Інформація по темі "" | Публікації по тегу
13.05.25
11 0
Друкувати
Обране

5 речей, які необхідно продумати перед запуском інтернет-магазину в Україні

Продаж товарів в інтернеті — це вигідний спосіб заробітку, однак для його успіху потрібно ретельно спланувати кожен крок. В цій статті розглянемо, як відкрити свій інтернет-магазин та на які моменти звернути увагу під час його запуску в Україні.

1. Які товари ви будете продавати

Один із ключових етапів запуску інтернет-магазину — це вибір категорії товарів. При виборі варто спиратися на власний досвід, адже так вам буде простіше орієнтуватися в особливостях продукції. Якщо ви маєте досвід у сфері ремонтів квартир, то логічно було б продавати товари для ремонту.  

Перед запуском варто також дослідити попит через сервіси, такі як Google Trends, або за допомогою маркетплейсів. Сервіс від Google дозволить визначити перспективні товари та сезонність. Наприклад, популярність сонцезахисних окулярів зростає навесні, пік популярності сонцезахисних окулярів припадає на літо, але популярність зростає ще навесні, і сам в цей час потрібно запускати рекламу.  

На маркетплейсах можна дізнатися, які товари зараз популярні. Часто такі платформи самі публікують добірки трендових товарів. Або ж можна подивитися, що саме знаходиться на перших місцях у видачі. 

2. Як відкрити свій інтернет-магазин

Існує кілька варіантів запуску інтернет-продажів, кожен з яких має свої особливості.

Вихід на маркетплейс

Маркетплейси (наприклад Prom) дозволяють швидко розпочати продажі без особливих фінансових інвестицій: 

  • Реєстрація та налаштування базових параметрів виконуються швидко, іноді навіть менше години. 
  • Маркетплейс забезпечує технічну підтримку та довіру з боку покупців.
  • Велика кількість користувачів вже відвідує платформу, що підвищує шанси на продаж.
  • Власні рекламні механізми (як ProSale) допомагають просувати товари.

Розробка власного інтернет-магазину

Цей варіант надає більше гнучкості в налаштуваннях дизайну та функціональності, але при цьому потребує більше ресурсів: 

  • Відчутні інвестиції — розробка повноцінного сайту може коштувати від декількох тисяч доларів.
  • Тривалий час розробки — створення сайту з нуля може зайняти кілька місяців.
  • Необхідність самостійного просування — потрібно окремо інвестувати в SEO та рекламу.

Соціальні мережі

Соцмережі дозволяють швидко та безплатно створити сторінку магазину, але мають обмеження: 

  • Імпульсивні покупки — аудиторія соцмереж не завжди налаштована на цілеспрямовані покупки.
  • Обмежені інструменти — відсутні функції для професійних онлайн-продажів: імпорт товарів, масове оновлення цін, інтеграція з логістикою.

3. Як будете відправляти товари

Доставка — один із критично важливих етапів роботи інтернет-магазину. Більшість клієнтів в Україні надають перевагу сервісам «Нова пошта» та «Укрпошта». Також зручним для клієнтів буде самовивіз з точок Rozetka. Чим більше методів доставки пропонуватиме ваш магазин, тим більша ймовірність успішного продажу.

4. Як зареєструвати ФОП

Щоб працювати легально, вам необхідно зареєструватися як фізична особа-підприємець (ФОП). Зараз це можна зробити дуже просто через портал «Дія» буквально за кілька хвилин. Для цього вам знадобиться лише цифровий підпис (електронний ключ банку або Дія.Підпис). 

Обов’язково ведіть фінансовий облік, видавайте чеки через програмні РРО (ПРРО). Наприклад, маркетплейс Prom вже має інтеграцію з програмними касовими апаратами, що максимально автоматизує ведення звітності.

5. Яку групу ФОП та які КВЕДи обрати

Підприємці, що продають товари в Україні, зазвичай обирають 2 або 3 групу єдиного податку. 

Друга група підійде, якщо ви продаєте товари фізичним особам, і ваш річний оборот не перевищує 5,6 млн грн. Податок в такій ситуації — це фіксований щомісячний платіж та ЄСВ. 

Третя група оптимальна для бізнесу, що планує працювати як з фізичними, так і з юридичними особами. Податок становить 5% від доходу (без ПДВ), або 3% + ПДВ, а максимальний річний оборот — до 7,8 млн грн 

Обов'язково оберіть правильні КВЕДи (класифікатор видів економічної діяльності), які відповідають вашим товарам і послугам. Для інтернет-магазину зазвичай використовують такі КВЕДи:

  • 47.91 — роздрібна торгівля через мережу Інтернет;
  • 47.99 — інші види роздрібної торгівлі поза магазинами;
  • 46.90 — неспеціалізована гуртова торгівля (для гуртових продажів);
  • додаткові КВЕДи залежно від товару: наприклад, 47.71 (одяг), 47.72 (взуття), 47.74 (ювелірні вироби).

Вибір відповідного КВЕДу важливий для уникнення проблем із податковими органами. 

Реєструйтесь на Prom вже зараз та отримайте можливість продавати на маркетплейсі, де робить покупки кожен третій українець.

 

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це



Коментарі
0
Яка вдача - ви можете стати першим, хто прокоментує цей матеріал.
Залишити коментар:
Для того, щоб роздрукувати текст необхідно авторизуватись або зареєструватись
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі
pw-image
Читайте сайт за ціною чашки кави
Платне користування buhgalter.com.ua передбачає:
  • доступ до новин, статей, довідників
  • безлімітні завантаження бланків
  • відсутність реклами.
Передплатники PRO-доступу, «Бюджетної бухгалтерії», «Оплата праці» та користувачі «FIT-Бюджет» отримують безкоштовний доступ до порталу бонусом до передплати.
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
70
грн/
місяць
Вже передплатили? Увійти
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
ic-acc-pay
×