Інформація по темі "" | Публікації по тегу
06.05.25
5806 7
Друкувати
Обране

Повідомлення про прийняття працівника: не приходить квитанція № 2

З 1 травня 2025 року діє нова форма Повідомлення про прийняття працівника на роботу. Але не приходять квитанції № 2. Чи можна вважати документ поданим, а працівника прийнятим?

Що вимагає закон?

Згідно з Постановою КМУ № 413 від 17.06.2015, кожен роботодавець зобов’язаний повідомити ДПС про прийняття працівника до початку роботи за укладеним трудовим договором.

Як підтверджується факт подання повідомлення?

Коли повідомлення подається в електронній формі, формуються дві квитанції:

№ квитанціїПризначенняСтатус
Квитанція № 1 Підтверджує доставку повідомлення до ДПС. Містить дату, час, реєстраційний номер, результат обробки, ЕЦП  Юридично значима
Квитанція № 2 Підтверджує коректність заповнення повідомлення  Може бути відсутня через технічні збої

Чи можна оформлювати працівника без квитанції № 2?

 Вважаємо, що так. Квитанція №1 є достатньою підставою для оформлення трудових відносин. Вона свідчить про виконання обов’язку щодо повідомлення ДПС. Відсутність квитанції № 2 не означає, що повідомлення вважається неподаним.

У даній ситуації це технічна затримка. Скоріше за все квитанція надійде із позначкою, що документ прийнято.

Важливо: не потрібно повторно подавати повідомлення через відсутність другої квитанції.

Чому виникає затримка з Квитанцією № 2?

Затримка формування Квитанції № 2 пов’язана з технічними особливостями взаємодії між системами ПФУ та ДПС. Наразі Пенсійний фонд працює над усуненням проблеми, і в подальшому друга квитанція формуватиметься стабільно.

Що варто зробити роботодавцю?

  • Зберігайте Квитанцію № 1;
  • Зберігайте примірник трудового договору;
  • Не дублюйте повідомлення, якщо воно прийняте (маєте квитанцію №1).
Джерело:
Factor.Academy
Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі
7
Маринв
06.05.2025
Доброго дня сьгодні нарешті прийшла квітанці№2 (нерийнятий звіт) код помилки 05. Що це запомилка
Віта Маринв
06.05.2025
Технічна помилка, так нам пояснив Пенсійний фонд
Валентина
06.05.2025
прийшла квітанці№2 (нерийнятий звіт) код помилки 05,чи потрібно подати повідомлення повторно?
EVGENIY
06.05.2025
Якщо отримали другу квитанцію про неприйняття повідомлення, необхідно або звернутись до контакт-центру ПФУ 0 800 503 753, або одразу на порталі ПФУ через звернення надіслати цю другу квитанцію.Швидше за все попри негативну відповідь у квитанції повідомлення все ж прийнято.
Мария
06.05.2025
Вчера еще пришла квитанция 2 - непринятый отчет, код ошибки 05
В колл-центре ПФУ отправили в местный отдел персонификации. Позвонила, уточнила - отчет принят, ничего не делать ждать исправленную квитанцию
Тетяна
06.05.2025
Добрий день. Я також подавала повідомлення 02 травня. Прийшла квитанція №1, а квитанція №2 надійшла 06 травня з результатом не прийнятий і зазначенням виявлених помилок: Код помилки 05. Як діяти? Чи вважається, що працівник прийнятий? Чи потрібно вдруге подавати? Як діяти в даній ситуації? Дякую за відповідь.
EVGENIY Тетяна
06.05.2025
Над вашим коментарем дві відповіді на ваше питання
Залишити коментар:
Для того, щоб роздрукувати текст необхідно авторизуватись або зареєструватись
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі
pw-image
Читайте сайт за ціною чашки кави
Платне користування buhgalter.com.ua передбачає:
  • доступ до новин, статей, довідників
  • безлімітні завантаження бланків
  • відсутність реклами.
Передплатники PRO-доступу, «Бюджетної бухгалтерії», «Оплата праці» та користувачі «FIT-Бюджет» отримують безкоштовний доступ до порталу бонусом до передплати.
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
70
грн/
місяць
Вже передплатили? Увійти
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
ic-acc-pay
×