Информация по теме "" | Публикации по тегу
buhgalter.com.ua
31.07.20
210 0
Распечатать
Избранное

Бізнес після карантину: як раціонально розмежувати робочий простір

68 % опитаних представників українського бізнесу повністю або частково повернулись в офіс під час карантину, а ще 13 % — в пошуку нових робітників, про що інформує Європейська Бізнес Асоціація.


Слід врахувати, що в умовах пандемії вводяться більш суворі санітарні норми та вимоги, згідно з якими відстань між робочими місцями повинна бути не менш ніж 2 м, замість 1-1,3 м, а стикування місць взагалі більше не дозволяється. Також на одну людину повинно припадати 10 м2 простору (замість стандартних 3-4).

Беручи до уваги нові правила організації бізнес-простору, буде потрібно або ходити почергово в офіс, або ж докорінно оптимізувати простір шляхом продуманого меблювання.

Чому офісні меблі можуть стати вирішенням питання ефективної оптимізації робочого простору

З метою забезпечення безпеки здоров’я співробітників, важливо серйозно підійти до питання розмежування корисного простору приміщення, враховуючи нові санітарні вимоги.

Доречним рішенням стане зміна горизонтальної системи зберігання негабаритних технічних засобів та документації на вертикальну систему.

Слід врахувати, що також великі кутові моделі столів та г-подібне їх поєднання займає занадто багато місця. Відмовившись від великогабаритних меблевих виробів та їх стикування, відкривається можливість збереження до 50 % корисного робочого простору, що збереже штат співробітників в повному обсязі та задовольнить санітарні вимоги.

На заміну масивним меблевим виробам можна придбати менш габаритні, за умови збереження функціональності меблевого наповнення.

Доцільним варіантом стане комбінований гарнітур з оновленої лінійки меблів для офісу від виробника: https://flash-nika-mebel.ua/uk/furniture/ofisnaya_mebel. В онлайн-каталозі фабрики FlashNika можна підібрати гармонійний офісний гарнітур, наприклад:

  • Компактний офісний стіл «СМ-1/32»;
  • Приставна тумба «FLASHNIKA ТЛ-2»;
  • Стелаж «СЛ-22».

Меблеві вироби loft, завдяки гармонійному поєднанню високоякісних матеріалів, мають довгий строк експлуатації та відрізняються оригінальним стилем. Такий гарнітур стане вишуканим акцентом офісного приміщення, не дозволивши втратити при цьому функціональності.

Чому придбати меблі від виробника — це вигідне рішення? По-перше, він надає гарантію якості на власні вироби та встановлює найоптимальніші ціни, оскільки відсутні посередники. По-друге, на інтернет-платформі в замовника є можливість вибрати модель з найактуальнішої лінійки виробів та, за бажанням, внести певні корективи в колірну гаму або розмірну сітку виробу.

У розділі «розпродаж» на сайті FlashNika завжди в наявності готові офісні меблі з великою знижкою, тому таке придбання дасть можливість зекономити бюджет навіть за повного оновлення робочого простору.

0
0
0
0
0
0

env_icon Наш сайт полезен для вас?

Получайте первыми актуальности новости! env_icon

Подписаться на актуальную рассылку для бухгалтера бюджетного учреждения

Заметили ошибку? Выделите ее и нажмите Ctrl+Enter, чтобы уведомить нас об этом



Комментарии (0)
Оставить комментарии:
Ваше имя
Комментарии
Для того, чтоб распечатать текст необходимо авторизоваться или зарегистрироваться
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
bcom.clean_site_text
Вимкнути на 10 секунд