Інформація по темі "" | Публікації по тегу
23.12.16
52095 90
Друкувати
Обране

Уряд прийняв рішення про підвищення рівня оплати праці педагогічних працівників, в тому числі вчителів загальноосвітніх навчальних закладів

Уряд прийняв рішення підвищення рівня оплати праці педагогічних працівників, в тому числі вчителів загальноосвітніх навчальних закладів. Це ще один крок до підвищення престижності їх роботи.

Згідно з прийнятим рішенням з 1 січня 2017 року посадові оклади (ставки заробітної плати) педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів підвищуватимуться на 2 тарифні розряди. Збільшення посадових окладів педагогічних працівників всіх інших закладів та установ освіти, які фінансуються за рахунок державного та місцевих бюджетів, відбуватиметься з 1 вересня 2017 року.

При цьому органам місцевого самоврядування надане право приймати власне рішення про таке зростання тарифних розрядів педагогічних працівників закладів та установ освіти, що фінансуються за рахунок місцевих бюджетів, до 1 вересня 2017 року.


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

від 14 грудня 2016 р. № 974

Київ

Про внесення зміни у додаток 2 до
 постанови Кабінету Міністрів України 
від 30 серпня 2002 р. № 1298

Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Внести у додаток 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2002 р. № 1298 “Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери” (Офіційний вісник України, 2002 р., № 36, ст. 1699, № 52, ст. 2389; 2005 р., № 40, ст. 2544; 2015 р., № 55, ст. 1806; 2016 р., № 16, ст. 626) зміну, що додається.

2. Підвищення посадових окладів педагогічних працівників навчальних закладів, які фінансуються за рахунок освітньої субвенції з державногобюджету місцевим бюджетам, здійснюється з 1 січня 2017 року.

Підвищення посадових окладів педагогічних працівників усіх інших закладів та установ освіти, які фінансуються за рахунок державного та місцевих бюджетів, здійснюється з 1 вересня 2017 року.

3. Органи місцевого самоврядування можуть приймати власне рішення про підвищення тарифних розрядів педагогічних працівників закладів та установ освіти, що фінансуються за рахунок місцевих бюджетів, до 1 вересня 2017 року.

Прем’єр-міністр України                      В. ГРОЙСМАН 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО 
постановою Кабінету Міністрів України 
від 14 грудня 2016 р. № 974

ЗМІНА,
що вноситься у додаток 2 до постанови 
Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2002 р. № 1298

Підрозділ 2 розділу I викласти в такій редакції:

 

“2. Інші навчальні заклади та установи освіти

Керівні та педагогічні працівники

Директори (начальники, завідувачі): загальноосвітніх, професійно-технічних, міжшкільних закладів усіх типів і найменувань, технікумів і коледжів (в тому числі у структурі університетів, академій та інститутів), їх філій

14—18

Директор (завідувач) навчально-методичного закладу

15—18

Завідувач психолого-медико-педагогічної консультації

15

Завідувач (директор): дошкільного навчального закладу, школи естетичного виховання, позашкільного навчального закладу

12—16

Керівник фізичного виховання

10—13

Завідувач: відділу, лабораторії, кабінету позашкільного навчального закладу

11—13

Завідувач лабораторії технікумів і коледжів (в тому числі у структурі університетів, академій та інститутів)

11—13

Завідувач (керівник): навчально-виробничої (навчальної) майстерні; навчально-методичного кабінету; лабораторії (кабінету) навчально-методичного (методичного) закладу; відділення виробничої практики технікумів і коледжів (в тому числі у структурі університетів, академій та інститутів)

11—14

Завідувач: навчально-консультаційного пункту; інтернату при школі; заочного відділення школи; фільмотеки

9—10

Вчителі (всіх спеціальностей), викладачі, вихователі, вихователі-методисти, логопеди, завідувач логопедичного пункту, майстер виробничого навчання, педагог з професійного навчання, методист, практичний психолог, педагог-організатор, концертмейстер, соціальний педагог

10—14

Асистент вчителя-реабілітолога, асистент вчителя загальноосвітнього навчального закладу з інклюзивним та інтегрованим навчанням, асистент вихователя дошкільного навчального закладу в інклюзивній групі

10—12

Консультант психолого-медико-педагогічної консультації

14

Помічник директора з режиму, старший черговий з режиму, черговий з режиму загальноосвітнього навчального закладу для дітей, які потребують особливих умов виховання

9—12

Музичний керівник дошкільного навчального закладу, художній керівник, інструктор: з фізкультури, з праці, слухового кабінету

9—12

Керівник: гуртка, секції, студії та інших форм гурткової роботи; культорганізатор, екскурсовод, інструктор з туризму, акомпаніатор, старший вожатий

9—12

Перекладач-дактилолог

10

Методист університету, академії, інституту, методист із складання кінопрограм

9—12”.

_____________________

 

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі
90
Кристина
23.12.2016
У нашому училищі викладач отримує на сьгоднішній день 9500грн. а головний бухгалтер 2900. Клас. Викладач працює 18 годин на тиждень, горловний бухгалтер 48 по табелю та ще 48 без табеля. Викладач нізащо не відповідає, а головний бухгалтер за все. А з нового року прибимральниці,сторожа, кадровики,економісти,бухгалтери,інженери,лаборанти теперь всі будуть отримувати по 3200 на бумазі.А працювати і видповідати по різному.
Учитель Кристина
19.01.2017
Напишіть з якого Ви училища. Ми з задоволенням зі своєї ставки 2880 прийдемо до Вас.
Олена Кристина
30.12.2016
викладач мабуть працює на дві ставки, тоді 36 годин на тиждень.
Лидия Кристина
29.12.2016
Бедный главный бухгалтер ))...
Бухгалтер Кристина
28.12.2016
для чесного бухгаттера це позор
Сергій Кристина
28.12.2016
Швидше переходьте на викладацьку роботу. Пошана в суспільстві , висока з/п, ще й відпустка 56 днів . В мене черга 100 чоловік на місце.
tanya Сергій
17.01.2017
Про яку високу заррдаьу йде мова ?
Тетяна Кристина
28.12.2016
Які проблеми, йдіть працювати викладачем, спробуйте цього "легкого" хліба і оцініть роботу і відповідно їй зарплату.....
Muroslava Кристина
27.12.2016
Немає правди в Україні.
Віта Кристина
26.12.2016
Очень жаль, что их реальные зарплаты ни кто и ни где не озвучивает. Постоянно они бедные! Я уже с 1000 человек, наверное, поспорила. По телевизору сказали : "Бедные" и все на слово верят! А про супер рабочую неделю (18 часов) вообще ни кто не знает! Чесно - бесит!!!
Анна Віта
18.03.2017
У воспитательницы группы, куда ходит мой сын, всегда к вечеру на глазу нервный тик начинается. Но оно говорит вежливо, доброжелательно. Все выходные она опять будет писать планы на следующую неделю. Наши бессонные ночи и забота о ВАШИХ детях, какими бы они не были, стоит повышения зарплаты. Ведь и у депутатов, и у министров были учителя и врачи.
Анна Віта
18.03.2017
18 часов - это только уроки, а конспекты к этим урокам и проверка тетрадок - на всю ночь. Плюс классное руководство - разгребти проблемы подростков 8-9 класса, к примеру. Плюс постоянный шум на переменах и держать дисциплину на уроках. Покупать бумагу и краску для принтера, наглядность за свои деньги. А летом всей семьёй ремонтировать класс. Дети учителей своих мам видят только со спины над тетрадками. Мой малыш специально свет выключает, чтобы мама с ним побыла. Лучше стремится к повышению зарплат для всех, а не критиковать, не зная специфики работы медиков и учителей. Многие из посторонних и одной перемены в школе не выдержат.
олена Віта
02.01.2017
а вам що заважає вчитися на вчителя?
лена Віта
28.12.2016
Педагогічні навчальні заклади ніхто ще не закрив.Хто вважає працю вчителя легкою - вперед, ще й стипендію будете мати, уряд обіцяє велику.Після першого робочого дня - гарантую -нервовий зрив , а ще- ні вихідних , ні свят мати не будете : олімпіади -дітей підготуй, все думай, думай, що ж би то цікаве зробити, щоб наші "прекрасні" сучасні дітки на уроці та й не засумували, плануй,шукай, вивчай, виховуй підростюче покоління, на яке вже давно "махнули" рукою батьки, бо самі ради своєму "чадові" одному не можуть, а ти за зарплату вищої категорії на ставку з підвищенням 2830 грн (нараховано) маєш тридцятьох навчити та всі їхні примхи виконати.
Галина лена
10.09.2017
Цілком підтримую. А ще слідкуй за бухгалтером, чи правильно тобі нарахували з/п. На жаль, неодноразово доводилося добиватися своєчасних правильних розрахунків з/п у недалеких бухгалтерів, то не всі відпускні нарахували, то за стаж забули доплатити, то за звання удвічі менше нарахували.
богдан Віта
27.12.2016
підіть працювати вчителем, будете мати" реальну " зарплату, супер робочий тиждень,безсонні ночі ,розхитану нервову систему і будете все знати
Вчителька Віта
26.12.2016
18 год в тиждень - це тільки безпосередня робота з дітьми (уроки). А підготовка до уроків, а заповнення величезної кількості потрібних і непотрібних паперів, а безкінечні наради, педради. Я знаю, не кожен вчитель добросовісно виконує цю роботу. Так само як і не кожен бухгалтер чи лікар свою. Ви краще мого чоловіка і моїх дітей запитайте скільки часу, власних коштів, сил витрачаю на роботу. А вже якщо так заздрісно, то йдіть вчителювати.
Ігор Вчителька
27.12.2016
Не пробуйте хоть щось пояснити ідіоту, не варте воно того
АЛЛА Вчителька
27.12.2016
Я працюю економістом у відділі освіти по 40 годин на тиждень, отримую зарплату 3000 гривень, обслуговую 62 ( разом з філіями ) навчальних заклада - біля 3000 чоловік, іноді сижу на роботі до 23 часов, та в вихідні . Зарплату педагогів бачу, бо працюю в програмі 1С, ПОВІРТЕ ВОНА НЕ МАЛЕНЬКА ВЖЕ ЗАРАЗ, треба , щоб знання дітей відповідали цим зарплатам. Хотілось би отримувати заробітну плату відповідно своїй роботі( об"єм дуже великий), бо я теж навчалась в інституті 5 років. Виходить , що в нас престижна робота тільки у педагогів та лікарів.
Учитель АЛЛА
19.01.2017
Викладачі ПТНЗ, згідно цієї постанови уряду, не підпадають під підвищення. У мене пропозиці до того головного бухгалтеру, який зазадрить всителю- прийдіть до профтехучилища і попрацюйте т рохи. Всі молоді викладачі більше 2-х місяців не витрумують
Катерина Учитель
23.02.2017
Викладачі у ПТНЗ частково підпадають, які викладають загальноосвітні предмети, а взагалі вони у цій системі освіти не обмежені в них доплат побільше ніж в інших закладах освіти 40% за дітей з інтернату, з вадами, кабінети, метод ком, зошити які вони не перевіряють, запитай що таке методичний день так вам нададуть відповідь МІЙ ЗАКОНИЙ ВИХІДНИЙ!)))))
вчитель АЛЛА
28.12.2016
ви маєте 3000, реально навантажені тоді, коли нараховується зарплата ,або на початку навч. року в інший період - коли куди треба - встав і пішов, вдома теж ,звісно, обрахунків не ведете, вчитель -початківець з в.о з підвищенням - 2430 , якщо є ставка, але , здебільшого її немає, і чогось то , і пед.вузах недобір всюди, беруть тих, хто вже нікуди не пройшов з найменшими балами, може поясните, чому на "престижних " спеціальностях нема кому нормальному вчитися?
Оля АЛЛА
28.12.2016
Я з вами повністю згідна, я теж працювала в освіті і знаю розмір заробітної плати вчителя і ніяк його не можна назвати маленьким порівняно з іншими працівниками.
Ігор АЛЛА
27.12.2016
Правильно! І, взагалі, школи закрити, вчителів розігнати, а дітей нехай їхні батьки розумні самі вчать, а то придумали тут, вчителям роботу давати, зарплату платити... Хоча, до того воно і йде. Ще трохи, і в школі дійсно, крім хворих та убогих ніхто й працювати не буде...
ХВОЙДОРУБ_42 Ігор
28.12.2016
Я закінчив муз школу (7років), муз училище (4 роки) консерваторію (6 років) і працюю у філармонії в симфонічному оркестрі. Працюю. 4 - 15 годин на тиждень (як коли). Зарплата 5600. А ви кричите педагоги, педагоги!!! ВО ДЕ ХАЛЯВА!!!)))))
ХВОЙДОРУБ_42 Ігор
28.12.2016
Правильно! Нах*й ті школи разом із тими "бідними і голодними педагогами"!!!!
Коля Кристина
23.12.2016
Багато осіб непенсійного віку взагалі не мають ні зарплат, ні пенсій ,-- звільнені з роботи у зв"язку з "ліквідаціями" державних установ , тобто з ініціативи держави, по незалежним від працівників причинам , - живуть по декілька років на утриманні своєї сім"ї та перебиваються випадковими підробітками. І як же їм тепер не порадіти за працюючих пенсіонерів, які будуть тепер отримувати підвищені зарплати і пенсії.
Олег
23.12.2016
ці уроди в університетах вимагають гроші за все, так ще їм зп піднімають бо їм все мало і мало??? прокуратаура за ними плаче, особливо за доцентом Коваленко Дмитром Івановичем - коли його вже спіймають!!!
Інна Олег
08.01.2017
Знаєте, вже 13 років працюю в університеті і ні від кого хабарів не брала. У нас на факультеті майже всі такі. Тому не потрібно узагальнювати. Бувають різні викладачі. І не така це вже легка праця. Постійно потрібно ще і наукові статті писати і на конференції їздити, а фінансування немає ніякого, навіть по Україні відрядження не можливо взяти. А від нас вимагають ще й закордонні конференції відвідувати. Звичайно, ми можемо поїхати за кордон, якщо з нас не беруть оргвнески та селять безкоштовно. А це буває дуже рідко. В жодній країні такого немає. Сором.
Олег
23.12.2016
Ви що ще не зрозуміли? це все так званий "підкуп" вибори не за горами а як ми знаємо кількість вчителів +мед працівників набагато більша ніж бухгалтерів ось вони і піднімають з.п тільки тій верстві населення яка їм вигідна .............
Оксана
23.12.2016
Я что то запуталась. Я финансируюсь из МОН . Техникум. Повышение с 1 сентября 2017?
Оксана
23.12.2016
А так хвалили себя! Прям всем повышение! А оказывается не всем и не сразу! Вот п... болы!
Ігор Оксана
27.12.2016
Може і з 1 вересня, а от з роком, радив би не спішити. Воно он як в нас, всяке ж може бути...
юля
23.12.2016
постанова від 14 грудня. а заговорили тільки тепер, скоти не іначе, і всі претензії до місцевої влади їм дана можливість вихователям і вчителям ПТУ нараховувати і з січня по підвищеним розрядам, а не чикати вересня, тільки гроші де хочете беріть, коли нажируться? це ж зрівняловка кваліфікованої праці з некваліфікованою...
Таня
23.12.2016
Скоти
Оля
24.12.2016
Тепер УРЯД забороніть працювати педпрацівникам по дві ставки, або збільшіть навантаження, нехай добросовісно роблять свою роботу за такі гроші, щоб потім батьки не наймали репетиторів. А то основна мета у вчителів нахапати якнайбільше годин, це така боротьба між ними, хто більше ( тому що уряд позволяє), коли прихо
Таня. Оля
28.12.2016
Смішно дивитися, як ви всі знаєте вчителів. Дійсно не якісна робота адже вони таких падлюка виростили. Якщо заздрісно йдіть в школу. Та там й дня не протиримаєтеся.
Оля Таня.
28.12.2016
А ви, мабуть, педагог? Дуже грамотно пишете, без помилок
Олеся Оля
27.12.2016
Гидко таке читати. До чого ж у нас народ примітивний! Вчителі - найбідніші в державі. Ви рахуєте 18 годинний тиждень. А перевірку зошитів? Написання конспектів? Підготовку вправ, тестів, презентацій і ще багато чого ви не рахуєте? Вчитель працює не 48 годин тиждень, а всі 70-80. З раннього ранку до пізньої ночі. Вчить ваших дітей. Які часто хамлять науроках, не хочуть вчитися, не виконують домашніх завдань, розмовляють, не слухаються, і відверто знущаються над вчителем. Ви наймаєте репетиторів? І будете їх наймати, якщо вчитель буде отримувати таку мізерну зарплату, тому що розумний ніколи не піде працювати в школу, на вчительську роботу йдуть лишеабо фанати, ладні працювати за безцінь, або бездарі, котрі більше ні на що не варті. Коли ви говорите, що вчитель багато отриму - тим самим ви вбиваєте освіту в Україні і позбавляєте своїх дітей нормальних вчителів. Хоча, чого дивуватися - всіможновладці, за рідцісним винятком - трієчники.хіба вони можуть оцінити працю вчителя? Вони його ненавидять за те, що колись змушував вчитися, та так нічому і не навчив, на жаль.
Оля Олеся
28.12.2016
Я 10 років пропрацювала в освіті, і бачила ваших, найбідніших в державі, 70-80 годин праці і тим більше результати такої праці. Колись дітей залишали після уроків, а зараз можна переводити з класу в клас, ну тупенький попався, і ніякого спросу з вчителя.
учитель Оля
29.12.2016
А ви що думаєте вчителі тішаться з ваших тупеньких дітей? Спробуйте-но тих тупеньких , а , особливо, коли таких половина класу на олімпіаду підготувати,до конкурсу, урок нормальний провести.Ви дітям планшети для того щоб вони на уроці грали даєте, телефони круті, яких той вчитель в очі не бачив , а вони грають і очей на вчителя не підводять -то ще й спросу хочете з вчителя? Та теперішнім батькам дітей тільки хвалити треба, одиниці- ті,яким можна зауваження зробити, а вони прислухаються. Цікаво що бкожен звас, таких мудрих робив на місці того вчителя?
Оля учитель
29.12.2016
І я про це ж, де ваш підхід до дітей, зробіть урок цікавим, щоб учні слухали вас з розявленими ротами, щоб їм не хотілося під час уроку витягувати той же планшет чи телефон... А коли ви монотонною читаєте з книжки їм не цікаво. В першу чергу ви повинні завоювати повагу у дітей, щоб вони сприймали вас як вчителя. На жаль ви самі визнали, що це у вас не виходить і не потрібно звинувачувати у цьому дітей та батьків
Людмила Оля
06.08.2017
Не ждіть, що вчитель буде повністю віддаватися вашим дітям, адже у нього є ще свої діти, яких він повинен забезпечити. Тобто він у вільний від роботи (робота - 18 годин) час пише шаблонні конспекти, перевіряє зошити, готує сякий-такий роздатковий матеріал, а потім репетиторство, до ночі - контрольні заочникам, чи щось інше в цьому напрямку за мізерну плату. Вчитель не може достойно забезпечити сво сім’ю. Заплатіть йому, щоб він не розпилявся, тоді буде толк в його роботі і першими відчують це ваші діти.
учитель Оля
29.12.2016
Може ви вже, нарешті, спробуєте, поділитесь досвідом. А ми такі бездарні повчимося.Розкажете всім, як ви гарно розказували на уроці ще й презентацію показали, інноваційні методи використали, інтерактивні форми роботи, методи стимулювання, може у вас вийде і всі на наступний день прийдуть слухати вас із роззявленим ротом і забудуть всі телефони і планшети вдома."Оце педагог", - скажуть.
Тетяна Олеся
27.12.2016
Ви знаєте все залежить від вчителя. Чому одні і ті самі діти в одного вчителя сидять тихенько, дом. завдання вчать, не хамлять, а іншому вилазять на голову. Що можна говорити про вичеля, який сам не може пояснити як розв*язати задачу чи розібрати речення. Щось вирішував, тоді покинув, самі розбирайтеся. І це на відкритому уроці!!! Директору байдуже (їй 64 р.). Звідки може взятися повага до такого вчиля? Вчителі які були при Радянському Союзі і зараз це небо і земля.
Оля
24.12.2016
Коли приходить тарифікації, тоді наші педагоги готові один одному горло перегризти за кожну годину. І виходить, що старші маючи високу категорію і вислугу років і працюючи на 28 год будуть отримувати 10 тис. грн. А молодий спеціаліст буде мати пару годин( бо йому не віддають) і відповідно малу зарплату, але і працювати відповідно не буде. Зате знов на цілу Україну" молодий вчитель живе на 1тис. грн." Так їм скільки не піднімай, причина одна НАВАНТАЖЕННЯ!
учитель Оля
29.12.2016
Ви що думаєте, що вчителі всі хочуть навантаження?Та ні один, навіть найдосвідченіший, маючи достойну зарплату, не просив би більше годин. Та ви подивіться, зрештою, в що вдягнені і взуті ті наші "багаті "вчителі , які живуть на свою зарплату, особливо, ті, у яких ще діти на утриманні (нну кількість років доношують старі речі). Мова не йде про тих , кого спонсорують родичі зз-а кордону, чи чоловіки-бізнесмени. Спустіться на землю.
Оля учитель
29.12.2016
Я чомусь не бачила ні одного вчителя одягненого в старі доношені речі, навпаки. А от неграмотних і невихованих - дуже часто, і дивуєшся, чому вони можуть навчити, який приклад подати. Працювала завкадрами в освіті, з 10 після закінчення інституту при оформленні на роботу грамотно напише ту ж свою біографію, раптом 1. Особливо цікаво читати філологів...Вибачайте, це просто гірка правда
Учитель Оля
19.01.2017
Я працюю викладачем В профтехучилищі 19 років. Запрошую ВаС до найближчого закладу, я думаю, що Ви знайдете собі там роботу і будете отримувати такі шалені зарплапти, до речі, працівники ПТ НЗ відносяться, за постановою, до інших навчальних закладів, яким підвищення обіцяють з 01 вересня 2017 року
ніна Оля
29.12.2016
Спитайте чи вони за свою зарплату те все купили, а то я щось вже 3й рік чобіт за свою "велику" зарплату 2830 на ставку з вищою категорією купити не можу, бо дітей годую, а вдягаю з секонду.Як куплю чоботи, то дітям, щонайменше місяць треба нічого не їсти.
лора Оля
29.12.2016
А ви що хочете, щоб трієчники, окрім яких сьогодні ніхто не йде в педагогічний, ще й грамотно писали? Туди мають йти відмінники.А хто за таку зарплату піде з нормальними знаннями за чужих дітей відповідати і таке, як ви пишете і судите вислуховувати щодня.Я вчитель з 20 річним стажем, вищою каьтегорією, перемогами на обласних олімпіадах, але , вибачте, не хочу, щоб моя дитина була вчителем. Шкода її здоров'я.
Наталія
24.12.2016
А педпрацівники соціальної сфери теж підпадають під цю постанову?
Анна
24.12.2016
Ми працівники дошкільної освіти, не зрозуміло, коли нам чекати на підняття: з 1 січня чи з 1 вересня
Віталій Анна
11.01.2017
Если вы будете настойчивы, то с 1 января 2017 года: 1) в самом постановлении КМУ (пункт 2) указано, что "Підвищення посадових окладів педагогічних працівників навчальних закладів, які фінансуються за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, здійснюється з 1 січня 2017 року", т.е. если в названии вашего заведения указано "дошкільний навчальний заклад" то формально положения этого пункта на вас распространяются, если ваше рукоаодство или рай (гор., обл.) отдел образования говорит обратное, то телефон гарячей линии КМУ 1545 - обращайтесь без проблем, чем больше людей обратится, тем быстрее вопрос разрешится; 2) если не хочется обращаться в КМУ (или боязно), то смотри п.3 постановления КМУ, обращайтесь к местным депутатам, заставьте принять необходимое вам решение. Не бойтесь, и всё получиться P.s. Но лучше на гарячую линию КМУ - быстрее и действенее
Ольга Віталій
19.01.2017
Скажіть,будь ласка, а педагогічним працівникам в Дошкільному Навчальному Закладі які фінансуються з місцевого бюджету теж чекати 1 вересня2017р.
Татьяна
26.12.2016
у нас музыкальная школа, наши педагоги, тоже идут по этой Постанове? хотелось бы увидеть запрет на работу на 2 ставки.
Бухгалтер Татьяна
26.12.2016
Звісно ні . Підвищення у Вас з 1вересня 2017 . бо ви з місцевого бюджету
Михайло
26.12.2016
насправді ставка вчителя підвищиться на 400 грн. - подивіться на різницю між тарифними розрядами. І не ведіться на простий прийом - щоб не обоворювати тарифи, ціни. зарплати високопосаловців - нам кидають "фецки"
Наталі
26.12.2016
Так,так... мають по 2 - 2,5 ставки, інтенсивність за те що важко і ризиковано працюють і приходять на роботу о 10 год, додому ідуть о 17.00 а то і раніше, а тебе будуть контролювати, коли прийшов,коли ідеш, повичитують в першому семестрі всі години ,а в другому семестрі сидять кості гріють паразити , лікарняні сунуть копом, викладають одні пенсіонери на чолі з директорами-пенсіонерами , в яких вже маразм, знання нульові, позор нації , на що дивиться наша держава
Микола Наталі
27.12.2016
Дурна ти Наталю, дурна і брехлива. Ніхто (!) в бюджетній організації не може мати навантаження більше ніж 1,5 ставки! І ці 1,5 ставки то не бонус, не подарунок, а тяжка праця. Візьми, попробуй, попрацюй, а потім тут всяку гидоту писати будеш про 2,5 ставки, про 9500 зарплати...
НАТАЛІЯ
26.12.2016
Дуже соромно за таку владу! Яким місцем вони думали, коли приймали таку постанову? Маразм найвищої категорії! Газета Освіта UA мовчить…! А першого вересня вони ще щось придумають….
Камилла
27.12.2016
Таке враження, що окрім педагогів і медиків у нас в країні немає інших фахівців з вищою освітою з 40-годинним робочим тижнем, а не 18-вартовий як у педагогів.Немає і карантинів і канікул, всього лише навсего 24 кал.дня відпустки+ 7 кал.дней за ненармірованний робочий день.А заробітна плата на нізжем рівні.
Чорный С.В.
27.12.2016
Зарплату педагога нужно сделать прямозависимой от знаний учеников, тогда и будет видно кто за что получает зарплату. Ато знаю некоторых "учителей" которые называюи постоянно детей бездарями и дураками..да нет глупых детей! есть менее способные, не спорю...но если учитель не может дать нужный багаж знаний ребенку - то это проблема УЧИТЕЛЯ..его квалификации и т.д.....вот таким учителям платить точно жаль такую зарплату
Вася
28.12.2016
Дети не нужны родителям! В школу отправили, а проконтролировать их и не пытаются( ни д/з, ни правило, ни наизусть, ни наличие школьных принадлежностей) я уже молчу о хамстве и отсутствии культуры. Зато учитель во всём виноват
Валентина Вася
28.12.2016
Я вдома перевіряю в дитини домашнє завдання і він все знає, а в школі чомусь нічого не знає. Вчителі постійно запрошують на індивідуальні заняття до себе. Навіщо коли дитина мені особисто розповідає матеріал.
лариса Валентина
29.12.2016
А ви хоч раз були на уроці у вчителя, може є діти , які все ж краще знають? І чому ви такі впевнені, що можете бути експертом-педагогом. може вашій дитині до школи не варта ходити,як ви все знаєте? Вчителі, зазвичай не можуть сказати, що можуть навіть якийсь інший предмет перевірити, окрім свого. Я теж думала, що моя дитина свята і все знає і вчить, поки не прийшла на пару уроків. І так більшість...Наші діти дуже вміють гарно батькам "казочок" нарозказувати, особливо тоді, коли ми разом з ними обговорюємо вади вчителів. Ми колись, який би вчитель не був, а були теж усілякі- поважали і слухали, але наші батьки теж поважали вчителя. От вам і відповідь. І нічого, - підходів ніхто колись не шукав особистісно-зорієнтованих, а вчитель був шанованою людиною.А тепер вже кожен чи не з 1 класу знає , який той вчитель, який інший...
Наталі
28.12.2016
ти миколо сам дурак...та ще й бачу далекий від життя педагогів, і від їх ставок в бюджетній установі!!!
Микола Наталі
28.12.2016
Я ж і кажу, дурна і брехлива...
Сергій
28.12.2016
Вже 27 років чую заздрісні промови про високі зарплати вчителів. Але ніхто не кинув свою роботу, не перекваліфікувався. Зробили прфесію престижною, але чомусь черга не стоїть. Східна мудрість: "Коли учень готовий, приходить вчитель"
ХВОЙДОРУБ_42
28.12.2016
Я закінчив муз школу (7років), муз училище (4 роки) консерваторію (6 років) і працюю у філармонії в симфонічному оркестрі. Працюю. 4 - 15 годин на тиждень (як коли). Зарплата 5600. А ви кричите педагоги, педагоги!!! ВО ДЕ ХАЛЯВА!!!)))))
Світлана
28.12.2016
Працюю головним бухгалтером у відділі освіти. Маю вищу освіту, 16 років стажу. А заробітна плата - 2912 оклад +50% надбавка від окладу. Не можу нормально побути у відпустці, не маю права хворіти, взяти відгул, відповідальність маса роботи. Приходжу додому, то ще маю займатись з дитиною, бо наші бідні та нещасні педагоги не можуть нормально викладати та давати відповідні знання. При цьому моя дитина навчається на відмінно, завдяки мені та бабусі.Уявіть уроки географії проходять взагалі без карти, чи то фізичної, чи то політичної. Історія, хімія - відкрили книжки і читаємо - це так викладає вчитель. Тож змушена працювати з дитиною вдома. не хочу сказати, що всі вчителі такі, але дуже таких багато. То за що їм така заробітна плата? А в селах взагалі 5-10 дітей у класі. мають виходити зі школи вундеркіндами, а ситуація - протилежна. Тепер вчителів-пенсіонерів 60,70+ взагалі не виженеш, тільки винесуть. Так би працювали та давали знання, як отримуватимуть заробітну плату!
лена Світлана
28.12.2016
Педагогічні навчальні заклади ніхто ще не закрив.Хто вважає працю вчителя легкою - вперед, ще й стипендію будете мати, уряд обіцяє велику.Після першого робочого дня - гарантую -нервовий зрив , а ще- ні вихідних , ні свят мати не будете : олімпіади -дітей підготуй, все думай, думай, що ж би то цікаве зробити, щоб наші "прекрасні" сучасні дітки на уроці та й не засумували, плануй,шукай, вивчай, виховуй підростюче покоління, на яке вже давно "махнули" рукою батьки, бо самі ради своєму "чадові" одному не можуть, а ти за зарплату вищої категорії на ставку з підвищенням 2830 грн (нараховано) маєш тридцятьох навчити та всі їхні примхи виконати. Ви не хочете сидіти зі своєю дитиною, а вчитель має ще вивчити за неї і добру оцінку поставити., Є , звичайно ,"халявщики", але , підіть до школи і запитайте випускників, хто піде в педагогічний - вони сміються...Цим все сказано...Вони, як ніхто бачать, як "добре" їх вчителям...
Наталі
29.12.2016
Дякую тобі микола за дурну і брехливу, за такий гарний комплімент для жінки ,але мені твої коментарі не цікаві, і ще одне ,притримай свої яскраві компліменти для своєї дружини!!!
світлана
29.12.2016
А як відносно методистів? Вони будуть отримувати меншу зарплату від вчителя-початківця,якому надаватимуть методичну допомогу.
Катерина
01.01.2017
Почитала комментарии и ужаснулась! Злость, обида, зависть. Работаю в коррекционном саду педагогом с детьми-инвалидами, зарплата на руки чистыми 2900 грн. И это 2 категория ,стаж 7 лет+вредность. 2900 грн и всё! Завидуйте педагогам дальше.
Віола
03.01.2017
Прочитавши ваші коментарі, рішила і собі написати якщо у освіті працюют економістами вчительки із трьох місячними курсами, та із незакінченою освітою училища -як можна їх щитати кваліфікованими працівниками економічної сфери, коли вони нічого не можуть пояснити , но зато отримують хорошу з-ту
Оксана
03.01.2017
А, скажіть, будь ласка, хто в курсі, вихователів дитячих садків теж підняли на 2 розряда, чи їх з 1 вересня, і чи збережеться доплата за престижність. дякую за відповідь
Оксана
05.01.2017
При плануванні бюджету на 2017 рік оплата праці педпрацівникам розраховувалась з врахуванням підвищення на 2 тарифних розряди (з 8 по 12 тарифн. розряд.). Тобто якщо викладач має 8 тарифний розряд, то йому розраховувалося як 10. В грудні 2016 року вийшла Постанова № 974, де вказано, що педпрацівники повинні мати 10-14 тарифні розряди, а директори 14-18. Виникає питання, чи директорам так само піднімати тарифні розряди на 2 чи ні????? Адже згідно наказу від 26.09.2005 № 557 "Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ" директорам освітнім закладам відповідно до їх специфіки встановлюються тарифні розряди.
Раїса
11.01.2017
Прочитала коментар Віоли... Стало сумно за вищу освіту... Краще бути з курсами і без університету, але не допускати при написанні таких помилок.. А ще стало прикро за коментарі в бік вчителів.. Ми щось вам зробили погане? Наша провинна в тому, що більше отримуємо за вас..? Так в чому проблема? Вчителів не вистачає.. Ідіть в школи і покажіть як треба працювати..Вперед!
Раїса
11.01.2017
Чому ж ви, бухгалтери та економісти, мовчите про премії, які постійно отримуєте? У мене подружка працює бухгалтером, і навіть не головним, і отримує 5000 гривень і постійні премії.. Має можливість, на відміну від мене, в робочий час попити кави, посидіти в соціальних мережах і просто розслабитися... Каже, що свою роботу обожнює і тяжко буває тільки раз у квартал та в кінці року... Якщо ви кажете, що будучи головним бухгалтером чи економістом отримуєте 2900 чи 3000, то постає питання: може ви такий добрий спеціаліст...?
оксана
17.01.2017
працюю в дитячому будинку 2 профілю ,це хто не знає ,з розумово відсталими дітьми ,вихователем і маю зарплату 2800 і то не знаємо чи нам піднімуть її, тому -що ми підлягаємо до соц сфери ,
---
17.01.2017
я працюю завідувачем ДНЗ і нашу заробітну плату прирівняли до двірника. Двірник закінчив середню школу, вищої освіти не має. а педагоги як відомо ще й на курси підвищення кваліфікації їздять, мають вищу освіту, інститути, академії та університети закінчували. вся відповідальність за садочок лягає на завідувача. де справедливість взагалі?
Учитель
19.01.2017
18 годин на тиждень - це ставка, а ставка викладача вищої категорії в ПТНЗ 2832 грн
Ольга
20.01.2017
Всім, хто заздрить підвищенню заробітної плати вчителям, теж раджу спробувати й себе в цій ролі. І тільки тоді стане зрозуміло настільки це складна і відповідальна професія! Я тежпонад 13 років працювала вчителем початкових класів. Знаю, як це водночас цікаво і складно. Зараз вже 14-й рік працюю в позашкіллі. Чому ніхто з педагогів - позашкільників не піднімає це питання. Про нас взагалі ніхто не говорить, ніби ми не існуємо!!! А як же тоді з вихованням молодого покоління, їх повноцінним розвитком!!!!???Вважаю, якщо уряд приймав дану постанову, то припустився великої помилки так розділивши вчителів ЗНЗ та вихователів ДНЗ і педагогів- позашкільників. Цією прірвою між січнем і вереснем між колегами однозначно виникнуть сврки, зясування стосунків і т.д. А це ні до чого хорошого не призведе, окрім напруги в колективах!!!
--- Ольга
23.01.2017
Згодна з Вами пані Ольга повністю. Саме напруга у колективі з'явилася. Я за освітою вчитель, перший рік працювала у школі на двох посадах - вчитель худ. культури, муз. мистецтва та вихователь дошк. підрозділу НВК. Це досить складно, велике навантаження на тиждень. А тепер мене призначили на посаду завідувача, працюю вже третій рік на цій посаді і мені доводиться вгамовувати цю напругу у колективі. Хоча з позашкільного навчання все починається, а виходить, що ми зайві.
Колектив вихователів
26.01.2017
Прикро, що вихователів дошкільних закладів так ображають. Вихователі працюють більше годин на ставку ніж вчителі, групи переповнені, відпустка теж менша та ще й підвищення зарплати мусять чекати аж з вересня! Несправедливо! Так не ображав нас жодний уряд!
Оксана
29.01.2017
Підкажіть,будь ласка, чи будуть підніматися зарплати у травні і грудні? Дякую!
Сергій
31.01.2017
У Вищому навчальному закладі теж працюють викладачі. Питання: бвде підвищення на 2розряди і коли? Дякую
Олена
12.05.2017
Я працюю в районному будинку культури.культорганізатором.Скажіть будь -ласка 10розряд -це потолок. для цієї посади,чи можуть підвищитии розряд ?
Анастасия
23.08.2018
Подскажите пожалуйста, я ассистент вихователя идёт педагогічний стаж?
Залишити коментар:
Для того, щоб роздрукувати текст необхідно авторизуватись або зареєструватись
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі