340 0

Як виправляти помилки в новому реєстрі виданих та отриманих податкових накладних?

Фіскали в Базі знань роз’яснили як виправити помилку у реєстрі виданих та отриманих податкових накладних, затвердженому наказом Мінфіну від 22.09.2014 р. № 958, який буде використовуватися в грудні 2014 року.

Контролери зазначили, що виправлення помилки в Реєстрі здійснюється методом «сторно» за правилами, передбаченими для бухгалтерського обліку, у момент виявлення такої помилки.

Коригування помилкових записів у Реєстрі не призводить до потреби формування нових (уточнюючих) реєстрів.

При виправленні помилки методом «сторно» до Реєстру одночасно вносяться два записи: помилковий запис зі знаком «-» та правильний запис зі знаком «+».

Метод «сторно» здійснюється шляхом зворотного запису на величину помилки в тому звітному періоді, у якому вона виявлена. При здійсненні такого зворотного запису платником податку:

— у графі 1 розділів I та/або II Реєстру зазначається порядковий номер запису;

— у графах 2 - 6 розділу I та/або графах 2 - 7 розділу II Реєстру дублюються реквізити документа, кількісні показники якого сторнуються;

— у відповідних графах 7 - 16 розділу I та/або графах 9 - 21 розділу II Реєстру кількісні показники зазначаються з відповідним знаком "+" чи "-".

При цьому, якщо виправлення помилки потребує подання платником податку уточнюючого розрахунку, то до виду документа додається літера «У» (наприклад: ПНПУ). Крім того, запис щодо включення показників такого документа до уточнюючого розрахунку робиться окремим рядком у рядку «З них включено до уточнюючих розрахунків за звітний період» Реєстру.

До речі, з аналізом останніх змін в Реєстрі ви можете ознайомитись в статті «Новий Реєстр податкових накладних — останні зміни».



загрузка...
Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі (0)