Информация по теме "" | Публикации по тегу
buhgalter.com.ua
23.09.20
234 0
Распечатать
Избранное

Валерій Маковецький: еволюція Фокстроту – операційні знахідки протягом 26 років

1 вересня 2020 року торгівельна мережа Фокстрот відсвяткувала свій 26-й день народження.


Бренд, заснований Валерієм Маковецьким та Геннадій Виходцевим, наразі є лідером галузі електроніки та побутової техніки в Україні. Але досягти лідерства у бізнесі партнерам допоміг ряд вдалих та своєчасних операційних рішень.

Валерій Маковецький про 5 операційних рішень, які зробили Фокстрот

Бізнесмен Валерій Маковецький, як голова наглядової ради Фокстрот, краще всіх знає шлях, який пройшов знаний в Україні рітейлер задля того, аби досягти актуального становища у бізнесі. Компанія здійснила цілу низку операційних рішень, які сьогодні виглядають буденними та природними, але на ті часи були проривними. Ось список новацій, які були імплантовані в ринок фокстротівцями:

  1. Торгівельна мережа, головою наглядової ради якої є Валерій Маковецький, в 1994 році вперше використала залізничний транспорт задля доставлення товару у регіони. На ті часи це стало справжнім ноу-хау. А тандем Виходцева та Маковецького відразу виділився серед конкурентів – техніка у збільшених обсягах завозилась у чітко обумовлені строки та у великих розмірах завдяки такої логістичної знахідки. Завдяки використанню залізничного транспорту компаньйони змогли суттєво наростити обсяги продажів, у 10 разів збільшили прибуток, заробили імідж надійних партнерів та перейшли у вищу лігу українського рітейлу у своєму секторі.

  2. У 2010 році компанія систематизувала роботу з банками у площині споживчого кредитування. Компанія Фокстрот поставила у пріоритет покупця та зобов’язала банкірів чітко виписати умови кредитування та прибрати приховані платежі. Позики стали максимально зручними для користувача, а компанія знову якісно наростила обсяги продажів та консолідувала у торгівельних залах магазинів ринок споживчих кредитів.

  3. Співпраця з Euronics – найбільшою закупівельною групою електроніки і побутової техніки, що працює у 35 країнами Європи – дозволила компанії збільшити асортимент та пропонувати своїм покупцям побутову техніку та електроніку по найкращій ціні. Фокстрот – перша українська компанія, яка стала членом Euronics.

  4. Прозорість бізнесу. Для інвесторів надзвичайно важливий рівень прозорості бізнесу. Саме тому Група компаній Фокстрот, яка розвиває бренд Foxtrot, почала замовляти міжнародні аудиторські перевірки. Звіти з них постійно викладаються на офіційному сайті ГКФ в рамках договору з ООН. Прозорість компанії привабила інвесторів, що дозволило збільшити частку «Фокстрот. Техніка для дому» на ринку майже в 2 рази.

  5. У 2015 році компанія почала інтенсивно впроваджувати омніканальну модель ведення бізнесу. Відбулася інтеграція операційних процесів у 162 цегляних магазинах торгової мережі з роботою офіційного інтернет-магазину компанії. Була систематизована інформація про рух товарів, складські залишки, замовлення з сайту та купівля у магазині, видача товару у найзручнішому для клієнта місці. Задля переходу на омніканальну бізнес-модель було оновлено та оптимізовано офіційний сайт Фокстроту. Одночасно з цим була запущена нова маркетингова кампанія “Живи наживо!”, яка супроводжувалась нарощенням присутності рітейлера у соціальних мережах.

Наслідком низки зважених та ефективних операційних рішень компанії, головою наглядової ради якої є Валерій Маковецький, стало багаторічне лідерство Фокстрота у галузі торгівлі побутовою технікою та електронікою. Компанія має найбільшу кількість стаціонарних магазинів у своєму сегменті ринку в Україні. З 1998 по 2018 роки Foxtrot посідає перші місця у престижних національних ТОПах і рейтингах. Наприклад, «Вибір року в Україні» у сфері підприємств торгівлі та послуг у номінаціях "Столичний супермаркет електроніки року" (2003-2005), «Краща мережа магазинів електроніки та побутової техніки в Україні» (2006 - 2011). У 2019 році компанія очолила ТОП-5 рітейлерів України за версією журналу "Бізнес" та визнана найкращим роботодавцем України у сегменті ритейл електроніки і побутової техніки за версією інтернет-видання “Власть денег”. Наразі у “Фокс-клубі” – фірмова програма лояльності – членство мають 9 мільйонів покупців, а журнал “Кореспондент” у 2020 році надав компанії 5 місце у рейтингу самих “оцифрованих” брендів України.

0
0
0
0
0
0

env_icon Наш сайт полезен для вас?

Получайте первыми актуальности новости! env_icon

Подписаться на актуальную рассылку для бухгалтера бюджетного учреждения

Заметили ошибку? Выделите ее и нажмите Ctrl+Enter, чтобы уведомить нас об этом



Комментарии (0)
Оставить комментарии:
Ваше имя
Комментарии
Для того, чтоб распечатать текст необходимо авторизоваться или зарегистрироваться
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
bcom.clean_site_text
Вимкнути на 10 секунд