'язку на маршруті від Користувача до Сайту; Користувачеві відмовлено в доступі до Сайту внаслідок порушення ним «Інтрукціі користування сайтом» (http://budget.factor.ua/faq.php) або перевищення обсягу прав на використання Сайту.

5.3. Компанія залишає за собою право за своїм вибором без попереднього повідомлення та / або роз'яснення причин: змінювати, виправляти, обмежувати, припиняти чи зупиняти дію Сайту і будь-яких його розділів (матеріалів, ресурсів, сервісів); відмовляти Користувачеві в доступі до користування Сайтом і / або будь-якого його розділу. Задоволення / розгляд потреб Користувача при використанні Сайту не є обов'язком Компанії.

 

6. Заключні положення

 

6.1. Сайт може містити посилання на інші Інтернет - сайти. Дані сайти не перебувають під контролем Компанії і Компанія не несе відповідальності за зміст даних сайтів та / або зміст сайтів, посилання на які знаходяться на даних сайтах. Посилання на інші сайти включені в Сайт тільки для зручності користувачів і не означають згоду Компанії та його посадових осіб з вмістом даних сайтів. Інші Інтернет - сайти можуть містити посилання на Сайт без спеціального дозволу Компанії.

6.2. У разі незгоди Користувача з будь-яким з умов цієї угоди він зобов'язаний негайно припинити використання Сайту і / або будь-якого з його розділів.

6.3. У разі якщо компетентними органами / особами частина цієї угоди буде визнана недійсною, такою, що суперечить законодавству і не підлягає застосуванню, це не тягне неможливість застосування інших положень цієї угоди. Ця угода діє повною мірою в рамках, встановлених чинним законодавством.

6.4. До відносин в рамках цієї Угоди застосовується право України. Користувач і Компанія домовилися підкорятися при виникненні будь-яких спорів, що виникають у зв'язку зі справжньою угодою (використанням Сайту), виключно юрисдикції судів України.

Для того, чтоб распечатать текст необходимо авторизоваться или зарегистрироваться
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити всього за 30 грн