Інформація по темі "" | Публікації по тегу
18.12.17
11519 48
Друкувати
Обране

За ненарахування індексації грошових доходів передбачена відповідальність

Індексація грошових доходів населення - встановлена законами та іншими нормативно-правовими актами України як механізм підвищення грошових доходів населення, що дає можливість частково або повністю відшкодовувати подорожчання споживчих товарів і послуг (ст. 1 Закону України «Про індексацію грошових доходів населення»). Відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону України «Про індексацію грошових доходів населення» об'єктом індексації грошових доходів населення, зокрема, є оплата праці (грошове забезпечення).

 

Індексації підлягають грошові доходи населення у межах прожиткового мінімуму, встановленого для відповідних соціальних і демографічних груп населення.

Оскільки, мінімальна заробітна плата є державною соціальною гарантією, яка підлягає індексації відповідно до норм чинного законодавства, то, відповідно, у разі не проведення індексації частини доходу п.29 Порядку затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26.04.2017 № 295  прямо вказує, що заходи до притягнення об’єкта відвідування та його посадових осіб до відповідальності вживаються одночасно із внесенням припису незалежно від факту усунення виявлених порушень у ході інспекційного відвідування або невиїзного інспектування.

ГУ Держпраці у Дніпропетровській області

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі
48
Вас
18.12.2017
А якщо індексація не нараховується в зв'язку з малим планом. (Цитую6 "Проведення індексації грошових доходів населення здійснюється у межах фінансових ресурсів бюджетів усіх рівнів.....")
яна
18.12.2017
то що робими з індексацією нараховуємо в 3200 чи понад?????????????????
Голобородько в президенты яна
19.12.2017
пока лучше считать внутри 3200 - пока Минтруда не сделает прозрачное объяснение по этому поводу. Отзыв письма о том, что индексация должна быть внутри 3200, еще не говорит о том, что есть письмо о том, что индексация должна быть свыше) Да и вообще, лично я именую Минтруда не иначе как Министерство рекомендаций. Они ведь сами в каждом своем письме пишут, что их разъяснения лишь рекомендация, а не закон. А если посмотреть на закон, то индексация должна быть внутри 3200
Валентина Голобородько в президенты
19.12.2017
Індексація грошових доходів населення - встановлена законами та іншими нормативно-правовими актами України як механізм підвищення грошових доходів населення, що дає можливість частково або повністю відшкодовувати подорожчання споживчих товарів і послуг (ст. 1 Закону України «Про індексацію грошових доходів населення»). Відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону України «Про індексацію грошових доходів населення» об'єктом індексації грошових доходів населення, зокрема, є оплата праці (грошове забезпечення). Читайте уважніше "підвищення грошових доходів"! Де ж вони підвищуються, якщо все одно 3200 включно по 11 розряд оплати праці?
Голобородько в президенты Валентина
19.12.2017
Да мне все равно. Сегодня вот получил журнал "Бюджетная бухгалтерия" от 4 декабря №45 (525), где написано следующее: "пока не появится официальное письмо (разъяснение) Минсоцполитики по этому вопросу, оставляйте все так, как есть, т.е. индексацию включайте "внутрь" 3200" Ну и как я полагаю, это официальное письмо (разъяснение) будет как всегда чисто рекомендательным
Людмила
18.12.2017
Прочитавши цю публікацію, вважаю, ща нараховуючи індексацію в 3200 ми не нараховуємо державну соціальну гарантію для працюючих.
Голобородько в президенты Людмила
19.12.2017
Да, но в законе 1774 написано исчерпывающе: Стаття 3. Гарантії забезпечення мінімальної заробітної плати При обчисленні розміру заробітної плати працівника для забезпечення її мінімального розміру не враховуються доплати за роботу в несприятливих умовах праці та підвищеного ризику для здоров’я, за роботу в нічний та надурочний час, роз’їзний характер робіт, премії до святкових і ювілейних дат. Поэтому, начисление индексации поверх 3200 будет нарушением закона 1774
Вадим Людмила
18.12.2017
Доплата до МЗП також соціальна гарантія і чинним законодавством конкретно не встановлено порядок проведення нарахувань, тобто що потрібно спочатку робити: нараховувати доплату до МЗП , а потім індексацію чи спочатку індексацію, а потім доплату.Офіційних роз"яснень немає, кожне відомство дає свої пояснення і на жаль лише усно.
василь Вадим
20.12.2017
Індексацію спочатку, потім - доплату о МЗП... за остаточним принципом
123 Вадим
18.12.2017
цілком конкретно - Сума індексації грошових доходів громадян визначається як результат множення грошового доходу, що підлягає індексації, на величину приросту індексу споживчих цін, поділений на 100 відсотків. доплата до мзп підлягає індексації тому нараховуємо 3200 і індексуємо в межах ПМ
eMelya 123
18.12.2017
а потім зменшуємо суму доплати до мінзарплати на суму індексації, і доплачуємо суму індексації. Завдяки їхнім роз"ясненням, все нараховується через одне місце...
бухгалтерія - це любов
18.12.2017
Господи, притягни хоч одного дебільного працівника держпраці, який то пише листи, то відкликає, а потім пише що він не це мав на увазі. міністерствами керують дебіли і набрали собі таку команду. і нема на них законів. Господи - коли це закінчиться. хоч би один попрацював у бюджетній установі хоч півроку і попробував усдідкувати за дебільними вказівками
правдолюбима
18.12.2017
Хіба це пише бухгалтерія- це любов. Де у Вас любов до простого народу. Не призивайте Господа робити зло. Господь і так Вас не чує, А що простий народ одержить пару копійок на хліб, то хіба Вас це має засмучувати!!!!!!!!!!!!!!!
правдолюбима
18.12.2017
Велике спрасибі інспекторам праці, що нарешті дійшли до розуму. Індексувати треба не тільки заробітну плату, а також пенсії.
eMelya
18.12.2017
Прийшло на електронну пошту запрошення на відеоурок 26 грудня (Тетяна Мойсеєнко, Ліга-Закон, "Дебет-Кредит"). Одне із розглядаємих питань: "Індексація не в Доплаті до мінімальної зарплати: Мінсоцполітика змінює думку! Обов’язкове донарахування за 2017 рік сум індексації! Відповідальність за недонарахування" !!!! То що робити будемо? До 26 грудня вже весь бюджет зарплату нарахує....
Голобородько в президенты eMelya
19.12.2017
Господа, без паники! Каким бы не было мнение Минтруда (Министерство рекомендаций а не закона), это мнение "носит рекомендательный характер и не является нормативно-правовым актом". Поэтому мнения Минтруда, где есть такая приписка - выкидывайте в мусорку, а смотреть нужно на ЗАКОН! А в ЗАКОНЕ написано так: При обчисленні розміру заробітної плати працівника для забезпечення її мінімального розміру не враховуються доплати за роботу в несприятливих умовах праці та підвищеного ризику для здоров’я, за роботу в нічний та надурочний час, роз’їзний характер робіт, премії до святкових і ювілейних дат Так что ничего не выдумывайте, и действуйте по ЗАКОНУ УКРАИНЫ! И пока в этот исчерпывающий список не внесут индексацию - не рыпайтесь!
Тетяна Голобородько в президенты
19.12.2017
Голобородька - геть! Мало знати один Закон України, потрібно знати весь комплекс законів стосовно оплати праці. Та, виконуючи один із них, не попирати інший (в даному випадку Закон про індексацію грошових доходів). Схоже, в МСП так і роблять: читають один із законів, на все інше забиваючи болт, та, щоб створити ілюзію напруженої розумової діяльності, цілий рік коментують обраний ними абзац. Сьгодні - так, завтра - інакше... Підсумково маємо АБЗАЦ БУХГАЛТЕРАМ. Майте хоч трішки совісті, та не робіть із Законів України ребуси з кросвордами.
Голобородько в президенты Тетяна
19.12.2017
Ну я их и знаю в общем-то :) И знаю, что как не сделай - все равно сделаешь не так. Этой стране нужно прозрачное и однозначное законодательство, которое ни один из президентов Украины пока не привнес))))
Тетяна Голобородько в президенты
19.12.2017
Ладно, внось кандидатуру на вибори, може підтримаю. Згодна, що як не зроби, а якийсь із законів порушиш. Як у традиційної свекрухи: не знаю як, ну не так
eMelya Голобородько в президенты
19.12.2017
Чуть ниже я писал, что в этом списке нет многих доплат за не отработанное время, которые начисляются поверх доплаты до минимальной зарплаты. Индексация в их числе. Так что этой статьёй не прикрыться.
Вадим eMelya
18.12.2017
А хто це така і яким чином Мінсоц міняє думку ? Знову відкличуть листа чи напишуть новий "рекомендаційний". Якось уже запізно 28 грудня давати роз"яснення і вимагати перерахунків, тим паче через 3 дні почнеться новий бюджетний рік і для проведення дорахування за 2017 потрібно буде просити додаткові кошти.
Олег Вадим
18.12.2017
Черговий експерд з оплати праці. Напевно отримала приватну консультацію від якогось міністерського чиновника і вирішили поділитися радістю з підписчиками свого відео блогу. Так само,як і браві работніки з соціальної політики за свої роз"яснення не несе жодної відповідальності.Стосовно статті - чергове , недолуге роз"яснення ,яке абсолютно нічого не пояснює. Головне питання яким чином і в якому порядку ув"язати норми закону про індексацією з законом про оплату праці, зокрема із змінами внесеними ЗУ № 1774. Також враховуйте, що з 1 січня індексація зросте ЄТС і індексація обнулится і як мінімум на кілька місяців про неї забудуть, а для провення перерахунків за минулий рік потрібно мати , якусь грунтовнішу підставу ніж відеоурок.
eMelya Олег
19.12.2017
А по першому тарифному розряду з 1 січня 2018 року - фіксована індексація 17,72 грн.
Олег eMelya
19.12.2017
Ви впевнені ? З 1.01.2017 також мала бути фіксована у першорозрядників, але потім з метою встановлення єдиного підходу ..... обнулили всіх.
eMelya Олег
19.12.2017
Не впевнений. Але у 2017 хоча б теоретично оклад першого тарифного розряду змінився з 1335 до 1600 грн. (підвищення 265 грн.) А тут з 1600 до 1762 грн.
eMelya Вадим
18.12.2017
Я не знаю звідки у неї інформація. Записуйтесь, запитуйте, дзвоніть самі https://7eminar.com/salary2018
Вадим eMelya
18.12.2017
Дякую за посилання, але сподіваюсь дізнатися про зміну думки Мінсоцу безкоштовно.
ОЛЯ
18.12.2017
А нам індексацію не платять уже два роки і ніхто не несе ніякої відповідальності.
Вера ОЛЯ
19.12.2017
Нам тоже не платят, но я знаю, что если нет финансовой возможности, то и не должны платить. Это логично, где ж взять деньги, если их не хватает даже на зарплату...
Ігор
18.12.2017
Ну так ми проводимо індексацію, індексуємо все, що горить і нараховується а що далі, куди її пихати ? Нехай Держпраці видасть офіційний наказ, що індексація платиться зверх МЗП, досить годувати бухгалтерів усними роз"ясненнями від невідомих клерків і лякати відповідальністю.
Голобородько в президенты Ігор
19.12.2017
Ага, сколько сталкивался с Минтруда, они все время меня пугают ответственностью, а когда дело доходит до выяснения оснований и дачи письменных ответов - рассеиваются в тумане)))
Раїса
19.12.2017
Ігор Держпраця прийде тоді видасть наказ в виді припису з протоколом на всю твою "величезну зарплату" це їм вигодно а підсказати та провести нормальне розяснення щодо правильності нарахування всіх видів зарплати вони неможуть ЇМ це не вєлєно хто і чим буде наповнювати бюджет як не штрафи бухгалтерів це ж тільки бухгалтера відновідають за все движуще і не движуще явище в фінансовій роботі. Успіхів, терпіння рідні, крепкого здоровя та з святом Миколая.
Голобородько в президенты Раїса
19.12.2017
А лично я не боюсь их протокола. Я в суде докажу, что список выплат, идущих поверх минималки, по закону 1774 не содержит слова "индексация"
eMelya Голобородько в президенты
19.12.2017
В статье 3 закона 1774 также не указаны: оплата спецодежды, проезд, питание, компенсации (не говоря уже об отпускных и больничных), что так же не включаются в доплату до минималки. И как доказывать, что индексация включается?
Голобородько в президенты eMelya
19.12.2017
Отпускные, больничные, компенсации и все выплаты по среднему - это выплаты не за отработанное время. А вот индексация платится сугубо за отработанное время.
eMelya Голобородько в президенты
19.12.2017
Выплачивается пропорционально отработанному времени, а не платится за отработанное время. При сдельной оплате труда индексируется сугубо доход в пределах ПМ.
Голобородько в президенты eMelya
08.02.2018
Это я и имел ввиду. Отработал норму часов - получи полную индексацию, не отработал полную норму - получи пропорционально. Как оклад, доплату за ранг и выслугу, за напряженку и ежемесячная премия
Татьяна
19.12.2017
Лично вчера была в держпраци, носила письменный запрос по поводу индексации, устно ответили, что входит в 3200 грн., скоро получу письменный ответ, сказали, что сейчас получают скарги по поводу этого вопроса, но категорически стоят на своём - начислять внутри 3200 грн.
Раїса
19.12.2017
Раїса Голобородьку я Вам не бажаю зустрічі в судах так як для бухгалтерів завжди діють закони які ніколи не підтримують бухгалтерів а навпаки
Голобородько в президенты Раїса
19.12.2017
Потому как пока не ясно, что правильно - поверх 3200 или внутрь
eMelya Голобородько в президенты
19.12.2017
Все за год научены включать индексацию в минималку. Поэтому пока включаем в 3200 грн. Может быть, с января 2018 года опять всё обнулят, и начнут писать новые письма с разъяснениями. Это становится традицией.
Голобородько в президенты Раїса
19.12.2017
Тем более, тогда лучше сейчас недоплатить, чем потом рвать на одном месте волосы, пытаясь удержать индексацию поверх 3200 с людей за весь 2017 год
Голобородько в президенты
19.12.2017
Обращаюсь ко всем, кто ставит мне минусы и спорит со мной: Хотите платить поверх 3200 - платите, флаг вам в одно место. Попробуйте потом поудерживать эти суммы с людей, доплатить то оно попроще будет)))) И повторюсь - я получил сегодня один из журналов для бухгалтеров ("Бюджетная бухгалтерия") где написано, что пока лучше оставить все как есть. Поэтому лично я ничего в декабре ничего пересчитывать за весь 2017 год не собираюсь. На основании чего мне делать эти перерасчеты? А если вы нашли, на основании чего - поделитесь пожалуйста. Но вы мне ничего не предъявите, т.к. нет ни писем Минсоцполитики ни изменений в законе на тему, что индексацию надо платить поверх 3200. Удачи, господа
Голобородько в президенты
19.12.2017
P.S. и почитайте комментарий от Татьяны чуть выше
Вадим
19.12.2017
Якщо вже пан Голобородько згадав про журнал "Бюджетна бухгалтерія" то хочу запитати в модераторів сайту В номері №45 за 4 грудня Т.Руда писала про направлення оф. запиту до Мінсоцу та Держпрац. Так що там з відповіддю ? З врахуванням обмеженості часу для нарахування зарплати і "швидкістю" роботи Укрпошти. може опублікуєте відповідь спочатку на сайті .
EVGENIY Вадим
22.12.2017
Як тільки лист надійде ми одразу його на сайті опублікуємо! Я переговорив з Оплатою праці :)
Злой Бух
20.12.2017
Лучше уж отмените эту подачку под названием "индексация". Своей функции покрыть убытки из-за роста инфляции она не несет, только морочат бухгалтерам голову.
Руслана
23.12.2017
А як щодо індексації аліментів, яка розраховується держвиконавцем??? Чому працюючому платнику аліментів нараховується індексація, а "неофіційно-працюючому" - ні податки, ні індексація???
Залишити коментар:
Для того, щоб роздрукувати текст необхідно авторизуватись або зареєструватись
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі